Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Foty i filmy z IV urodzin klubu


Agnieszka
 Share


Recommended Posts

43 minuty temu, Agnieszka napisał:

IMG_20200105_134124.jpg

I fajnie że urodziny się udały :), widzę pogoda również dopisała, chociaż jednego zabrakło w porównaniu z urodzinami z roku 19 ,a mianowicie śniegu :yes:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites


:mysli:ta omega EBE 26K7 to na pneumatycznym zawieszeniu jest bo praktycznie leży na glebie:). Jeszcze raz :brawo:za spotkanie i udaną imprezę 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites


Teraz, SebOOs napisał:

Tak na pneumatycznym 

Tak też myślałem :) ale auto sztos :thumbsup:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


Babcia kafara jest wypas  :D

gratulacje ELITA :thumbsup:

 

 

 

Ps. @Grabarz ogoliłbyś ta brodę bo nie pasuje :P

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites


Myslalem o tym ale mam za bardzo wyjebane zakrywa polowe brzydkiego ryja wiec jest spoko [emoji16]

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites


1 godzinę temu, Grabarz napisał:

No cos w tym stylu emoji16.png

Nie gol się bo będą pytali o dowód przy zakupie piwa :f:

No fajnie, fajnie :) serdeczne pozdrowienia dla wszystkich pijoków którzy specjalnie rozebrali omegi przed urodzinami żeby mogli legalnie spożywać alkohole :f:

@skit jakiś ty chudy!

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites


Godzinę temu, SZAJBUS_SzeF napisał:

@skit jakiś ty chudy!

Chłop musi głodować żeby mieć kasę na serwis merca:f:

  • Like 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites


9 godzin temu, SZAJBUS_SzeF napisał:

Nie gol się bo będą pytali o dowód przy zakupie piwa :f:

No fajnie, fajnie :) serdeczne pozdrowienia dla wszystkich pijoków którzy specjalnie rozebrali omegi przed urodzinami żeby mogli legalnie spożywać alkohole :f:

@skit jakiś ty chudy!

-50kg robi swoje :)

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites


9 godzin temu, NerwuS13 napisał:

Chłop musi głodować żeby mieć kasę na serwis merca:f:

W mercu mniej miejsca pod maską  :lol: musiał się chłop dostosować  :D

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites


20 minut temu, B0Cygano napisał:

W jakim okresie czasu osiągneleś taki super wynik ?

 

Od lutego:)

 

4 minuty temu, Tazz napisał:

W mercu mniej miejsca pod maską  :lol: musiał się chłop dostosować  :D

O dziwo wiecej;) tam i v12 siedziało wiec v8 ma luzy;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


O kurde. Teraz zauważyłem@skit na zdjęciach. Normalnie nie poznałem. Myślałem, że to jakaś nowa twarz na forum. Bez kitu. Ale jak by nie było jest ok. Też będę musiał wziąć przykład z Ciebie.

Wysłane z mojego Galaxy S10+ przy użyciu Tapatalka

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites


Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.