Gregorz Posted December 6, 2016 Share Posted December 6, 2016 Mam problem...czasy wtrysków mam w granicach 4.5-5.5 ms przy czym mam problem z regulacją lpg bo MAP za wysoko stoi. Co może być powodem ? Na pierwszy rzut oka wygląda to na lewe powietrze dzisiaj będę odmę badał nie wiem czy jakimś plakiem warto jakiś samostart nabyć ? Silnik na biegu jałowym też zachowuje się niespokojnie. Przepływka od niedawna zaczęła pokazywać 20-22 kg na jałowym...przy czym ta wartość jest już przeliczona przez ecu który może być walnięty (myślałem już programować inny sterownik na zamianę). Parametrem który przepływomierz bezpośrednio podaje jest napięcie i mogłby ktoś u siebie sprawdzić ile ono wynosi ? Kompresje mierzyłem na ciepłym silniku przy pomocy op-com i wynosi wszędzie w granicach 14 bar. Korekty krótkoterminowe obydwu głowic w normie i nie odbiegają od siebie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grucha Posted December 6, 2016 Share Posted December 6, 2016 map jak stoi wysoko to napewno jest nieszczelnosc w ukladzie ssacym,przeplywka jak juz wiesz,stanowczo za duzo,nieszczelnosci mozesz szukac plakiem samostartem,korekty dlugo terminowe maja stac bez rozjazdu,krotkie moga miec /emoticons/tongue@2x.png 2x" title=":P" width="20" /> aczemu ecu ma byc walniete ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted December 7, 2016 Author Share Posted December 7, 2016 Takie domysly moje bo rozne ludzie przygody maja... Przeplywka czasem pokazuje jakies wartosci blizej poprawnym okolo 18kg ale i tak kupilem boscha nowego dla spokuju ducha /emoticons/tongue@2x.png 2x" title=":P" width="20" /> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.