saint Posted September 2, 2016 Share Posted September 2, 2016 Jak w temacie za i przeciw za filtrem stożkowym ? ogólnie to na sezon jezien lato wiosna jak jest chłodniej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted September 3, 2016 Share Posted September 3, 2016 Nie wiem nie znam się zarobiony jestem /emoticons/tongue@2x.png 2x" title=":P" width="20" /> A tak serio to sam jestem ciekaw opinii bo też mnie chodzi po głowie, ew. wkładka KN/Pipercross w obudowę filtra... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted September 3, 2016 Share Posted September 3, 2016 O tej wkładce słyszałem i są same plusy jedyny minus cena ;-) a co do stożka to plusy dźwięk i wygląd minusy tak jak u mnie to narażenie turba na syf który zaciąga no i latem zaciąganie ciepłego powietrza co wiąże się z większym kopceniem oczywiście to wszystko na przykładzie diesla /emoticons/tongue@2x.png 2x" title=":P" width="20" /> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted September 3, 2016 Share Posted September 3, 2016 Wkładka Pipercrossa to 100-120zł więc do zniesienia bo KN 200+.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukary Posted September 3, 2016 Share Posted September 3, 2016 ale taki KN polata dłuuugo /emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20" /> także w eksploatacji wyjdzie na + znajomek ma w mundku ST Arek Ty pewnie wiesz w którym swoją poprzednią sie z nim kiedyś brałeś na s7-mce /emoticons/tongue@2x.png 2x" title=":P" width="20" /> efekt dzwięku to napewno sam mu to zakładałem i szybciej sie wkręca Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted September 3, 2016 Share Posted September 3, 2016 Wklady stożkowe można czyścić i nawilżac odpowiednimi preparatami i wytrzymają kilkanaście wymian zwykłego filtra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...