Gregorz Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Hej. Chcę szpere zmienić na zwykły dyfer. Teraz jest 3.7 a jak dać 3.9 to będzie jakiś problem przy asb tc+? Czy w ogóle jest sens przy automacie skracać przełożenie ma to się jakoś do żywotności asb? Ogólnie duże prędkości mnie nie dotyczą bo nie ma gdzie...to przydało by się trochę na osiągach poprawić, ale jak to wiadomo czasem najprostsze rzeczy potrafią zaskakiwać. Ogólnie też wiadomo że dyfer...to tylko dyfer i mozna robić z nim cuda najczęściej przy skrzyni manualnej... Dzięki z góry za wymianę doświadczeń. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted August 3, 2016 Author Share Posted August 3, 2016 No dobra temat ogarnięty. Chyba trochę przesadziłem z pytaniem /emoticons/tongue@2x.png 2x" title=":P" width="20" /> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grucha Posted August 5, 2016 Share Posted August 5, 2016 a dyfer za ile? moge sie zamienic :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted August 8, 2016 Author Share Posted August 8, 2016 Narazie to handlowac nie planowalem tylko testy... A Ty ponoc juz nic nie dokladasz jak bedzie na handel to dam znac Tobie zobaczymy... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grucha Posted August 9, 2016 Share Posted August 9, 2016 a bo narazie je caly czas mam inie wystawiam, to na zime jak znalazl :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted August 9, 2016 Author Share Posted August 9, 2016 no generalnie zimą na zwykłym moście to jak pies z kulawą nogą /emoticons/tongue@2x.png 2x" title=":P" width="20" /> będzie w moim temacie co i jak dalej... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.