Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Różne wskazania obrotów 2.5v6


PawelP
 Share


Recommended Posts

Czegoś nierozumiem , opel Scanner pokazuje mi 580- 600rpm a AcgasSynchro Stag że mam niskie i pokazuje po autokalibracji 480rpm lub mniej,  dodam że silnik pięknie pracuje , na jałowym  Pb ,można monetę postawić,  żadnych błędów niema,  coś nie tak z gazem?  Który program ma rację? Ktoś miał tak u siebie?

Link to comment
Share on other sites


9 minut temu, PawelP napisał:

Jaki OS?

Opel Scanner:) Oz zaczytuje z ecu wiec ma najbardziej wiarygodne dane. Z tego co kojarzę to Stag 300 obroty bierze z cewki więc jest szansa ze jest tam  jakieś przekłamanie....

Link to comment
Share on other sites


No stag bierze z cewki brązowy kabelek jest  wlutowany, przeklamanie było by z kiepskiego połączenia czy jak? Chciałbym to naprawić ponieważ w przeszłości niemialem takiego komunikatu po autokalibracji

Link to comment
Share on other sites


20 minut temu, PawelP napisał:

No stag bierze z cewki brązowy kabelek jest  wlutowany, przeklamanie było by z kiepskiego połączenia czy jak? Chciałbym to naprawić ponieważ w przeszłości niemialem takiego komunikatu po autokalibracji

Szczerze mówiąc nie mam pojęcia. Ale zacząłbym od przelutowania, później od wymiany tej żyły w wiązce.....

Link to comment
Share on other sites


Wtyczka była wymieniana,  przewody są zaciśnięte na te szybkozlaczki metalowe w otulinie termokurczliwej a przewód brązowy przylutowany 

Link to comment
Share on other sites


4 minuty temu, PawelP napisał:

Wtyczka była wymieniana,  przewody są zaciśnięte na te szybkozlaczki metalowe w otulinie termokurczliwej a przewód brązowy przylutowany 

No własnie ten brązowy bym przelutował. Jak nie pomorze to wymienił całą brązową żyłę od Staga do połączenia z wiązką silnika.

Link to comment
Share on other sites


  • 10 months later...

Temat nierozwiązany czy ktoś wie jak ustawic napiecie w programie Acstag ? Mam 2.5V  ustawione w sygnale obrotów ,u niektorych widziałem 12V lub 5V w tym samym silniku , instrukcja stag podaje sygnał z cewki zapłonowej ok 7V a z ECU 2.5V , komunikat o niskich obrotach nadal sie pojawia podczas autokalibracji natomiast podczas jazdy wszystko jest ok 

omega 2,5 cewka k.jpg

Link to comment
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.