PawelP Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 Jak wyłączyć egr żeby niebylo błędów?, mam zamiar w swoim 2.5v6 go na stałe usunąć, przykrecic zaslepke do kolektora dolotowego z nierdzewki,i jakoś się go pozbyć na stałe, wiem że jest opcja podczas robienia mapy PB żeby go usunąć, przed remontem silnika miałem już odcięty dopływ spalin z kolektora wydechowego do Egr-u ale jeszcze zostaje fakt że jest Egr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WOY Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 Ja mam podłączony i schowany 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NerwuS13 Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 Też mam podłączony i schowany pod obudową filtra. Z tego co sprawdzałem musi być podpięty żeby błędu nie wywaliło Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 Ja też tak mam ale błędy wywala Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted March 14, 2019 Author Share Posted March 14, 2019 Zobaczę jak będzie u mnie, może coś w necie się znajdzie ciekawego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WOY Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 @PawelP, na 100% nie jestem pewny ale chyba się nie da odłączyć EGR w tych silnikach. Może jak kupisz jakiegoś kompa pod strojenie to tam masz więcej opcji ale chyba gra nie jest warta świeczki. Jeszcze nie widziałem, żeby ktoś robił strojenie w tych silnikach... Każdy wkłada kompa co daje więcej paliwa. 45 minut temu, Ricardo napisał: Ja też tak mam ale błędy wywala Masz odłączony, czy podłączony ale schowany? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted March 14, 2019 Author Share Posted March 14, 2019 Mam fabrycznie w tym miejscu co jest , tak myślałem że tylko przy robieniu nowej mapy można go usunąć na stałe, z tym wkładaniem kompa to inna sprawa, wolałbym dostroic silnik na hamowni u jakiegoś tunera niż wkładać Ecu np.od 3.0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WOY Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 A patrzyłeś jakie to koszty? Sam komp to pewnie z tysiak. Do tego wiązka itd i samo strojenie to w tym przypadku może być kompletnie nieopłacalne Tak naprawdę połowa czujników jest kompletnie niepotrzebna ale kto by miał czas i chęci na taką zabawę... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted March 14, 2019 Author Share Posted March 14, 2019 Ja myślałem inaczej zrobic, z obecnej mapy w Motronicu usunąć wartości EGRu, porostu ja edytować ale to by musiał tuner zrobić, temat ciężki wiem jak narazie to tak tylko pytam i piszemy co z tym się da zrobić, ale dzięki za informację Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted March 14, 2019 Author Share Posted March 14, 2019 https://tuneforce.pl/egr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WOY Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 (edited) @PawelP dzwoniłeś i pytałeś o taką usługę w V6? Mówiąc szczerze to jak miałem wcześniej normalne kolektory to mi nawet nie przeszkadzał No może poza odkręcaniem go za każdym razem jak coś trzeba było zrobić ale to szczegół. Edited March 14, 2019 by WOY Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted March 14, 2019 Author Share Posted March 14, 2019 Jeszcze niedzwonilem, znalazł kilka firm w Polsce co usuwają egr na stałe w sterowniku,znajac życie albo tego niezrobia albo dużo kasy to kosztuje ale zadzwonię z ciekawości Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 15 godzin temu, Ricardo napisał: Ja też tak mam ale błędy wywala @Ricardo a próbowałeś założyć sprawny? też bardzo długo latałem na zaślepionym i schowanym i nigdy żadnego błędu nie miałem... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 14 godzin temu, WOY napisał: Masz odłączony, czy podłączony ale schowany? Mam podłączony i schowany. 12 minut temu, Aros napisał: @Ricardo a próbowałeś założyć sprawny? też bardzo długo latałem na zaślepionym i schowanym i nigdy żadnego błędu nie miałem... Ten kiedyś był sprawny Na samej wpiętej kostce mógł się popsuć?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 Teraz, Ricardo napisał: Ten kiedyś był sprawny Na samej wpiętej kostce mógł się popsuć?? cholera go wie... a próbowałeś z jakimś innym podmienić? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 10 minut temu, Aros napisał: cholera go wie... a próbowałeś z jakimś innym podmienić? Teraz z Grabarzem czyściliśmy garaż i wpadł mi jakiś w ręce. Podmienie i zobaczymy 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 brak EGR zakłóca skład mieszanki i ECU może sadzić błędem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted March 15, 2019 Author Share Posted March 15, 2019 Pisałem wcześniej, że.mi chodziło o nową mapę od podstaw i w niej już będa usunięte wartości dla EGRu ,coś jak mapa od 2.6V6, wszystko da się zrobić tylko trzeba dać do dobrego tunera co to ogarnie, niewiem co robi firma z której link powyżej wkleilem ale to oni myślę że znają się na tym co to robią Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.