Misiek_v6 Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 Cześć, mam pytanie natury technicznej- duża tuleja wahacza od e34- jest jakaś różnica pomiędzy tymi tulejami, czy obie pasują do omegi ? (na forum podawali 10531 kod) https://allegro.pl/oferta/tuleja-wah-bmw-p-e34-524-10531-01-7803509172 https://allegro.pl/oferta/tuleja-wah-bmw-p-e34-520-10530-01-7803509078 pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 Mogą się różnić twardością. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukary Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 u mnie duża założona lemfa z e34 numer 1053101 ponad 36k i narazie okejka 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mich1312 Posted March 12, 2019 Share Posted March 12, 2019 Jakaś róznica v6 a R4? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted March 12, 2019 Share Posted March 12, 2019 2 godziny temu, Mich1312 napisał: Jakaś róznica v6 a R4? V6 ma więcej koni... Chodzi CI o duże tuleje przednich wahaczy czy co?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mich1312 Posted March 12, 2019 Share Posted March 12, 2019 Tak o duże te z e34 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted March 13, 2019 Share Posted March 13, 2019 6 godzin temu, Mich1312 napisał: Tak o duże te z e34 Nie. Wszystkie wersje silnikowe miały te same tuleje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted March 21, 2019 Share Posted March 21, 2019 Te z bmw wytrzymują wiecej km niż poliutetany słynne 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted March 21, 2019 Share Posted March 21, 2019 15 minut temu, Gregorz napisał: Te z bmw wytrzymują wiecej km niż poliutetany słynne Czy masz to podparte jakimiś testami? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted March 22, 2019 Share Posted March 22, 2019 Doświadczeniem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiper Posted February 26, 2020 Share Posted February 26, 2020 Pytanko, w moim temacie (bicie kierownicy), wymieniałem prawie wszystko między innymi te nieszczęsne tuleja najpierw (lemforder od bmw) siadły bardzo szybko, zmieniłem na (Boge) około rok temu. Wczoraj byłem na przeglądzie diagnosta woła mnie pod auto i mówi że te tuleje są do wymiany! Faktycznie chodzą na boki jak są ruszane przez szarpaki, nalatane mają może 8 tyś km i następne siadły? W związku z tym wasze tuleje jak poruszacie je łyżką też chodzą na gumie delikatnie na boki? Były oczywiście oczywiście przykręcone na opuszczonym aucie, niżej foty bo wydaje mi się że raczej dobrze zostały wprasowane. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted February 26, 2020 Share Posted February 26, 2020 Źle są Włożone. Powinny być przekręcone o 90st. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiper Posted February 26, 2020 Share Posted February 26, 2020 20 minut temu, Ricardo napisał: Źle są Włożone. Powinny być przekręcone o 90st. Jak tam jest ta kropka że niby miało być to skierowane do silnika, tak bynajmniej wyczytałem z długiego tematu na omekaklub, a ten plastikowy odbojnik miał przyjmować uderzenia przy hamowaniu. Spodziewałem się bardziej że jeśli są źle założone to juz nie o 90 a o 180 stopni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B0Cygano Posted February 26, 2020 Share Posted February 26, 2020 A nie lepiej założyć tuleje z poliuretanu ? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrzemO ExecutivE V6 Posted February 26, 2020 Share Posted February 26, 2020 1 minutę temu, B0Cygano napisał: A nie lepiej założyć tuleje z poliuretanu ? Dokładnie. Mi jak się skończą obecne to poli wlatuje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiper Posted February 26, 2020 Share Posted February 26, 2020 Powiem szczerze ze poważnie nad tym myślę, boje się tylko że zrobi się za twarda (jak ma to być sztywne jak vw to dziękuje ). Na razie chcę tylko faktycznie zweryfikować czy te tuleje i te ich ugięcia na boki nie są ich normalną pracą bo generalnie nic nie puka itp w aucie. Ciężko mi uwierzyć żeby tak padały tym bardziej że po złych drogach nie jeżdżę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted February 27, 2020 Share Posted February 27, 2020 Faktycznie te tuleje są zamontowane dobrze patrząc po zdjęciach na necie. Co nie zmienia faktu że ja bym je zamontował o 90st przekręcając gdyż w takiej pozycji jak dla mnie by się lepiej sprawdzały. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psczelaszkov Posted February 28, 2020 Share Posted February 28, 2020 A w tym BMW, niema przypadkiem wielowahacza? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arklin Posted February 29, 2020 Share Posted February 29, 2020 Mam założone tuleje z E34 , nie z najwyższej półki i spokojnie starczą na 50-60 tkm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted February 29, 2020 Share Posted February 29, 2020 (edited) Wymieniłem dobre (lemforder e34) na poli i myślałem, że zapomnę o wahaczach. Gwarancja uznana. Wróciłem do wiedzy, którą posiadłem 10 lat temu Edited February 29, 2020 by Gregorz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B0Cygano Posted February 29, 2020 Share Posted February 29, 2020 Trzeba jeździć spokojnie, bo jak będziecie jeździć jak większość piratów w naszym kraju to nic wam nie wytrzyma Przykład z dziś, jadę zwalniam do około 5km/h bo jest próg zwalniający z przejściem dla pieszych aby normalnie go pokonać a za mną cebulak w fordzie dla biednych wyprzedza mnie na tym przejściu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiper Posted February 29, 2020 Share Posted February 29, 2020 (edited) Godzinę temu, Gregorz napisał: Wymieniłem dobre (lemforder e34) na poli i myślałem, że zapomnę o wahaczach. Gwarancja uznana. Wróciłem do wiedzy, którą posiadłem 10 lat temu Super właśnie przed chwilą miałem zamówić te z tej aukcji... https://allegro.pl/oferta/poliuretan-opel-omega-b-tuleje-wahacza-przednie-p-7275536931 W takim razie co tu wcisnąć... Edited February 29, 2020 by Skiper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SZAJBUS_SzeF Posted February 29, 2020 Share Posted February 29, 2020 Po włożeniu poliuretanu komfort jazdy trochę spada. Prowadzi się lepiej ale drobne nierówności typu studzienki, przejazd kolejowy, małe dziury są bardziej uciążliwe niż na oryginalnych tulejach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiper Posted February 29, 2020 Share Posted February 29, 2020 (edited) Pomijając komfort jazdy, bardziej obawiam się wytrzymałości bo zajechałem już (lemforder od bmw, teraz boge) i to wszystko w przebiegu mniejszym niż 15 tyś. Trochę słabo tulejki może nie drogie ale później ponownie zbieżność itp, policzyć to razy 3 i proszę. W warsztacie już się śmieją ze mnie że tyle co wpakowałem w to auto kupił bym już dużo nowsze... A dodam jeszcze że raczej mam styl jazdy emeryta. Edited February 29, 2020 by Skiper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SZAJBUS_SzeF Posted February 29, 2020 Share Posted February 29, 2020 2 minuty temu, Skiper napisał: Pomijając komfort jazdy, bardziej obawiam się wytrzymałości bo zajechałem już (lemforder od bmw, teraz boge) i to wszystko w przebiegu mniejszym niż 15 tyś. Trochę słabo tulejki może nie drogie ale później ponownie zbieżność itp, policzyć to razy 3 i proszę. W warsztacie już się śmieją ze mnie że tyle co wpakowałem w to auto kupił bym już dużo nowsze... A dodam jeszcze że raczej mam styl jazdy emeryta. Ja mam poliuretan z Olkusza już dwa lata, trochę km już nabił 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.