Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Jakie fabryczne obroty omega 2.5v6


PawelP
 Share


Recommended Posts

Jakie ma obroty na biegu jalowym  Opel omega BFL 2.5v6 automat?  Muszę ustawić bo mam obecnie 480rpm,  wiem że tu na forum  ktoś dodał że 570-730 ale inne źródła podają 600 lub 680, to jak to w końcu jest? 

Link to comment
Share on other sites


Powinno być 0.9, srubka przepustnicy tam będę ustawiał,  jest przekrecona w dół to nazwę,  mam inne przepustnice i tam widać że obroty wyżej,  jak by ECU ustawiało to bym po przekreceniu srubka w przepustnicy  niemial 480rpm  prawda?  Najpierw ustawie na fabryczne  570

Edited by PawelP
Link to comment
Share on other sites


2 godziny temu, PawelP napisał:

Powinno być 0.9, srubka przepustnicy tam będę ustawiał,  jest przekrecona w dół to nazwę,  mam inne przepustnice i tam widać że obroty wyżej,  jak by ECU ustawiało to bym po przekreceniu srubka w przepustnicy  niemial 480rpm  prawda?  Najpierw ustawie na fabryczne  570

śrubką przepustnicy to się ustawia TPS  0,57Vi przepustnicę na zero %, a resztę to ECU robi i krokowy, ale kręć i zobaczymy :P

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites


11 godzin temu, robert514 napisał:

śrubką przepustnicy to się ustawia TPS  0,57Vi przepustnicę na zero %

Które piny się sprawdza w długim dolocie?
I jak ustawić przepustnicę na 0, bo teoretycznie wg mnie może być zamknięta a w praktyce jeszcze nie... Czy się mylę?
 

Link to comment
Share on other sites


No właśnie srubka przepustnicy  przekrecilem w dół i obroty spadły, są za niskie,  to czemu ECU niemoze wrócić do wartości fabrycznych? Zresztą zobacze robert tak jak napisałeś co do TPS, też się z tym zgodzę 

Link to comment
Share on other sites


50 minut temu, WOY napisał:

Które piny się sprawdza w długim dolocie?
I jak ustawić przepustnicę na 0, bo teoretycznie wg mnie może być zamknięta a w praktyce jeszcze nie... Czy się mylę?
 

musisz mieć kompa i tam masz wartości czujników, które regulujesz

wygląda to mniej więcej tak:

zimny silnik.pdf

Edited by robert514
Link to comment
Share on other sites


2 minuty temu, PawelP napisał:

Mam Robert Opel scanner , tylko na zimnym mam mieć takie wartości jak w PDF? 

no, kroki mogą się nieznacznie różnić, krok 128 to jest 0 

Po regulacjach musi sobie trochę popracować na jałowym do zagrzania

Edited by robert514
Link to comment
Share on other sites


Dzięki,  twój PDF będzie bardzo pomocny,  czyli coś pominolem  a w odniesieniu miałem tylko dane na temat obrotów,bede działał po jutrze 

Link to comment
Share on other sites


2 minuty temu, PawelP napisał:

Ten PDF dla 2.5 v6 tyczy się automatu czy manuala?

to z mojego manuala :D

ale puki nie zmienisz z P to powinno grać

Link to comment
Share on other sites


21 godzin temu, PawelP napisał:

Jakie ma obroty na biegu jalowym  Opel omega BFL 2.5v6 automat?  Muszę ustawić bo mam obecnie 480rpm,  wiem że tu na forum  ktoś dodał że 570-730 ale inne źródła podają 600 lub 680, to jak to w końcu jest? 

obroty jałowe 570 - 730, ale

570 to bez żadnych odbiorników (światła, ogrzewanie szyby, klimatyzacja, automat na P)

730 po załączeniu odbiorników ( szczególnie klima, automat N, D )

Link to comment
Share on other sites


Można powiedzieć że jest już zrobione,  TPS pokazuje teraz 57.V wcześniej było 53, resztę chyba już ECU musi ustawić,  obroty na jalowym 560-600rpm,  u ciebie Robert w pdf  obroty pożądane są 700,  u mnie jak rozgrzany  silnik jest 600, , trochę inne też wartości mam,  później wrzucę zrzut z Opel scanner ,jeszcze jutro na zimnym sprawdzę wartości być może coś przeoczyłem i do korekty będzie 

Link to comment
Share on other sites


1 godzinę temu, PawelP napisał:

Można powiedzieć że jest już zrobione,  TPS pokazuje teraz 57.V wcześniej było 53, resztę chyba już ECU musi ustawić,  obroty na jalowym 560-600rpm,  u ciebie Robert w pdf  obroty pożądane są 700,  u mnie jak rozgrzany  silnik jest 600, , trochę inne też wartości mam,  później wrzucę zrzut z Opel scanner ,jeszcze jutro na zimnym sprawdzę wartości być może coś przeoczyłem i do korekty będzie 

tylko na moim PDFie nie pracuje silnik, tylko stacyjka włączona, dlatego niektóre wartości są nieadekwatne do zapalonego silnika

Link to comment
Share on other sites


Tak kręciłem srubka od przepustnicy,  TPS wrócił na swoje wartości,  tak zauważyłem że masz napisane robert  że zimny silnik, ja też patrzyłem tylko po przekreceniu kluczykiem w stacyjce, 

Link to comment
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.