PawelP Posted April 3, 2019 Share Posted April 3, 2019 Silnik 2.5v6 czy mam dobre parametry? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek_v6 Posted April 4, 2019 Share Posted April 4, 2019 max obroty 6 tyś, czyli na odcinie idzie na benie- na zime polecam właczyć podgrzewanie- jeszcze wrzuć zdjęcie mapy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted April 4, 2019 Author Share Posted April 4, 2019 Mapa do regulacji u jakiegoś kompetentnego gazownika , czyli źle z max obrotami? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WOY Posted April 4, 2019 Share Posted April 4, 2019 1 godzinę temu, PawelP napisał: czyli źle z max obrotami A po co ma Ci się przełączać na LPG? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted April 4, 2019 Author Share Posted April 4, 2019 Nieznam się w tych ustawieniach więc dla mnie dziwne było że przelacza Lpg na Pb po takich obrotach, tak jakby LPG niemoglo być wydajne na max obrotomierz czy jak? Redaktor mam na 300KM wtryski Barracuda ale.one są wydajne chyba od 20 -30KM na cylinder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted April 4, 2019 Share Posted April 4, 2019 (edited) zaznacz ciepły start, obroty podnieś na 800 bo 600 to na jałowym jest, max obroty to tyle co na odcince ustaw, czas przełączania możesz dać 3 s, minim temp gazu na 30 możesz dać Edited April 4, 2019 by robert514 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek_v6 Posted April 5, 2019 Share Posted April 5, 2019 22 godziny temu, robert514 napisał: zaznacz ciepły start, obroty podnieś na 800 bo 600 to na jałowym jest, max obroty to tyle co na odcince ustaw, czas przełączania możesz dać 3 s, minim temp gazu na 30 możesz dać myślisz, że warto bawić się w ciepły start- nie zabije w dłuższym użytkowaniu wtrysków? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WOY Posted April 5, 2019 Share Posted April 5, 2019 Godzinę temu, Misiek_v6 napisał: ciepły start Macie na myśli odpalanie na LPG przy ciepłym silniku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted April 5, 2019 Author Share Posted April 5, 2019 Będzie bez ciepłego startu niech wtryski benzyny popracuja i pompa, wystarczy że ustawie temperaturę przekazania na LPG 25-30 stopni Celsjusza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted April 5, 2019 Share Posted April 5, 2019 4 minuty temu, B&K napisał: No to to jest wlaśnie ciepły start, chyba, że o czymś nie wiem. Po mojemu "ciepły start" to przełączenie na gaz przy odpowiedniej temperaturze, najczęściej 20-30 C ciepły start to jest odpalanie na LPG, a nie na Pb i przechodzenie całej procedury 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted April 5, 2019 Share Posted April 5, 2019 no nie, bo priorytet ma zapalenie na Pb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arklin Posted April 6, 2019 Share Posted April 6, 2019 (edited) Spokojnie można zejść z temp. przełączania na 25 stopni, to bezpieczne dla wtrysków LPG i optymalne ekonomicznie, (niektórzy idą na całość i już od 10 jadą na gazie), ciepły start załączyć od 40-45 stopni i będzie git. Jak nie ustawisz ciepłego startu to nawet przy 90 stopniach startuje z benzyny, po to by za chwilę przejść na LPG, bez sensu. Ciepły start to to opcja, przy której określamy temp. reduktora, przy której startuje od razu z LPG. Oczywiście sterownik LPG musi mieć opcję włączenia ciepłego startu - nie wszystkie ją mają. Edited April 6, 2019 by Arklin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted April 6, 2019 Share Posted April 6, 2019 Godzinę temu, B&K napisał: Czyli jak rozumiem nie da się od razu odpalić na gazie bez osiągnięcia odpowiedniej temperatury? Czy jest to po prostu opcja, żeby nie orać parownika przy zbyt niskiej temperaturze? Widzę, że nie rozumiesz. Opcja ta jest po to, aby nie palić za każdym razem na Pb, wszystko zależy od stylu jazdy, jak ktoś zapala i jedzie daleko to mu nie przeszkadza, jak ktoś co chwilę odpala na krótkich dystansach to przeszkadza. Zawsze zostaje LPG w przewodach ect. Zapalić na LPG w większości sterowników zawsze można, do tego masz awaryjne odpalanie, a ciepły start to tylko na ciepłym silniku ( parametry do ustawienia ) w granicach rozsądku, aby było najmniej boleśnie dla silnika i instalacji. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arklin Posted April 6, 2019 Share Posted April 6, 2019 (edited) Nie wszystkie sterowniki taką opcję mają, ja mam akurat Techa 324 i na początku tej opcji nie było, dopiero w którejś z nowszych wersji softu, taka opcja się pojawiła. Zwykle ustawia się ciepły start na 40-45 stopni. Przy niższych temp. mogą być problemy z odpalaniem, 40 to zazwyczaj rozsądne minimum. Jeżdżę tak od ponad 2 lat (ok. 90000km) i nie mam żadnych problemów z odpalaniem na LPG. Wtryski najechały już w sumie 116 000km i nic im nie dolega. Mała aktualizacja, wtryski po niemal 6 latach i 165 000km wciąż mają się dobrze, przełączanie przy 25 stopniach i ciepły start od 40 nie wpływa negatywnie na wtryski. Edited August 30, 2021 by Arklin 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted May 7, 2019 Author Share Posted May 7, 2019 Odświeżam ustawienia LPG czy są ok? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.