Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Która tuleja od e34?: )


Misiek_v6
 Share


Recommended Posts

Cześć, 

mam pytanie natury technicznej- duża tuleja wahacza od e34- jest jakaś różnica pomiędzy tymi tulejami, czy obie pasują do omegi ? (na forum podawali 10531 kod)

https://allegro.pl/oferta/tuleja-wah-bmw-p-e34-524-10531-01-7803509172

https://allegro.pl/oferta/tuleja-wah-bmw-p-e34-520-10530-01-7803509078

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites


u  mnie duża założona lemfa z e34 numer 1053101 ponad 36k i narazie okejka :)

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites


2 godziny temu, Mich1312 napisał:

Jakaś róznica v6 a R4? 

V6 ma więcej koni...

Chodzi CI o duże tuleje przednich wahaczy czy co??

Link to comment
Share on other sites


  • 2 weeks later...
15 minut temu, Gregorz napisał:

Te z bmw wytrzymują wiecej km niż poliutetany słynne 

Czy masz to podparte jakimiś testami?

Link to comment
Share on other sites


  • 11 months later...

Pytanko, w moim temacie (bicie kierownicy), wymieniałem prawie wszystko między innymi te nieszczęsne tuleja najpierw (lemforder od bmw) siadły bardzo szybko, zmieniłem na (Boge) około rok temu. Wczoraj byłem na przeglądzie diagnosta woła mnie pod auto i mówi że te tuleje są do wymiany! Faktycznie chodzą na boki jak są ruszane przez szarpaki, nalatane mają może 8 tyś km i następne siadły? W związku z tym wasze tuleje jak poruszacie je łyżką też chodzą na gumie delikatnie na boki?

Były oczywiście oczywiście przykręcone na opuszczonym aucie, niżej foty bo wydaje mi się że raczej dobrze zostały wprasowane.

 

 

20190423_113256.jpg

20190423_124443.jpg

Link to comment
Share on other sites


20 minut temu, Ricardo napisał:

Źle są Włożone. Powinny być przekręcone o 90st.

Jak tam jest ta kropka że niby miało być to skierowane do silnika, tak bynajmniej wyczytałem z długiego tematu na omekaklub, a ten plastikowy odbojnik miał przyjmować uderzenia przy hamowaniu.  Spodziewałem się bardziej że jeśli są źle założone to juz nie o 90 a o 180 stopni.

Link to comment
Share on other sites


Powiem szczerze ze poważnie nad tym myślę, boje się tylko że zrobi się za  twarda (jak ma to być sztywne jak vw to dziękuje :) ). Na razie chcę tylko faktycznie zweryfikować czy te tuleje i te ich ugięcia na boki nie są ich normalną pracą bo generalnie nic nie puka itp w aucie. Ciężko mi uwierzyć żeby tak padały tym bardziej że po złych drogach nie jeżdżę.

Link to comment
Share on other sites


Faktycznie te tuleje są zamontowane dobrze patrząc po zdjęciach na necie. Co nie zmienia faktu że ja bym je zamontował o 90st przekręcając gdyż w takiej pozycji jak dla mnie by się lepiej sprawdzały. 

Link to comment
Share on other sites


Mam założone tuleje z E34 , nie z najwyższej półki i spokojnie starczą na 50-60 tkm.

Link to comment
Share on other sites


Wymieniłem dobre (lemforder e34) na poli i myślałem, że zapomnę o wahaczach. Gwarancja uznana. Wróciłem do wiedzy, którą posiadłem 10 lat temu :)

Edited by Gregorz
Link to comment
Share on other sites


Trzeba jeździć spokojnie, bo jak będziecie jeździć jak większość piratów w naszym kraju to nic wam nie wytrzyma :lol2:

Przykład z dziś, jadę zwalniam do około 5km/h bo jest próg zwalniający z przejściem dla pieszych aby normalnie go pokonać a za mną cebulak w fordzie dla biednych wyprzedza mnie na tym przejściu :gun_bandana:

Link to comment
Share on other sites


Godzinę temu, Gregorz napisał:

Wymieniłem dobre (lemforder e34) na poli i myślałem, że zapomnę o wahaczach. Gwarancja uznana. Wróciłem do wiedzy, którą posiadłem 10 lat temu :)

Super właśnie przed chwilą miałem zamówić te z tej aukcji... https://allegro.pl/oferta/poliuretan-opel-omega-b-tuleje-wahacza-przednie-p-7275536931

W takim razie co tu wcisnąć...

Edited by Skiper
Link to comment
Share on other sites


Po włożeniu poliuretanu komfort jazdy trochę spada. Prowadzi się lepiej ale drobne nierówności typu studzienki, przejazd kolejowy, małe dziury są bardziej uciążliwe niż na oryginalnych tulejach.

Link to comment
Share on other sites


Pomijając komfort jazdy, bardziej obawiam się wytrzymałości bo zajechałem już (lemforder od bmw, teraz boge) i to wszystko w przebiegu mniejszym niż 15 tyś. Trochę słabo tulejki może nie drogie ale później ponownie zbieżność itp, policzyć to razy 3 i proszę. W warsztacie już się śmieją ze mnie że tyle co wpakowałem w to auto kupił bym już dużo nowsze... :) A dodam jeszcze że raczej mam styl jazdy emeryta. :P

Edited by Skiper
Link to comment
Share on other sites


2 minuty temu, Skiper napisał:

Pomijając komfort jazdy, bardziej obawiam się wytrzymałości bo zajechałem już (lemforder od bmw, teraz boge) i to wszystko w przebiegu mniejszym niż 15 tyś. Trochę słabo tulejki może nie drogie ale później ponownie zbieżność itp, policzyć to razy 3 i proszę. W warsztacie już się śmieją ze mnie że tyle co wpakowałem w to auto kupił bym już dużo nowsze... :) A dodam jeszcze że raczej mam styl jazdy emeryta. :P

Ja mam poliuretan z Olkusza już dwa lata, trochę km już nabił

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.