PawelP Posted March 11, 2019 Share Posted March 11, 2019 Czytałem że dla tego silnika najlepsza średnica to 2.5mm , u mnie chyba jest w barracudach za dużo ponieważ program stag wywala komunikat po autokalibracji że dysze za duże mimo regulacji mapy czuć słabsza moc, tak dobrał gazownik , co radzicie zrobić w tym temacie?, mogę zmierzyć jakie mam średnicę i porównać z wtryskami valtek które mam jeszcze będę miał jakieś odniesienie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted March 13, 2019 Share Posted March 13, 2019 obniż ciśnienie na parowniku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted March 13, 2019 Author Share Posted March 13, 2019 (edited) Ciśnienie mam 1.27 bara z tego co pamiętam , to na ile bym musiał obniżyć? Srubka imbus w parowniku co jest tam się obniża? Edited March 13, 2019 by PawelP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted March 13, 2019 Author Share Posted March 13, 2019 Zapomniałem dodać mierzyłem dysze w barracudach, 2.6mm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arklin Posted March 18, 2019 Share Posted March 18, 2019 (edited) 1,27 to chyba za dużo obniż do 1,1 ew. do 1,0. Ważne by nie zapętlało wtrysków z powodu zbyt długich czasów - przy bucie w podłodze. Teoretycznie najlepsze ciśnienie to okolice 1 bara, ale nie ma złotej reguły. Jaki masz reduktor? Edited March 18, 2019 by Arklin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted March 19, 2019 Author Share Posted March 19, 2019 Reduktor mam versus super 300KM, i tak mi gazownik ustawiał na dole robocze 1.24, i 1.12 na jałowym z nieustawiona mapa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.