Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Moonland Catera 3.2 V6 by Misiek


Misiek
 Share


Recommended Posts

  • Misiek changed the title to Moonland 3.2 V6 LPG Miśka

Bajera :D Fajnie utrzymany egzemplarz :) Doprowadzisz do kultury podstawy i będzie latać :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites


3 minuty temu, Aros napisał:

Bajera :D Fajnie utrzymany egzemplarz :) Doprowadzisz do kultury podstawy i będzie latać :)

Dzięki. Takie są plany. Pierwszy raz mam do czynienia z V. Także czas pokaże co i jak...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites


1 minutę temu, patryk2828 napisał:

a co z kombiakiem? 

Zostaje w rodzinie :) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


6 minut temu, Misiek_v6 napisał:

Nie była strzelona lewy tył? Kolor bomba

Po czym wnioskujesz...?

Link to comment
Share on other sites


43 minuty temu, Misiek napisał:

Po czym wnioskujesz...?

Lekko nierówna linia lamp, lekko odchylona linia klapy na dole względem lewego błotnika. Ja tak miałem po strzale... Może po prostu tak zdj. Cyknięte

 

Link to comment
Share on other sites


O kurde, ścisła :o pogratulować, bo wygląda naprawdę pięknie. Chyba mój ulubiony kolor, jeśli kiedyś miałbym kupować bfl to właśnie w takim, ewentualnie czerń. Żadnych podkładów. xD Wnętrze również śliczności :x Fajnie by tu siadły dymione tylne lampy.

Cupholdery z tyłu wychodziły takie ori czy ktoś przełożył z Catery?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites


21 minut temu, Miglanc napisał:

No kolor kozacki, pięknie się prezentuje. Jakieś dobre koło załóż do tego ;) 

Z czasem na pewno. Najpierw muszę się z nią oswoić w takim stanie jaki jest.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


14 minut temu, kmx napisał:

O kurde, ścisła :o pogratulować, bo wygląda naprawdę pięknie. Chyba mój ulubiony kolor, jeśli kiedyś miałbym kupować bfl to właśnie w takim, ewentualnie czerń. Żadnych podkładów. xD Wnętrze również śliczności :x Fajnie by tu siadły dymione tylne lampy.

Cupholdery z tyłu wychodziły takie ori czy ktoś przełożył z Catery?

Dzięki. Co do cupholderu to nie wiem, czy ktoś dokładał. Jednak w to wątpię. Jednak jest zapis wg VIN:  W9R Wyposażenie dodatkowe dla Austrii.O lampach dymionych też myślę. Ale to na spokojnie

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


Piekna :x wiem ze u Ciebie bedzie miala dobrze :) szyszyby powinny być chyba wszystkie solary  :) bogatą opcja :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites


  1. a szukałem kogoś aby po nią jechać :/


nawet do Ola pisałem na FB, ale nic nie odpisał :/

btw. można wiedzieć za ile kupiłeś? Rozmawiałem wcześniejszym właścicielem tej omegi, co ją sprowadził z austriI (robił trasy Kraków-Wiedeń ;-) )

Edited by Magicwojtek
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


Patrzę Misiu zostajesz w Omedze, gratulacje zakupu i życzę aby służyła Tobie bezawaryjnie i wymagała nie wielkich nakładów serwisowych :))

 

4 godziny temu, Jus-Tinka napisał:

nasza pszczółeczka :zabawa2:

To teraz Ty Caravana będziesz ujeżdżać czy od razu do V6 ? :P

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites


  • Misiek changed the title to Moonland Catera 3.2 V6 by Misiek

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.