bronekc6 Posted August 10, 2016 Share Posted August 10, 2016 Cześć mam problem z zawieszeniem z tyłu. Miałem jakieś tam sprężyny ale zaczęła siadać omega i dołożyłem na miesiąc po jednej gumie. Trochę się omega podniosła ale to tymczasowe było rozwiązanie. Kupiłem jakieś dwa tygodnie temu oryginalne od Kayaby ale na nich usiadła bardziej niż na starych. W komplecie osób zaczepiam nawet na niewielkich koleinach wydechami i czym sie da. Dziś włożyłem jakieś ze szrotu ale to były od kombi widać. Sprawa jest taka aby omega stała na oryginalnej wysokości ale też przy tym jak czasem ktoś wsiądzie zeby nie omijać każdej nierówności na drodze. Jakiej firmy kupić aby już nie marnować pieniędzy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Amory masz ok? Może lepiej kupić ori sprężyny ale używane z omy v6 sedan wtedy będziesz miał wersję OEM /emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20" /> Najlepiej z BFl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Hmmm, ale sprężyny od v-ki i R-ki tylne są te same, różnica jest jedynie kombi/sedan. Amortyzatory nie powinny mieć nic do tego jak auto nisko siedzi. Może te kayaby jakies obnizające? Tak dla pewnosci.... Nie wozisz 3 ton cementu w bagażniku? /emoticons/tongue@2x.png 2x" title=":P" width="20"> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bronekc6 Posted August 11, 2016 Author Share Posted August 11, 2016 zapasówka i lewarek chyba 3 ton nie ważą. Kayaby brałem oryginały i nie wzmocnione. Na tych kayaby to koło mi leży do środka a jak załozyłem od kombiaka to na stacji mam akurat kąty na tyle. Podejrzewam krzywe wahacze ale nie mam jak tego sprawdzić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Hehe, mam zdrowe wahacze jak cos, ze zdrowymi tarczami i tulejami lemfa na sell /emoticons/wink@2x.png 2x" title=";)" width="20"> Jak chce ci się po nie dymać to moge ci dac na próbe, jak nic nie da to mi najwyzej na zlocie oddasz:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted August 16, 2016 Share Posted August 16, 2016 Temat może być ciekawy bo u mnie na h&r i zwykłych amorach też rabuje jak jest kpl z tyłu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saint Posted August 18, 2016 Share Posted August 18, 2016 Głupie ale może warto sprawdzić a kielichy nie pognite ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted August 18, 2016 Share Posted August 18, 2016 U mnie powinny być amory pod nivo ale niestety zostały wymontowane jeszcze przed zakupem auta. Kiedyś coś czytałem że ma to wpływ na dobijanie du*y podczas jazdy...ktoś coś wie ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bronekc6 Posted August 21, 2016 Author Share Posted August 21, 2016 Kielichy mam nawet bez odpryska. Coś już kombinuje w temacie, czyli spręzyny wzmocnione specjalnie do sedana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted August 22, 2016 Share Posted August 22, 2016 O 18.08.2016 at 10:13, Gregorz napisał: U mnie powinny być amory pod nivo ale niestety zostały wymontowane jeszcze przed zakupem auta. Kiedyś coś czytałem że ma to wpływ na dobijanie du*y podczas jazdy...ktoś coś wie ? Nie wiem czy sprężyny pod nivo nie są inne bo może tu leżeć problem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted August 23, 2016 Share Posted August 23, 2016 Chłopaki cięgna przerabiają przy nieori sprężynach obniżających i jest ok to raczej nie powinienem mieć z tym problemu. Sprężyny do Nivo chyba nieco miększe powinny być. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted August 23, 2016 Share Posted August 23, 2016 U mnie na H&R powinno być nieco utwardzone zawieszenie. Chyba zapitole gumy usztywniające pomiędzy zwoje tylnych springów Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted August 23, 2016 Share Posted August 23, 2016 Nic to nie da, przetrą się i wypadną... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted August 23, 2016 Share Posted August 23, 2016 Może trzeba amory dać twardsze bo nawet wczoraj jechaliśmy z żoną to w pewnym miejscu bujnęło aż skowronki w brzuchu. Może pod nivo pompowane jak by spróbował założyć. Nie jeździłem na takich nigdy ale ponoć potrafią być trochę usztywnić...jak to jest? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 Amory nivo zamontowane ori GM i jest super. Efekt jest taki ze auto super sie prowadzi...nic nie dobija. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danio Posted September 1, 2016 Share Posted September 1, 2016 O 30.08.2016 at 20:31, Gregorz napisał: Amory nivo zamontowane ori GM i jest super. Efekt jest taki ze auto super sie prowadzi...nic nie dobija. Grzegorz zalozyles amory pod nivo a jakie masz sprężyny? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted September 1, 2016 Share Posted September 1, 2016 -35 H&R/emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20" /> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danio Posted September 1, 2016 Share Posted September 1, 2016 6 minut temu, Gregorz napisał: -35 H&R/emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20" /> Pytam bo ze przy nivo i nizszym zawieszeniu trzeba cosik skracac, ramie jakies czy co? Ty skracałes cosik? U mnie czekaja sprezyny eibacha 30mm dlatego pytam jak to jest Jaki motor u ciebie siedzi? Kombi tak? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted September 1, 2016 Share Posted September 1, 2016 Silnik 3.2 tak jak w opisie. Cięgno od czujnika Nivo trzeba skrócić. Ja zrobiłem regulowane. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saint Posted September 1, 2016 Share Posted September 1, 2016 O 21.08.2016 at 22:37, bronekc6 napisał: Kielichy mam nawet bez odpryska. Coś już kombinuje w temacie, czyli spręzyny wzmocnione specjalnie do sedana I jak temat ? Jak bd na zlocie mogę wziąść swoje sedan wzmocnione i sprawdzisz ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.