Maciej Posted March 13, 2019 Share Posted March 13, 2019 Temat z opisami, i zdjęciami w budowie, pozdro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agnieszka Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 16 godzin temu, Maciej napisał: Temat z opisami, i zdjęciami w budowie, pozdro. Czekamy z niecierpliwością Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej Posted March 14, 2019 Author Share Posted March 14, 2019 (edited) Witam wszystkich Omegowych Świrów!! Zdecydowałem się na utworzenie tematu swojej CZARNULKI, lecz już od dawna przeglądam fora omegowe, byłem klubowiczem w OKP, lecz teraz się tam nic nie dzieje... Posiadałem (dalej posiadam Omege 2.0, lakier Z147 z gaźnikiem i wtryskach hercules- ale to już inna bajka) Długo szukałem następczynie OB, prawie rok, przeglądałem fora, analizowałem, jaką wersję najlepiej wybrać pod względem parametrów, i kosztów ekploatacji. No i witaj ego, znalazłem 3.2 Sedan z grudnia 2001 model 2002, oryginalny przebieg 211000, lakeir Z298 Saphire (pompa wody była od nowości, śrubki od licznika nie odkręcane, plastiki nie wyłamane) miałem na to czas bo sprawdzałem samochód w łodzi na placu mechanika a jego nie było, tak że wszystko na spokojnie sprawdziłem. było troszke rdzy na nadkolu, i rancie prawych drzwi, czujniki parkowania nie działały, zaśniedziałe reflektory, lekka stłuczka przednim zderzakiem (widoczne małe pęknięcie), nie działające spryski od xenonów, porysowana moim zdaniem dosyć mocno przednia szyba. opony, zima/lato w super stanie, zawieszenie super, lecz już wtedy wiedziałem że katy są wydmuchane i tylny most troche się poci. Po autko leciałem Z Gorzowa Wielkopolskiego do Łodzi więc troche km miałem. po 3 dniach na trasie Gorzów-->Szczecin zaczęło mi się dymić spod maski, kontrolki szwankowały, liczniki stanął, okazało się że alternator dawał złe napięcie, i spalił akumulator. BOMBA! no nic, zabieram go do warsztatu w szczecinie ,,ABC auto centrum przy ul. ku słońcu" wycena, sprawdzenie stanu technicznego jeszcze raz. Akumulator i alternator, koszt 1300 zł. Dzwonie do sprzedającego i ku mojemu zaskoczeniu przelał mi pełną kwotę, SZacun dla niego! przy okazji, wymiana tylnego mostu, przewodów paliwowych, łączników stabilizatora, i niby wszystko jest okej. Wyposażenie: Producent: General Motors Płyta: Omega Model: Omega B Nadwozie: 4-drzwiowy sedan Kod nadwozia: P69 Rok modelowy: 2002 Fabryka: Russelsheim, Niemcy Numer seryjny: 008129 Pobrano ze strony: http://opelvindekoder.pl Informcje o modelu: Data produkcji: 11.10.2001 Kierownica po stronie: lewej Wyprodukowano dla: Kod silnika: Y32SE Nr silnika: 08582097 Kod GM Drive:: XXLS Numer I rejestracji: OL-L 13 Farba zewnętrzna: Czerń Nocy ( Midnight Black ) 298 - perłowy, 2 warstwy Kody wyposażenia: 2J6 Pokrycie podłogi: Ultra Deluxe 80I Wykończenie wnętrza: czarne 80X Wykończenie siedzeń: czarne A23 Szyba przednia odbijająca ciepło (atermiczna) A32 Szyby drzwi przednich sterowane elektrycznie A33 Szyby drzwi tylnych sterowane elektrycznie AG8 Fotele przednie regulowane elektrycznie razem z lusterkami z pamięcią ustawień, 8-mio funkcyjne AJ3 Poduszka powietrzna kierowcy AJ4 Poduszka powietrzna pasażera AM9 Tylna kanapa składana i dzielona w proporcji 60/40 AP0 Poduszka powietrzna boczna lewa AP1 Poduszka powietrzna boczna prawa AR6 Centralny pas bezpieczeństwa tylnej kanapy 3-punktowy AT1 Zagłówki siedzeń tylnych pełne pokryte skórą AU0 Centralny zamek zdalnie sterowany AV7 Odejmowany ogranicznik ładunku AY6 Zagłówek tylny środkowy pokryty skórą B17 Ornamentacja tapicerki: Premium C60 Klimatyzacja sterowana ręcznie C68 Klimatyzacja jednostrefowa automatyczna (climatronic) C73 Lampy tylne z ciemnymi kloszami C87 Lampki do czytania tył C90 Oświetlenie wewnętrzne nad drzwiami przednimi i tylnymi CE4 Spryskiwacze reflektorów wysokociśnieniowe D44 Obudowy lusterek zewnętrznych lakierowane D63 Schowek pod przednim fotelem D64 Osłona przeciwsłoneczna dla pasażera z podświetlanym lusterkiem D74 Osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy z podświetlanym lusterkiem DE1 Osłona przeciwsłoneczna szyby tylnej FI2 Naklejka ostrzegawcza o foteliku dla dziecka w językach: niemieckim, angielskim, francuskim, duńskim GU8 Przełożenie przekładni głównej: 3.90 K09 Alternator: 120A K30 Tempomat automatyczny KA1 Podgrzewane siedzenia przednie LA3 Silnik benzynowy 3.2 6 cylindrów, V6, DOHC ML4 Automatyczna skrzynia biegów 4-biegowa 4L-30 E MM1 Wyposażenie dla automatycznej skrzyni biegów N33 Regulowana kolumna kierownicy N88 Felgi aluminiowe 7 1/2J x 17, 6 szprych NC0 Wyposażenie dla krajów Unii Europejskiej NF2 Emisja spalin z katalizatorem trójdrożnym, wariant 3 NK4 Kierownica skórzana, sportowa NV7 Wspomaganie układu kierowniczego ze zmiennym stosunkiem wspomagania OGA Pojazd specjalny Opla, Russelsheim QUE Opony 235/45 R17-94 w T6K Wykończenie wnętrza: winylowe T96 Przednie światła przeciwmgielne T97 Reflektory ksenonowe TN7 Akumulator: 66Ah U07 Klakson: fanfara UA6 Autoalarm UD0 Czujnik wykrywania obecności na przednim prawym fotelu UD7 Czujniki parkowania: tył UE2 Moduł GPS, wersja 2 UF6 Podświetlane nawiewy powietrza UR7 Radio NCDC 2015 UV5 Wyświetlacz wielofunkcyjny (MID), wariant 3 UV9 Wyświetlacz nawigacyjny kolorowy (CID) UW5 Głośniki: 6 sztuk podstawowe V22 Osłona chłodnicy z chromowaną listwa W1Y Przyciski sterowania radiem na kierownicy W2N Usunięto boczne emblematy i napisy W6R Wykończenie siedzeń: skóra W9M Dodatkowa wiązka przewodów dla sytemu OnStar, nawigacji oraz telefonu XG3 Wyposażenie dodatkowe dla Niemiec Z1B Podgrzewane dysze przednich spryskiwaczy Z1F Prędkościomierz w km/h Z1M Fotel kierowcy z pamięcią ustawień Była to bieda wizualna edition a że chciałem mieć lalke to zacząłem się z nią bawić, więcej była w warsztacie niż na drodze. Więc tak, nie pamiętam dokładnych dat bo odkąd ją zakupiłem w październiku to non stop coś do niej dokładam, więc po kolei: -Kierownica irmscher od vectry, aby jej nie uszkodzić sam naszyłem na nią skórę, w sumie grubsza się lepiej trzyma -rygielki drzwi irmscher -wymiana głośników Hertz DSK 165. -wymiana tylnej kanapy na grzaną w 100% -naprawione czujniki parkowania -wypolerowane xenony, spryski też już działają -dołożenie tylnej rolety z kratkami bose, wszystko się ładnie chowa -wymiana brzydkich plastików, panelów sterowania szybami, alarm, TC, grzane tyłki, przycisk od rolety tylnej. -zakupienie felg 17 irmschera oraz nowiutkich opon na zime -kupione katalizatory z angli z Omegi która przejechała 100mil, (wykaz spalin idealny !!) tylna część tłumika z nierdzewki, -założony LPG ZENIT na wtryskach HERCULES z wlewem gazu koło paliwa oraz butlą gazową 65 litrów. -wymiana świec, olejów 5W40 Valvoline, tylnego mostu olej, wszystkie filtry w tym paliwowy, -przeczyszczenie odmy, krokowca, wymienione wężyki podciśnienia, -założona plecionka na przód i tył firmy Godridge i na tym był by koniec, i ten kto będzie pamiętał to sam zobaczy ile zrobiłem od dziś (14.03.2019) do zlotu w POLANCE, i po zlocie wszystko uzupełnie opisowo na 100% a jak będę pamiętał to zdjęcia z roboty też będę sukcesywnie robił. Tak że nie piszę co jest w planach bo ma być niespodziewanka Edited March 14, 2019 by Maciej wstawienie teksu do sprzedaży ani e do forum 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej Posted March 14, 2019 Author Share Posted March 14, 2019 A to moja stara wierna, Omega B MUSTANG 2.0 16V w manualu + GAZ na wtryskach Hercules, skór, grzane siedzenia, tylna lotka, xenony, tylna roleta, nawigacja oryginalna, lakier Z147. Gdyby nie rdza to dalej bym nią jeździł... a może troche więcej koni chciałem... W każdym razie teraz nią jeździ mój brat, a w niej było rozwalone wszystko i naprawione wszystko. Więc nie muszę się rozpisywać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 Wszystko ładnie pięknie, brawo że zadbales o nią, szacunek,ale jedno nie tak, 3.2 niema krokowca, jest zaslepka w kolektorze dolotowym Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej Posted March 14, 2019 Author Share Posted March 14, 2019 5 minut temu, PawelP napisał: Wszystko ładnie pięknie, brawo że zadbales o nią, szacunek,ale jedno nie tak, 3.2 niema krokowca, jest zaslepka w kolektorze dolotowym a tak, sorki, zostało mi nazewnictwo to z poprzedniej omegi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej Posted March 14, 2019 Author Share Posted March 14, 2019 (edited) mody wewnętrzne, zewnętrzne, silnikowe będą uzupełnione na 2 dni przed zlotem. Edited March 14, 2019 by Maciej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mateuszpp980 Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 Piękna zawsze wi się widziały w ciemnych kolorach . Tez powoli szukam 3.2 . Bezawaryjności !? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej Posted March 15, 2019 Author Share Posted March 15, 2019 2 godziny temu, Mateuszpp980 napisał: Piękna zawsze wi się widziały w ciemnych kolorach . Tez powoli szukam 3.2 . Bezawaryjności !? Dzięki wielkie! Poczekaj na fotki ze zlotu obyś znalazł zadbaną ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mateuszpp980 Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 No moja jest buda ideał ale 2.2 ale i tak jest za******a ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Maciej Posted March 21, 2019 Author Popular Post Share Posted March 21, 2019 Siema Omegowe świry, postanowiłem dodać coś do mojego tematu gdyż słońce ładnie przyświeciło więc było trochę czasu by zająć się CZARNULKĄ. 20 zł na gąbki do mycia naczyć płyn hamulcowy 3 szczoteczki do zębów z żabki w promocji po 2 zł. paczka fajek redbull 120 min na jedne drzwi 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukary Posted March 21, 2019 Share Posted March 21, 2019 I to mi się podoba! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted March 21, 2019 Share Posted March 21, 2019 Ładny efekt 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted March 21, 2019 Share Posted March 21, 2019 Też jestem w trakcie tego, narazie mam gotowy jeden boczek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej Posted March 23, 2019 Author Share Posted March 23, 2019 W dniu 21.03.2019 o 19:53, Łukary napisał: I to mi się podoba! dzięki, można jeszcze bardziej wypolerować na połysk, ale w omegach nie ma nic w środku z połysku, tylko jak już to szary/alu/mat więc zostawiam jak jest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej Posted March 23, 2019 Author Share Posted March 23, 2019 W dniu 21.03.2019 o 22:09, PawelP napisał: Też jestem w trakcie tego, narazie mam gotowy jeden boczek myślę że troche czasu a samochód wygląda o wiele lepiej po robocie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej Posted April 6, 2019 Author Share Posted April 6, 2019 dzisiaj słońce przywaliło, więc nałożona powłoka nano shield, i przykręcona lotka irmschera, W planach: wspawanie baranów, mod na dolocie wydech z kwaski duplex irmiego 4xwałki G wycięcie ekofasolek wstawienie przedniego zderzaka od irmiego ściągnięcie haku pomalowanie pokryw zaworów i kolektor malowanie felg irmiego oraz oryginalnych oplowskich -po skończonej pracy myślę że 25-260 km dojdzie oczywiście wszystko pokazane z wykresu na hamowni, pozdro 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted April 6, 2019 Share Posted April 6, 2019 Ja mam u siebie walki ssące 2xG ,co dają 4? Moment obrotowy? Jaki robisz mod na dolocie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej Posted April 6, 2019 Author Share Posted April 6, 2019 (edited) 16 minut temu, PawelP napisał: Ja mam u siebie walki ssące 2xG ,co dają 4? Moment obrotowy? Jaki robisz mod na dolocie? wlotowe są 2xG ale wylotowe 2xJ w silniku 3.2 , podobno będą lepiej ciągnąć od dołu, (takie mody przeprowadzali koledzy z USA od catery, mega długi temat był na ten temat i postanowiłem zaufać) takie zastosowanie miały też policyjne wersje 3.0. A co do modu w dolocie, to będę wstawiał zdjęcia, na razie nie zdradzam Edited April 6, 2019 by Maciej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted April 7, 2019 Share Posted April 7, 2019 Czytałem sporo na temat walków ,czyli by mi zostało dolozenie jeszcze dwóch http://cateraowners.forumotion.com/t521-build-a-catera-performance-v6-240-to-250-hp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej Posted April 7, 2019 Author Share Posted April 7, 2019 10 godzin temu, PawelP napisał: Czytałem sporo na temat walków ,czyli by mi zostało dolozenie jeszcze dwóch http://cateraowners.forumotion.com/t521-build-a-catera-performance-v6-240-to-250-hp dokładnie tak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej Posted April 9, 2019 Author Share Posted April 9, 2019 minuta flexem nakładke ręcznego i oryginał zdjęty, zastąpiło go to cudeńko 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted April 10, 2019 Share Posted April 10, 2019 6 godzin temu, Maciej napisał: minuta flexem nakładke ręcznego i oryginał zdjęty, zastąpiło go to cudeńko Jakbym tylko miał ręczny... 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej Posted April 29, 2019 Author Share Posted April 29, 2019 Ostatnimi czasy wleciał pomysł na cupholder, a że nie widzi mi się wydawać na podłokietnik od catery niewiadomo jakich pieniędzy, to mając na stanie uchwyt od A4, wyszło coś takiego 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej Posted April 29, 2019 Author Share Posted April 29, 2019 Do tego w międzyczasie kiera irmiego, obszyta skórą, grubsza lepiej mi się trzyma w dłoniach, do taklejka 3D od irmiego, i będzie robiony duplex pod tylną dokładke steinmetza na 4 końcówki 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.