Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Nadkola tył


saint
 Share


Recommended Posts

Czy reperaturka nadkola tył w b i fl sa takie same chodzi o sedana ?
I sprawa koljena może jest tu ktos z doświadczeniem musze wspawac nadkola ale musze je zrolowac czy zaklepac czy obciąć ? Co lepiej bezpieczniej i najmniej inwazyjnie robic to na aucie jak juz bd wspawane czy na samym elemencie ? :) Chodzi oczywiscie o ten rant bo sie inaczej koło nie zmieści :)

Link to comment
Share on other sites


Podchodzą przednie błotniki z ursusa :lol:

Tnij ze złotej nadkola chuda szkapo :P

Edited by danio
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites


  • 1 month later...

Podbijam temat nadkoli kombi sedan i rolowania bo u mnie tez się nie zmieści. W ogóle obcinanie to odpada :no:

Edited by Gregorz
Link to comment
Share on other sites


3 godziny temu, Gregorz napisał:

W ogóle obcinanie to odpada :no:

No to zostaje jedynie rolka, ja rolowałem u siebie, ale jeśli jest szpachla to radzę jednak obciąć...

Link to comment
Share on other sites


mi wstawiali teraz zaklepali odrazu :) na równo :D teraz ino dystans o 3 mm za mały hmm :woy:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites


1 godzinę temu, Gregorz napisał:

Jak by w sumie obciął to mogłoby być szerzej^_^

@saint pokaż jak to wygląda jakie parametry felgi 

 

Skromne 19 i 10 cali et chyba 48 nie pokaże dokładnie  bo auto w lakiernika;F 

20190316_170725.jpg

Link to comment
Share on other sites


13 godzin temu, saint napisał:

Skromne 19 i 10 cali et chyba 48 nie pokaże dokładnie  bo auto w lakiernika;F 

20190316_170725.jpg

Wuja kufancka jaką ty masz oponę? 195? :P

Link to comment
Share on other sites


Ja swoje stare obcinałem do poprzednich 18 i okazało się że teraz nie było do czego spawać :omg:

Chodzi o to że poszycie zewnętrzne oraz wewnętrzne i tym rancie jest zagięte i nitowane. Jak obciąłem to nie było do czego przyspawać reperaturki. Lakiernik musiał kombinować i teraz mam już wg oba poszycia obcięte i mogę wypychać rolki zza obrys a opona zostanie w środku ;)

Lepiej jest jednak zostawić te ranty, zagiąć je do wewnątrz i dobrze tam zabezpieczyć.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.