Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Opel Omega 2.5 DTI Wisko


Tom_Tasaky
 Share


Recommended Posts

Cześć Wszystkim

Ktoś może przerabiał ten problem tj.brak na rynku wisko do Omegi z silnikiem 2.5 DTI 150 KM (dawca miał w dowodzie wbite 150 KW).

Auto nadal stoi u mechanika bo jak ogarnąłem chłodnicę to nadal się gotuje silnik. Wyszło, że wisko padło. Nowe nie pasują bo mają za krótki trzpień / osadzenie na pompie wody.

Pomału dojrzewam aby zmienić auto na jakieś cywilizowane, niestety. Kolejny tydzień na warsztacie. Kupa nowych części, mechanicznie igła a co z tego jak nie można niczego dostać. Prawie, bo to jest przecież amerykaniec tyle, że z krótkiej serii silnikiem BMW. 

Klątwy Omegi ciąg dalszy.

IMG-20191231-WA0003.jpg

Link to comment
Share on other sites


Kiedyś na TVN turbo w 101 napraw duda regenerowal wisko w silniku właśnie 2.5 w BMW. Możesz poszukać na necie 

Link to comment
Share on other sites


Jak to niema, musi byc

Jakie nowe montowales ze sa zle?

Edited by danio
Link to comment
Share on other sites


8MV376732-041 

Skoro do 2.5 td jest to samo co bmw a omega to do 2.5dti m57 również ma być to samo

Link to comment
Share on other sites


W dniu 31.12.2019 o 12:22, Tom_Tasaky napisał:

Cześć Wszystkim

Ktoś może przerabiał ten problem tj.brak na rynku wisko do Omegi z silnikiem 2.5 DTI 150 KM (dawca miał w dowodzie wbite 150 KW).

Auto nadal stoi u mechanika bo jak ogarnąłem chłodnicę to nadal się gotuje silnik. Wyszło, że wisko padło. Nowe nie pasują bo mają za krótki trzpień / osadzenie na pompie wody.

Pomału dojrzewam aby zmienić auto na jakieś cywilizowane, niestety. Kolejny tydzień na warsztacie. Kupa nowych części, mechanicznie igła a co z tego jak nie można niczego dostać. Prawie, bo to jest przecież amerykaniec tyle, że z krótkiej serii silnikiem BMW. 

Klątwy Omegi ciąg dalszy.

 

a pompa to jest oryginalna?

Link to comment
Share on other sites


Dzięki wszystkim za wskazówki. Ogarnięte, podeszło wisko od BMW 525/530 ;-)

Tak więc można montować do 2.5 DTI.

Link to comment
Share on other sites


13 minut temu, Tom_Tasaky napisał:

Dzięki wszystkim za wskazówki. Ogarnięte, podeszło wisko od BMW 525/530 ;-)

Tak więc można montować do 2.5 DTI.

Cena? Które założyłeś to droższe czy tańsze bo patrząc po numerze hella ma dwa rodzaje 

Edited by danio
Link to comment
Share on other sites


Godzinę temu, danio napisał:

Cena? Które założyłeś to droższe czy tańsze bo patrząc po numerze hella ma dwa rodzaje 

Ło takie co mam zamontowane, śmiga aż miło ;-) Wolę pakować te tańsze ale min. średniej półki cenowej. Głównie jak mogę, to korzystam z części marki Meie. Żadne niemieckie chińczyki.

Może komuś będzie to pomocne, trzeba się dzielić wiedzą z braćmi i siostrami w wierze ;-)

2020-01-04 Sprzęgło Wisko Wntylatora chłodnicy 01.jpeg

2020-01-04 Sprzęgło Wisko Wntylatora chłodnicy 02.jpeg

Edited by Tom_Tasaky
Link to comment
Share on other sites


W dniu 1.01.2020 o 18:06, robert514 napisał:

a pompa to jest oryginalna?

tak, oryginał.

Link to comment
Share on other sites


3 godziny temu, danio napisał:

W tej cenie hella behr bys kupił ;)

Dzięki ale potrzebowałem na już a było NRF.

Zresztą NRF czy Behr/Hella ponoć robią i tak w tej samej fabryce gdzie są na koniec odpowiednie nalepki z marką naklejane jak idzie już to do pakowania ;-) Są to porównywalne jakościowo marki, które zaleca się stosować a nie jakieś tam noname.

Link to comment
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.