Jump to content
Omega Elite Klub

Montaż Rozpórki


Hubi

Recommended Posts

Biorąc pod uwagę że samochody nie latają tylko jeżdżą, a zadaniem rozpórki jest usztywnienie amortyzatorów to lepiej je usztywnić w pozycji roboczej. Z resztą jak symetrycznie będzie podniesiona to bez różnicy. 

Link to comment
Share on other sites

Dlatego moim zdaniem powinno się montować w pozycji roboczej auta. Czyli wyznaczyć i powiercic dziury na aucie stojącym na kołach a później podnieść, rozebrać i przykrecic. 

Montowalem nie jedna i wiem że na podniesionym już jest ciężko przykrecic jak ma się powiercone dziury. Czyli znak że już karoseria się poddała. 

Dlatego rozporka powinna usztywniac w pozycji roboczej żeby kielichy nie pracowały. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.