Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Schemat klimatyzacji- zatarty kompresor


Misiek_v6
 Share


Recommended Posts

Witam serdecznie, 

pytanie odnosi się tak naprawdę do opiłków w układzie. czy w Bflu jest jakieś miejsce w którym zbierają się opiłki( jak dławik czy coś podobnego) czy za każdym takim razem potrzeba płukać układ. Skraplacz i osuszacz wymieniony na "nówka nie śmigana". 

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites


Generalnie to zaleca się płukanie układu, wymianę wyżej wymienionych elementów a czasem także wymianę chłodnicy. Popytaj fachowców od klimy którzy mają sprzęt do płukania układu.

Link to comment
Share on other sites


3 godziny temu, SZAJBUS_SzeF napisał:

Generalnie to zaleca się płukanie układu, wymianę wyżej wymienionych elementów a czasem także wymianę chłodnicy. Popytaj fachowców od klimy którzy mają sprzęt do płukania układu.

Bardziej chodzi mi o miejsca w naszym układzie klimy. w Audi a4 b5 np. jest dławik który zbiera wszelkie opiłki i nie puszcza dalej w układ(wystarczy wymienić, ew. chłodnicę klimy sprężarkę na sprawną i wio). W Częstochowie jest nisza klimatyzacyjna i bardziej liczy się "panie 130 zł za obsługę klimy-nabijamy !".

 

u mnie sprężarką ciężko zakręcić grzechotką (1/3 obrotu idzie ładnie a potem ściana)

-wymieniona chłodnica klimy

-wymieniony osuszacz

 

 

Link to comment
Share on other sites


Z tego co się orientuje opiłki gromadzić się mogą na zaworze rozprężnym. Według mnie przy zatarciu kompresora należy wymienić tenże element.

 

Link to comment
Share on other sites


9 minut temu, B0Cygano napisał:

Z tego co się orientuje opiłki gromadzić się mogą na zaworze rozprężnym. Według mnie przy zatarciu kompresora należy wymienić tenże element.

 

ma jakieś sitko etc ?

Link to comment
Share on other sites


2 godziny temu, Misiek_v6 napisał:

ma jakieś sitko etc ?

:nie_wiem:

Element zawór rozprężny jest wymienialny całościowo, więc nikt tego nie rozbiera.

Edited by B0Cygano
Link to comment
Share on other sites


1 godzinę temu, B0Cygano napisał:

:nie_wiem:

Element zawór rozprężny jest wymienialny całościowo, więc nikt tego nie rozbiera.

jasne, no tylko właśnie pytanie czy na zaworze zatrzyma się syf czy idzie dalej w system

Link to comment
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.