Kaspero Posted August 25, 2016 Share Posted August 25, 2016 Witam, w sobote przymierzam sie do wymiany przednich dużych tulei na wahaczach. Pracy nie mam sprawe ogarne starym "ruskim" imadłem i odpowiednimi rurami. Tylko pytanie jak te tuleje zamontować? Czytałem różne opinie, jedni montują strzałką do sworznia inni strzałką do silnika. Jak to ma się mieć /emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20" /> Tuleje kupiłem Tedguma ( tak wiem idiota ze mnie), a PU będą na przyszły rok /emoticons/wink@2x.png 2x" title=";)" width="20" /> Jakieś zdjecie ktoś coś? /emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20" /> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted August 25, 2016 Share Posted August 25, 2016 Juz lepiej od bmw e34 kup lemfordera a te oddaj kosztuja cos okolo 60 zl/szt. Jak je zamomtujesz to juz PU nie bedziesz potrzebowal. Nameczysz sie co nie miara a zaraz znowu bedziesz do tego wracal...zbierznosc raz zrobisz i spokoj. Jak sie uprzesz to wzoruj sie na tych co masz teraz zamontowane i koniecznie dokrecaj na opuszczonym aucie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted August 25, 2016 Share Posted August 25, 2016 Albo lemforder albo poliuretan albo wcale. Miałem febiego założone po miesiącu auto pływalo tuleje padły, szkoda twojej roboty żebyś to dwa razy robił tak jak pisze Grzegorz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
omega18 Posted August 25, 2016 Share Posted August 25, 2016 Szkoda roboty, cudowalem z różnymi tulejami i dopiero po złożeniu PU radość pojawiła się na ryju Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukaszxx1990 Posted August 26, 2016 Share Posted August 26, 2016 Poliuretanowe koniec tematu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted August 26, 2016 Share Posted August 26, 2016 To czemu tyle osób jeździ i jest zadowolonych panie profesorze? /emoticons/wink@2x.png 2x" title=";)" width="20" /> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
motyl81 Posted August 26, 2016 Share Posted August 26, 2016 te poliretany juz nie są takie twarde jak kiedys.mowa oczywiscie o olkuszu. juz 2 moja oma jest na Pu i jest git Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted August 26, 2016 Share Posted August 26, 2016 Poza tym na poli mają 2 rodzaje twardości, też mam z olkusza i nic innego więcej nie założę... od BMW się chowają... a co do tej taniochy to szkoda twojej roboty kolego bo jak nie masz prasy to się tylko namęczysz a za miesiąc będziesz sam na siebie wściekły bo znów wahacze do roboty... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted August 26, 2016 Share Posted August 26, 2016 Nie wspominajac juz o tym, ze chytry dwa razy traci @digi teraz juz wahacze nie pekaja...moja poprzednia na twardym zawiasie miala kpl PU i teraz rowniez nie mialem zamiaru sie rozdrabniac /emoticons/wink@2x.png 2x" title=";)" width="20" /> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaspero Posted August 27, 2016 Author Share Posted August 27, 2016 Sprawa ogarnięta Imadło nie dało rady Nowe wprasowane i odrazu czuć różnice w jeździe,może te 10kkm wytrzymią Wyjęcie wahaczy to pikuś gorzej z wsadzeniem a na prasie operacja trwała jakieś 2h z przerwą na kawe i obiad (odpowiednich tulei do wyprasowania nie mogliśmy dobrać) koszt po znajomości 20zł. Jak się rozciepia to ch*j kładziem PU Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 Jak padną napisz...bedzie dla potomnych Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boscorelli Posted January 4, 2018 Share Posted January 4, 2018 Hej koledzy, mam pytanie, a nie będę zakładał nowego tematu, mianowicie założyłem PU, po jakimś czasie padły te małe tylne, więc założyłem wszystkie nowe Lemfordera, przednie od BMW, tylne od Omegi, nie minęło 10tyś i duża od kierowcy się rozleciała. Tak się teraz zastanawiam, czy zakładać znowu wszystkie nowe Lemfordera, czy może zostawić te duże PU(co były poprzednio) i założyć tylko nowe małe Lemfordera? Montaż tulei przeprowadzono zgodnie z instrukcją, jedynie czego mogę nie być pewny to wprasowanie tulejek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted January 4, 2018 Share Posted January 4, 2018 Kurde.....A duże od BMW? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boscorelli Posted January 4, 2018 Share Posted January 4, 2018 Kurde.....A duże od BMW? Skit wymieniłem całe wahacze, te z PU mam, a w następne włożyłem duże Lemfordera od BMW i małe od omegi też Lemfordera, duża od BMW Lem. się zerwała po ~8tyś i teraz tak myślę, może wywalić tylko te małe PU które się też pozrywały i zastąpić je małymi Lemfordera a zostawić te duże PU i tak zestaw zamontować. W tych dużych PU nie ma co się pozrywać - chyba? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted January 4, 2018 Share Posted January 4, 2018 Kurde.....A duże od BMW? Skit wymieniłem całe wahacze, te z PU mam, a w następne włożyłem duże Lemfordera od BMW i małe od omegi też Lemfordera, duża od BMW Lem. się zerwała po ~8tyś i teraz tak myślę, może wywalić tylko te małe PU które się też pozrywały i zastąpić je małymi Lemfordera a zostawić te duże PU i tak zestaw zamontować. W tych dużych PU nie ma co się pozrywać - chyba? chyba najlepszy setup to duże PU, małe lemf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B0Cygano Posted January 4, 2018 Share Posted January 4, 2018 chyba najlepszy setup to duże PU, małe lemf Też właśnie tak podróżuje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.