Jump to content
Omega Elite Klub

Stożek


saint
 Share


Recommended Posts

 

Jak w temacie za i przeciw za filtrem stożkowym  ?:) ogólnie to na sezon jezien lato wiosna jak jest chłodniej 

 

 

Link to comment
Share on other sites


 

Nie wiem nie znam się zarobiony jestem :P/emoticons/tongue@2x.png 2x" title=":P" width="20" /> A tak serio to sam jestem ciekaw opinii bo też mnie chodzi po głowie, ew. wkładka KN/Pipercross w obudowę filtra...

 

 

Link to comment
Share on other sites


 

O tej wkładce słyszałem i są same plusy jedyny minus cena ;-) a co do stożka to plusy dźwięk i wygląd minusy tak jak u mnie to narażenie turba na syf który zaciąga no i latem zaciąganie ciepłego powietrza co wiąże się z większym kopceniem oczywiście to wszystko na przykładzie diesla :P/emoticons/tongue@2x.png 2x" title=":P" width="20" />

 

Link to comment
Share on other sites


 

Wkładka Pipercrossa to 100-120zł więc do zniesienia bo KN 200+....

 

 

Link to comment
Share on other sites


 

ale taki KN polata dłuuugo :)/emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20" /> także w eksploatacji wyjdzie na + znajomek ma w mundku ST Arek Ty pewnie wiesz w którym swoją poprzednią sie z nim kiedyś brałeś na s7-mce :P/emoticons/tongue@2x.png 2x" title=":P" width="20" /> efekt dzwięku to napewno sam mu to zakładałem i szybciej sie wkręca 

 

 

Link to comment
Share on other sites


 

Wklady stożkowe można czyścić i nawilżac odpowiednimi preparatami i wytrzymają kilkanaście wymian zwykłego filtra

 

 

Link to comment
Share on other sites


 

Podobnież że jak się wsadzi stożek w obudowę oryginalną to uja daje...

 

 

Link to comment
Share on other sites


 

 

Plusy:

 

 

 

 

- fajny dzwiek

 

 

 

 

- mozliwosc czyszczenia tym samym nie trzeba wymieniac

 

 

 

 

Minusy:

 

 

 

 

- w omie nie ma go zbytnio zamontowac aby siorpal zimne powietrze (chyba ze storzek hydro i w zderzak)

 

 

 

 

- lipne filtry gunwo daja i nie filtruja w ogole i daja pomruk jak z vw 1.9 z czerwonym i

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jezeli chodzi o wkrecanie to placebo. I tak silnik przez storzek nie poda wiecej powietrza niz tego sobie wymaga silnik, ktory to kontroluje za pomoca przepustnicy i liczy przeplywomierzem czas wtryskow i korekcje sond. 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites


 

 

Lepiej zainwestować w dolot dbilas nie wiem czy widzieli, widziałem w astrze fajnie to ssie :D/emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20" />

 

 

 

Tyle że drogie, ale można pokombinować samemu zrobić taką obudowę na wzór.

 

 

 

 

Znacząco lepiej się odpychała 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites


 

 

2 godziny temu, Aros napisał:

 

 

 

 

Podobnież że jak się wsadzi stożek w obudowę oryginalną to uja daje...

 

 

 

 

 

Nie do końca :)/emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20" /> Kratka obok halogenu jest wywalona, Dolot zimnego powietrza do puchy jest brany właśnie z tej kratki rurą alu 90mm.Środek wyłożony karimatą alu to tez w jakiś sposób odizolowuje. Żeby to schludniej wyglądało musze kupić kratke z diesla :P/emoticons/tongue@2x.png 2x" title=":P" width="20" /> 

 

 

 

 

Dół mam taki sam jak na serii, od 3.3k/3.4k obr jest dużo lepiej :)/emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20" />

 

 

Link to comment
Share on other sites


 

 

19 minut temu, Kaspero napisał:

 

 

 

 

Żeby to schludniej wyglądało musze kupić kratke z diesla

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kratki steinmetza kup :P/emoticons/tongue@2x.png 2x" title=":P" width="20" />

 

 

Link to comment
Share on other sites


 

 

9 godzin temu, Aros napisał:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kratki steinmetza kup :P/emoticons/tongue@2x.png 2x" title=":P" width="20" />

 

 

 

 

ta bo ze mnie taki burżuj lol.gif:D/emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20" /> 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites


 

 

Takie coś polecam 

 

 

 

 

i z pod zderzaka ciągnie :D/emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20">

 

 

 

nie jest tanie ale :D/emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20">

 

 

 

 

 

 

 

20160809_171032.thumb.jpg.f5c3812538fedd6d3865ecd57192c638.jpg

 

Link to comment
Share on other sites


 

 

14 godzin temu, digi napisał:

 

 

 

 

wiesz co Ulter ,

 

 

 

 

Ja kiedyś myślałem nad lekkim dynamiczym doładowaniu w takim sensie jak mi haker doradził żeby nie brakowało powietrza zimnego

 

 

 

 

 

podziel się z nami tym pomysłem...czekamy

 

 

 

Link to comment
Share on other sites


 

 

O 4.09.2016 at 08:08, Alley napisał:

 

 

 

 

Plusy:

 

 

 

 

- fajny dzwiek

 

 

 

 

- mozliwosc czyszczenia tym samym nie trzeba wymieniac

 

 

 

 

Minusy:

 

 

 

 

- w omie nie ma go zbytnio zamontowac aby siorpal zimne powietrze (chyba ze storzek hydro i w zderzak)

 

 

 

 

- lipne filtry gunwo daja i nie filtruja w ogole i daja pomruk jak z vw 1.9 z czerwonym i

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jezeli chodzi o wkrecanie to placebo. I tak silnik przez storzek nie poda wiecej powietrza niz tego sobie wymaga silnik, ktory to kontroluje za pomoca przepustnicy i liczy przeplywomierzem czas wtryskow i korekcje sond. 

 

 

 

 

 

moje odczucie podobne, myślę że najlepszym rozwiązaniem będzie wkładka K&N lub pipercross

 

 

 

Link to comment
Share on other sites


 

 

7 godzin temu, digi napisał:

 

 

 

 

no tak masz racje ,ale jeśli mu brakuje tego do Maximum to błąd nie wywali .Ja mam K&N wkład i jest cienki o 1/2 od ori filtra i upaćkany jakims czerwonym badziewiem :D/emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20">

 

 

 

Ja jestem za tym po rozmowie z 3 osobami żeby dostarczyć maxymalnie jak to możliwe zimne powietrze.

 

 

 

 

Jak to wynika te stożki jak na zdjęciu u Ultera ciągną ciepłe powietrze bo stożek jest blisko silnika i nie ciągnie CO2 z zewnątrz .

 

 

 

 

Dlatego w orginale jest ta rura od odkurzacza przed chłodnicą żeby siorbał zimne powietrze i rura jest prosta żeby się nie zadławił jak rumunka murzyńskim pytongiem w krzakach.

 

 

 

 

Ale ja bym to puścił jakos pod koło ,koło zderzaka ,gdzieś tam .Bo to plastikowe słabo wygląda .Jakas polerowana nierdzewka cienkościenna ,cos takiego i będzie lepiej .

 

 

 

 

Oto słoooooooooowoooooooooo digiegoooooooooooooooooooooooooooooooo :D/emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20">

 

 

 

 

nie widać tego na zdjęciu .... ale u mnie jest jeszcze rura zamontowana i ciągnie z tego wlotu w dokładce ;)/emoticons/wink@2x.png 2x" title=";)" width="20">

 

 

Link to comment
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.