Crouger_rX Posted June 5, 2020 Share Posted June 5, 2020 (edited) Witam wszystkich. Odrazu wybaczcie za kaszalota z chatboxem i pytaniem zadanym na nim . Okulista załatwił sprawę ?. Mam problem. Chodzi o reakcję pedału. Wszystko działa ale, pedał ma martwa strefę 1 cm? Jeździłem dieslem kolegi tam ideolo. To moja 4ta omega (ta mam 4ty rok) i tego żadna tak nie miała . Czasem tak jak w dieslu jest wyłącznie na zimnym silniku jest żyleta. Czyli czuć reakcje od samego początku. Wymieniłem tarcze z klockami przód , szczęki klocki tarczo-bebny tył. Zaciski ładne czyste chodzą płynnie. Układ odpowietrzyłem już 4 litrami płynu . Wymieniałem przewody podciśnienia serwa . Nie niema wpadania, gumowego pedału tylko choćby efekt luźnej linki. I nie wiem czy brać się za regeneracje pompy czy to jakaś inna pierdoła. ? Edited June 5, 2020 by Crouger_rX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mvf Posted June 5, 2020 Share Posted June 5, 2020 Sprawdź czy linka jest napięta jeśli wszystko ok to OPCOM i co pokazuje TPS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted June 5, 2020 Share Posted June 5, 2020 Przy przepustnicy jest pancerz linki i tam można ją naciągnąć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crouger_rX Posted June 5, 2020 Author Share Posted June 5, 2020 Panowie, ale jak w tytule chodzi o pedał "hamulca" nie gazu ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted June 5, 2020 Share Posted June 5, 2020 Co za gamonie A patrzyles go czy nie jest luźny? W sensie jak go weźmiesz w rękę to czy skacze góra-dół? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crouger_rX Posted June 5, 2020 Author Share Posted June 5, 2020 (edited) Hmm nie jest luźny . Ma tylko ta martwa strefę przy wciskaniu nawet palcem. (Jeszcze rano to potwierdzę) Auto miało kiedyś automat i pedał był zmieniany ale wcześniej też tak było . Taki efekt martwego pola, brak działania na początku przez 1cm wciśnięcia, jakby węże się rozciągały.. (nic się nie dzieje) Zima na zimnym zaraz po odpaleniu żylety jak tylko się dotknie, jak w moim drugim aucie (fiat Croma) już myślałem nawet o podciśnieniu że jest zbyt słabe ... Bo na jałowym są podwyższone obroty hmm Wymiekam ? Edited June 5, 2020 by Crouger_rX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psczelaszkov Posted June 5, 2020 Share Posted June 5, 2020 Może po prostu z jakiegoś powodu pompa przepuszcza przez kawałek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted June 6, 2020 Share Posted June 6, 2020 Jakby podcisienie było słabe to pedały byłby twardy. Jakiego płynu używałeś? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crouger_rX Posted June 6, 2020 Author Share Posted June 6, 2020 (edited) Dot4 K2 Sprawdzałem naciskasz palcem pedał miękki syczy (Szu) nawet 3 cm . Po 3cim wciśnięciu beton. Test na zgaszonym silniku. Wgl sama pompa może się zapowietrzyc przy wymianie zbiorniczka ? Bo tego nie ruszałem ...?? Edited June 6, 2020 by Crouger_rX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crouger_rX Posted June 6, 2020 Author Share Posted June 6, 2020 (edited) Żeby nie wprowadzać w błąd, teraz mi się przypomniałoz, nie wymieniałem zbirniczka tylko odciolem końcówkę jak zmieniałem na automat . Odpowietrzyłem od przodu jak auta z ABS to nie wiem ... ABS działa prawidłowo (było parę awaryjnych hamowań) Podejrzani : - Serwo - Pompka hamulca - Źle wyregulowany pedał hamulca przy zmianie automatu na manuala . Chyba że jeszcze jesteście w stanie doradzić ktoś miał podobnie, może... Edited June 6, 2020 by Crouger_rX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crouger_rX Posted June 14, 2020 Author Share Posted June 14, 2020 (edited) Okey serwo sprawne , pompka sprawna. Ale mam inne pytanie, wymieniałem pedał hamulca z automatu na manuala bo nie chciałem ciąć . I teraz jak to ma być wyregulowane ? Ewentualnie byłby ktoś na tyle miły i wrzucił fotę na ile ten gwint włazi ? Bo jeżeli to nie to , zostaje prawdopodobnie pompa ABS a to jak pamiętam tylko z TIS-em. Edited June 14, 2020 by Crouger_rX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crouger_rX Posted June 15, 2020 Author Share Posted June 15, 2020 Widzę burza odpowiedzi A więc sprawdziłem wszystkie podciśnienia, wymieniłem uszczelki na listwie pająka i podregulowalem pedał hamulca i jest już o niebo lepiej. Zajadę jeszcze na serwis odpowietrzyć z TIS-em chyba że pedał w omegach prócz diesli nie jest czuły od samej góry ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted June 16, 2020 Share Posted June 16, 2020 Burza odpowiedzi bo pomysłów brak Omega ogólnie nie szczyci się dobrymi hamulcami. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B0Cygano Posted June 16, 2020 Share Posted June 16, 2020 3 godziny temu, Ricardo napisał: Omega ogólnie nie szczyci się dobrymi hamulcami. Ciekawe czy ten model może czymś dobrym się poszczycić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukaszxx1990 Posted June 16, 2020 Share Posted June 16, 2020 2 godziny temu, B0Cygano napisał: Ciekawe czy ten model może czymś dobrym się poszczycić ojajebe tutej też śmietnik zaraz bedzie łomega takie gufno. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukaszxx1990 Posted June 16, 2020 Share Posted June 16, 2020 (edited) ja bym obstawiał na pedała, jest jeszcze opcja przewodów gumowych, sprawdź z kimś przewody od zacisków, przy odpalonym aucie jak pompa działa, jak wciskasz hamulec kiedy jest to martwe pole, niech złapie rencom wąż, powinien wyczuć napinanie albo coś Edited June 16, 2020 by lukaszxx1990 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.