PawelP Posted March 18, 2019 Share Posted March 18, 2019 Czegoś nierozumiem , opel Scanner pokazuje mi 580- 600rpm a AcgasSynchro Stag że mam niskie i pokazuje po autokalibracji 480rpm lub mniej, dodam że silnik pięknie pracuje , na jałowym Pb ,można monetę postawić, żadnych błędów niema, coś nie tak z gazem? Który program ma rację? Ktoś miał tak u siebie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted March 18, 2019 Share Posted March 18, 2019 4 godziny temu, PawelP napisał: Który program ma rację? OS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted March 18, 2019 Author Share Posted March 18, 2019 Jaki OS? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted March 18, 2019 Share Posted March 18, 2019 9 minut temu, PawelP napisał: Jaki OS? Opel Scanner:) Oz zaczytuje z ecu wiec ma najbardziej wiarygodne dane. Z tego co kojarzę to Stag 300 obroty bierze z cewki więc jest szansa ze jest tam jakieś przekłamanie.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted March 18, 2019 Author Share Posted March 18, 2019 No stag bierze z cewki brązowy kabelek jest wlutowany, przeklamanie było by z kiepskiego połączenia czy jak? Chciałbym to naprawić ponieważ w przeszłości niemialem takiego komunikatu po autokalibracji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted March 18, 2019 Share Posted March 18, 2019 20 minut temu, PawelP napisał: No stag bierze z cewki brązowy kabelek jest wlutowany, przeklamanie było by z kiepskiego połączenia czy jak? Chciałbym to naprawić ponieważ w przeszłości niemialem takiego komunikatu po autokalibracji Szczerze mówiąc nie mam pojęcia. Ale zacząłbym od przelutowania, później od wymiany tej żyły w wiązce..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted March 18, 2019 Share Posted March 18, 2019 dobrze gada 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted March 18, 2019 Author Share Posted March 18, 2019 Wtyczka była wymieniana, przewody są zaciśnięte na te szybkozlaczki metalowe w otulinie termokurczliwej a przewód brązowy przylutowany Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted March 18, 2019 Share Posted March 18, 2019 4 minuty temu, PawelP napisał: Wtyczka była wymieniana, przewody są zaciśnięte na te szybkozlaczki metalowe w otulinie termokurczliwej a przewód brązowy przylutowany No własnie ten brązowy bym przelutował. Jak nie pomorze to wymienił całą brązową żyłę od Staga do połączenia z wiązką silnika. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted March 18, 2019 Author Share Posted March 18, 2019 Brązowy jest przylutowany reszta jest na złączki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted March 18, 2019 Author Share Posted March 18, 2019 W sumie to rozbiorę z izolacji kable i zajrzę jeszcze raz, wszytko od nowa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted February 8, 2020 Author Share Posted February 8, 2020 Temat nierozwiązany czy ktoś wie jak ustawic napiecie w programie Acstag ? Mam 2.5V ustawione w sygnale obrotów ,u niektorych widziałem 12V lub 5V w tym samym silniku , instrukcja stag podaje sygnał z cewki zapłonowej ok 7V a z ECU 2.5V , komunikat o niskich obrotach nadal sie pojawia podczas autokalibracji natomiast podczas jazdy wszystko jest ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.