Trawal Posted August 16, 2016 Share Posted August 16, 2016 Witam Panowie, Tak jak w temacie, wiem że diesel musi dymić, ale mój dymi zbyt przesadnie, nawet przy lekkim naciśnięciu gazu leci dość pokaźna chmura, a nie mówię już jak jest przy pełnym obciążeniu. Po prostu - zasłona dymna. Zrobiłem remont całego silnika w styczniu - pierścienie, panewki, głowica, uszczelniacze, dwa wtryski, a przed remontem w październiku uszczelniałem pompę CR, a miesiąc temu robiona była turbina.... Ostatnio auto gdzieś było zamulone, więc postanowiłem wyczyścić przepływomierz. Trochę go wyczyściłem, wsadziłem do auta i po wsadzeniu auto w ogóle nie jechało i zaczęło bardziej dymić. Po krótkiej jeździe auto zaczęło już normalnie w miarę chodzić, ale dymienie pozostało. I teraz moi trzej podejrzani: -Czy to przepływka pada? -Może to wina nie wyregulowanej dawki paliwo/powietrze - o ile taką da się regulować np. na pompie CR? -Nieszczelny dolot? Pomóżcie bo wiocha jeździć trochę takim kopcącym kopciuchem;/ Najlepsze jest to że mam OP-COMA ale pod mój silnik nie mogę go podłączyć ;/// Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
motyl81 Posted August 16, 2016 Share Posted August 16, 2016 skoro zaczeła dymic po czyszczeniu przepływki to bym postarał sie ją podmienic i by była sprawa jasna czy jest oki czy dalej szukać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alley Posted August 17, 2016 Share Posted August 17, 2016 Podaj mi paramentry mapsensora. Pierwsza rzecz. Druga to taka czy sprawdzałeś wszystkie połączenia na dolocie? IC -> dolot? Jakiś przewód zaolejony? Więcej szczegołów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
awhaker Posted August 24, 2016 Share Posted August 24, 2016 W 2.5 DTI dużym problemem jest EGR, zacznij od zaślepienia go, później szukaj nieszczelności w podciśnieniach tego silnika, niestety ale lubią się rozszczelnić, parametrów pracy tego silnika opcom nie widzi, ale vauxcom bez problemu, sciągnij to i zadziała sprawdź czy po odłączeniu przepływomierza będzie mniej dymił. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trawal Posted September 1, 2016 Author Share Posted September 1, 2016 O 24.08.2016 at 20:04, awhaker napisał: W 2.5 DTI dużym problemem jest EGR, zacznij od zaślepienia go, później szukaj nieszczelności w podciśnieniach tego silnika, niestety ale lubią się rozszczelnić, parametrów pracy tego silnika opcom nie widzi, ale vauxcom bez problemu, sciągnij to i zadziała sprawdź czy po odłączeniu przepływomierza będzie mniej dymił. Mam tego Vauxcoma, i nie działa Chyba że masz jakąś wersję lepszą / sprawdzoną to podaj jej numer albo podeślij ;p A jest jakiś sposób żeby w miare szybko, garażowo chociaż na chwilę zaślepić egr i zobaczyć? A jak nie to kupić taki zestaw? http://allegro.pl/f93-zaslepka-zamiennik-flansza-egr-bmw-kpl-i4845012094.html a może takie coś? ? Podciśnienia zmieniałem, łącznie ten co idzie od magistrali pod kolektorem ssącym Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.