Gregorz Posted August 16, 2016 Share Posted August 16, 2016 Ma ktos pomysl dlaczego pompka przy chlodnicy nie funkcjonuje? Ustawowo powinna chodzic po zgaszeniu silnika gdy wentylatory pracuja o ile dobrze pamietam. U mnie nie chodzi. Jakies sugestie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted August 16, 2016 Share Posted August 16, 2016 Sprawdzałeś na krótko czy działa? Albo czy jest napięcie na kostce od tej pompki? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted August 16, 2016 Share Posted August 16, 2016 A ona nie załącza się przy 2gim biegu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted August 17, 2016 Author Share Posted August 17, 2016 Sprawdzałem to odpaliła na krótko ale zaraz sie zamuliła i zakwalifikowała się do rozbiórki. A więc kiedy powinna się załączać to pewności nie ma? Chyba podłącze żarówkę i puszczę do kabiny po kablu /emoticons/tongue@2x.png 2x" title=":P" width="20" /> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saint Posted August 18, 2016 Share Posted August 18, 2016 Hm mowa o tej pomoce kolo zbiorniczka wyrównawczego ? Bo jak tak to u mnie ona chodzi cały czas /emoticons/tongue@2x.png 2x" title=":P" width="20" /> na zapłonie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted August 18, 2016 Author Share Posted August 18, 2016 A od kiedy zbiorniczek pełni funkcję chłodnicy Ta co piszesz o niej to na lato odłączyłem z zapłonu bo po co ma power zabierać /emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20" /> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saint Posted August 29, 2016 Share Posted August 29, 2016 Nie bd śmiecic ale problem również z ta pompka cieknie mi z niej ja się da uszczelnić czy wymiana.. ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted August 29, 2016 Share Posted August 29, 2016 Wymiana, chyba że masz duuużo cierpliwości... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saint Posted August 29, 2016 Share Posted August 29, 2016 39 minut temu, Aros napisał: Wymiana, chyba że masz duuużo cierpliwości... Ona tylko w v6 jest ? Czy w czymś innym to znajdę ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slawko Posted August 29, 2016 Share Posted August 29, 2016 53 minut temu, saint napisał: Ona tylko w v6 jest ? Czy w czymś innym to znajdę ? Jak byłem nieszczęśliwym posiadaczem 2.5TD to w moim aucie była. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grucha Posted August 29, 2016 Share Posted August 29, 2016 ta pompka na drugim biegu startuje dopiero Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saint Posted August 29, 2016 Share Posted August 29, 2016 14 minut temu, Grucha napisał: ta pompka na drugim biegu startuje dopiero Jo ale płyn w niej jest i jak ciśnienie wskoczy to cieknie z niej w sensie jak się zagrzej :)0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted August 31, 2016 Author Share Posted August 31, 2016 Ja jednak też wymienię na spr używkę. Nie mam czasu się z nią dłubać. O 29.08.2016 at 09:12, saint napisał: Ona tylko w v6 jest ? Czy w czymś innym to znajdę ? Też Saab miał taką...ewentualnie można od nowszych aut podstawić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted August 31, 2016 Share Posted August 31, 2016 W VW/Audi są podobne, nie wiem tylko jak kostka, ale zawsze można przelutowac. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.