PawelP Posted February 23, 2019 Share Posted February 23, 2019 Jakie ma obroty na biegu jalowym Opel omega BFL 2.5v6 automat? Muszę ustawić bo mam obecnie 480rpm, wiem że tu na forum ktoś dodał że 570-730 ale inne źródła podają 600 lub 680, to jak to w końcu jest? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WOY Posted February 23, 2019 Share Posted February 23, 2019 Ustaw na 650 i będzie ok. Swoją drogą jak będziesz ustawiał te obroty? U mnie wydają się być ciut za wysokie i mam spalanie na jałowym po 1.4-1.6 a powinno być chyba 0,9? Tylko u mnie 3.0. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted February 23, 2019 Share Posted February 23, 2019 obroty to ECU ustawia, a nie kierowca Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted February 23, 2019 Author Share Posted February 23, 2019 (edited) Powinno być 0.9, srubka przepustnicy tam będę ustawiał, jest przekrecona w dół to nazwę, mam inne przepustnice i tam widać że obroty wyżej, jak by ECU ustawiało to bym po przekreceniu srubka w przepustnicy niemial 480rpm prawda? Najpierw ustawie na fabryczne 570 Edited February 23, 2019 by PawelP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted February 23, 2019 Share Posted February 23, 2019 2 godziny temu, PawelP napisał: Powinno być 0.9, srubka przepustnicy tam będę ustawiał, jest przekrecona w dół to nazwę, mam inne przepustnice i tam widać że obroty wyżej, jak by ECU ustawiało to bym po przekreceniu srubka w przepustnicy niemial 480rpm prawda? Najpierw ustawie na fabryczne 570 śrubką przepustnicy to się ustawia TPS 0,57Vi przepustnicę na zero %, a resztę to ECU robi i krokowy, ale kręć i zobaczymy 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WOY Posted February 24, 2019 Share Posted February 24, 2019 11 godzin temu, robert514 napisał: śrubką przepustnicy to się ustawia TPS 0,57Vi przepustnicę na zero % Które piny się sprawdza w długim dolocie? I jak ustawić przepustnicę na 0, bo teoretycznie wg mnie może być zamknięta a w praktyce jeszcze nie... Czy się mylę? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted February 24, 2019 Author Share Posted February 24, 2019 No właśnie srubka przepustnicy przekrecilem w dół i obroty spadły, są za niskie, to czemu ECU niemoze wrócić do wartości fabrycznych? Zresztą zobacze robert tak jak napisałeś co do TPS, też się z tym zgodzę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted February 24, 2019 Share Posted February 24, 2019 (edited) 50 minut temu, WOY napisał: Które piny się sprawdza w długim dolocie? I jak ustawić przepustnicę na 0, bo teoretycznie wg mnie może być zamknięta a w praktyce jeszcze nie... Czy się mylę? musisz mieć kompa i tam masz wartości czujników, które regulujesz wygląda to mniej więcej tak: zimny silnik.pdf Edited February 24, 2019 by robert514 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted February 24, 2019 Share Posted February 24, 2019 (edited) Wolne obroty 3.0V6 - co sprawdzić i jak https://drive.google.com/open?id=0BzPykSUrV5lHX25rNDN5WkRQLVU Edited February 24, 2019 by robert514 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted February 24, 2019 Author Share Posted February 24, 2019 Mam Robert Opel scanner , tylko na zimnym mam mieć takie wartości jak w PDF? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted February 24, 2019 Share Posted February 24, 2019 (edited) 2 minuty temu, PawelP napisał: Mam Robert Opel scanner , tylko na zimnym mam mieć takie wartości jak w PDF? no, kroki mogą się nieznacznie różnić, krok 128 to jest 0 Po regulacjach musi sobie trochę popracować na jałowym do zagrzania Edited February 24, 2019 by robert514 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WOY Posted February 24, 2019 Share Posted February 24, 2019 Czyli bez kompa nie sprawdzę np miernikiem czy jest ok? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted February 24, 2019 Author Share Posted February 24, 2019 Dzięki, twój PDF będzie bardzo pomocny, czyli coś pominolem a w odniesieniu miałem tylko dane na temat obrotów,bede działał po jutrze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted February 24, 2019 Share Posted February 24, 2019 2 minuty temu, WOY napisał: Czyli bez kompa nie sprawdzę np miernikiem czy jest ok? wstawiłem ci dane na miernik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted February 24, 2019 Author Share Posted February 24, 2019 Ten PDF dla 2.5 v6 tyczy się automatu czy manuala? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted February 24, 2019 Share Posted February 24, 2019 2 minuty temu, PawelP napisał: Ten PDF dla 2.5 v6 tyczy się automatu czy manuala? to z mojego manuala ale puki nie zmienisz z P to powinno grać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WOY Posted February 24, 2019 Share Posted February 24, 2019 7 minut temu, robert514 napisał: puki Tam chyba nic nie puka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted February 24, 2019 Share Posted February 24, 2019 a może puka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted February 24, 2019 Share Posted February 24, 2019 21 godzin temu, PawelP napisał: Jakie ma obroty na biegu jalowym Opel omega BFL 2.5v6 automat? Muszę ustawić bo mam obecnie 480rpm, wiem że tu na forum ktoś dodał że 570-730 ale inne źródła podają 600 lub 680, to jak to w końcu jest? obroty jałowe 570 - 730, ale 570 to bez żadnych odbiorników (światła, ogrzewanie szyby, klimatyzacja, automat na P) 730 po załączeniu odbiorników ( szczególnie klima, automat N, D ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted February 24, 2019 Author Share Posted February 24, 2019 Te 570 obrotów ustawić na ciepłym silniku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted February 24, 2019 Share Posted February 24, 2019 3 godziny temu, PawelP napisał: Te 570 obrotów ustawić na ciepłym silniku? sam sobie powinien ustawić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted February 25, 2019 Author Share Posted February 25, 2019 Można powiedzieć że jest już zrobione, TPS pokazuje teraz 57.V wcześniej było 53, resztę chyba już ECU musi ustawić, obroty na jalowym 560-600rpm, u ciebie Robert w pdf obroty pożądane są 700, u mnie jak rozgrzany silnik jest 600, , trochę inne też wartości mam, później wrzucę zrzut z Opel scanner ,jeszcze jutro na zimnym sprawdzę wartości być może coś przeoczyłem i do korekty będzie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WOY Posted February 25, 2019 Share Posted February 25, 2019 Czyli kręciłeś śrubka jednak żeby ustawić tą wartość? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted February 25, 2019 Share Posted February 25, 2019 1 godzinę temu, PawelP napisał: Można powiedzieć że jest już zrobione, TPS pokazuje teraz 57.V wcześniej było 53, resztę chyba już ECU musi ustawić, obroty na jalowym 560-600rpm, u ciebie Robert w pdf obroty pożądane są 700, u mnie jak rozgrzany silnik jest 600, , trochę inne też wartości mam, później wrzucę zrzut z Opel scanner ,jeszcze jutro na zimnym sprawdzę wartości być może coś przeoczyłem i do korekty będzie tylko na moim PDFie nie pracuje silnik, tylko stacyjka włączona, dlatego niektóre wartości są nieadekwatne do zapalonego silnika Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted February 26, 2019 Author Share Posted February 26, 2019 Tak kręciłem srubka od przepustnicy, TPS wrócił na swoje wartości, tak zauważyłem że masz napisane robert że zimny silnik, ja też patrzyłem tylko po przekreceniu kluczykiem w stacyjce, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.