Jump to content

2.5 DTI kopci jak smok


Trawal
 Share


Recommended Posts

 

 

Witam Panowie,

 

 

 

 

Tak jak w temacie, wiem że diesel musi dymić, ale mój dymi zbyt przesadnie, nawet przy lekkim naciśnięciu gazu leci dość pokaźna chmura, a nie mówię już jak jest przy pełnym obciążeniu. Po prostu - zasłona dymna.

 

 

 

 

Zrobiłem remont całego silnika w styczniu - pierścienie, panewki, głowica, uszczelniacze, dwa wtryski, a przed remontem w październiku uszczelniałem pompę CR, a miesiąc temu robiona była turbina....

 

 

Ostatnio auto gdzieś było zamulone, więc postanowiłem wyczyścić przepływomierz. Trochę go wyczyściłem, wsadziłem do auta i po wsadzeniu auto w ogóle nie jechało i zaczęło bardziej dymić. Po krótkiej jeździe auto zaczęło już normalnie w miarę chodzić, ale dymienie pozostało. I teraz moi trzej podejrzani:

 

 

 

 

-Czy to przepływka pada? 

 

 

 

 

-Może to wina nie wyregulowanej dawki paliwo/powietrze - o ile taką da się regulować np. na pompie CR?

 

 

 

 

-Nieszczelny dolot?

 

 

 

 

Pomóżcie bo wiocha jeździć trochę takim kopcącym kopciuchem;/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Najlepsze jest to że mam OP-COMA ale pod mój silnik nie mogę go podłączyć ;///

 

 

 

Link to comment
Share on other sites


W 2.5 DTI dużym problemem jest EGR, zacznij od zaślepienia go, później szukaj nieszczelności w podciśnieniach tego silnika, niestety ale lubią się rozszczelnić, parametrów pracy tego silnika opcom nie widzi, ale vauxcom bez problemu, sciągnij to i zadziała :) sprawdź czy po odłączeniu przepływomierza będzie mniej dymił.

Link to comment
Share on other sites


  • 2 weeks later...

 

O 24.08.2016 at 20:04, awhaker napisał:

 

 

 

 

W 2.5 DTI dużym problemem jest EGR, zacznij od zaślepienia go, później szukaj nieszczelności w podciśnieniach tego silnika, niestety ale lubią się rozszczelnić, parametrów pracy tego silnika opcom nie widzi, ale vauxcom bez problemu, sciągnij to i zadziała :) sprawdź czy po odłączeniu przepływomierza będzie mniej dymił.

 

 

 

 

 

Mam tego Vauxcoma, i nie działa :( Chyba że masz jakąś wersję lepszą / sprawdzoną to podaj jej numer albo podeślij ;p

 

 

A jest jakiś sposób żeby w miare szybko, garażowo chociaż na chwilę zaślepić egr i zobaczyć? A jak nie to kupić taki zestaw? http://allegro.pl/f93-zaslepka-zamiennik-flansza-egr-bmw-kpl-i4845012094.html a może takie coś?

 

 

 

 

  46001d1290462087-egr-bypass-valve-ebay-3.0d-egr-pipe.jpg ? 

 

 

Podciśnienia zmieniałem, łącznie ten co idzie od magistrali pod kolektorem ssącym :(

Link to comment
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.