Leszek_ Posted March 23, 2020 Share Posted March 23, 2020 Kupiłem ten scaner do Omegi z 2002 r. silnik 2.5 dti. Po zainstalowaniu zgodnie z instrukcją i podłączeniu łączy mi się ten scaner prawie ze wszystkimi systemami oprócz silnika, raz wyskoczyło połączenie ale zaraz wyskoczył błąd i program się wyłączył. Pozostałe systemy łączą i działają doskonale, kasowanie błędów działa doskonale. Co to może być, czy ktoś miał takie problemy?. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted March 23, 2020 Share Posted March 23, 2020 2.5 dti jest bardzo oporny jesli chodzi o podpiecie pod jakikolwiek komp, duzo problemow tez mialem z opcomem az wkoncu ktoras wersja zaskoczyla, a najpewniejszy jest tech. Ten sterownik nie chce sie za bardzo łączyć z kompem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leszek_ Posted March 24, 2020 Author Share Posted March 24, 2020 Przypomniało mi się że klika lat temu wymieniłem w sterowniku po klapą silnika układ scalony z nową mapą silnika w celu zwiększenia mocy. Może to jest przyczyną że nie chce się łączyć tylko ze sterownikiem silnika a z innymi układami w ciągu 2,3 sek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted March 24, 2020 Share Posted March 24, 2020 To nie to. Opel Scanner po prostu nie obsługuje 2.5 dti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted March 24, 2020 Share Posted March 24, 2020 14 minut temu, Leszek_ napisał: Przypomniało mi się że klika lat temu wymieniłem w sterowniku po klapą silnika układ scalony z nową mapą silnika w celu zwiększenia mocy. Może to jest przyczyną że nie chce się łączyć tylko ze sterownikiem silnika a z innymi układami w ciągu 2,3 sek. W Zduńśkiej masz bardzo ogarniętych chłopaków na przemysłowej z Techem Ew. kombinować op-coma 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leszek_ Posted March 24, 2020 Author Share Posted March 24, 2020 (edited) Przed chwilą umówiłem się na czwartek w serwisie Opla w Zd-Woli tylko na sprawdzenie czy łączy się ich scaner z silnikiem. Bedę wiedział czy to wina mojej przeróbki czy ten Opel Scaner który kupiłem nie obsługuje 2.5 dti. Ale w menu ma ten silnik. Wszystkie inne systemy pięknie się łączą. Edited March 24, 2020 by Leszek_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_konto_usuniete Posted March 24, 2020 Share Posted March 24, 2020 Można dodać, żeby op-com obsłużył ten motor musi być wersji 1.34 lub 1.59. Wyższe wersje nie zawsze dają rady przynajmniej z blokami pomiarowymi łączeniem z niektórymi sterownikami w aucie. Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted March 24, 2020 Share Posted March 24, 2020 Dokladnie misiek, testowalem kilka wersji, ale z tego co zauwazylem bloki pomiarowe podczas jazdy pokazywal z dosc duzym opoznieniem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted March 24, 2020 Share Posted March 24, 2020 ustawienia portów COM ect Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leszek_ Posted March 30, 2020 Author Share Posted March 30, 2020 Serwis firmy VIAKEN próbował zdalnie sprawdzić działanie tego scanera, niestety sterownik silnika nie łączył się. Odesłałem im ten scaner ale zamówiłem inny Autel MaxiAP AP200 za 249 zł. na wszystkie samochody, ale kupując go określasz na jaką markę chcesz go mieć. Za dodatkowe 15 $ można dokupić każdą inną markę. Na stronie Autela jest spis co on może, jest tego bardzo dużo w tym też silnik Y25DT. Oglądałem testy tego scanera, wprawdzie z BMW ale facet był w szoku możliwościami tego scanera. Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z tym scanerem ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.