Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Opel Scaner OBD II z Viaken


Leszek_
 Share


Recommended Posts

Kupiłem ten scaner do Omegi z 2002 r. silnik 2.5 dti. Po zainstalowaniu zgodnie z instrukcją i podłączeniu łączy mi się ten scaner prawie ze wszystkimi systemami oprócz silnika, raz wyskoczyło połączenie ale zaraz wyskoczył błąd i program się wyłączył. Pozostałe systemy łączą i działają doskonale, kasowanie błędów działa doskonale. Co to może być, czy ktoś miał takie problemy?.

Link to comment
Share on other sites


2.5 dti jest bardzo oporny jesli chodzi o podpiecie pod jakikolwiek komp, duzo problemow tez mialem z opcomem az wkoncu ktoras wersja zaskoczyla, a najpewniejszy jest tech. Ten sterownik nie chce sie za bardzo łączyć z kompem

Link to comment
Share on other sites


Przypomniało mi się że klika lat temu wymieniłem w  sterowniku po klapą silnika układ scalony z nową mapą silnika w celu zwiększenia mocy. Może to jest przyczyną że nie chce się łączyć tylko ze sterownikiem silnika a z innymi układami w ciągu 2,3 sek.

Link to comment
Share on other sites


14 minut temu, Leszek_ napisał:

Przypomniało mi się że klika lat temu wymieniłem w  sterowniku po klapą silnika układ scalony z nową mapą silnika w celu zwiększenia mocy. Może to jest przyczyną że nie chce się łączyć tylko ze sterownikiem silnika a z innymi układami w ciągu 2,3 sek.

W Zduńśkiej masz bardzo ogarniętych chłopaków na przemysłowej z Techem :) Ew. kombinować op-coma :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites


Przed chwilą umówiłem się na czwartek w serwisie Opla w Zd-Woli tylko na sprawdzenie czy łączy się ich scaner z silnikiem. Bedę wiedział czy to wina mojej przeróbki czy ten Opel Scaner który kupiłem nie obsługuje 2.5 dti. Ale w menu ma ten silnik. Wszystkie inne systemy pięknie się łączą.

Edited by Leszek_
Link to comment
Share on other sites


Można dodać, żeby op-com obsłużył ten motor musi być wersji 1.34 lub 1.59. Wyższe wersje nie zawsze dają rady przynajmniej z blokami pomiarowymi łączeniem z niektórymi sterownikami w aucie.

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


Dokladnie misiek, testowalem kilka wersji, ale z tego co zauwazylem bloki pomiarowe podczas jazdy pokazywal z dosc duzym opoznieniem

Link to comment
Share on other sites


Serwis firmy VIAKEN próbował zdalnie sprawdzić działanie tego scanera, niestety sterownik silnika nie łączył się. Odesłałem im ten scaner ale zamówiłem inny Autel MaxiAP AP200 za 249 zł. na wszystkie samochody, ale kupując go określasz na jaką markę chcesz go mieć. Za dodatkowe 15 $ można dokupić każdą inną markę. Na stronie Autela jest spis co on może, jest tego bardzo dużo w tym też silnik Y25DT. Oglądałem testy tego scanera, wprawdzie z BMW ale facet był w szoku możliwościami tego scanera. Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z tym scanerem ???

Link to comment
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.