Jump to content
Omega Elite Klub

Pomoc w dobraniu uszczelniaczy


Recommended Posts

Witam od jakiegoś czasu zaczął mi się pocić dyfer (zdj poniżej jak to wygląda) na łączeniu prawej półosi i przy samym wale napędowym, rozglądałem się za uszczelniaczami to znalazłem same zamienniki po 15-30 zł i nie spodziewam się cudów po nich że zatrzymają ten wyciek na dłuższą metę. Może ktoś ostatnio wymieniał i ma do polecenia jakieś firmy ? Dodam, że przy 110km/h zaczyna mi wyć domyślam się że to z braku oleju, poniżej 110 jest cisza, czy  po dolewce to wycie ustąpi czy rozglądać się już za nowym dyfrem ? Z góry dzięki za pomoc :wink1:

 

asdasd.thumb.jpg.3c926d794517be95627d8f66de29279f.jpg

Link to comment
Share on other sites

Co do uszczelniaczy to @skit :)

Jest szansa że ucichnie ale bardziej bym stawiał na kasowanie luzów chyba że już za bardzo dostał po d... to wymiana :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nowy dyferencjał to cenowo wyrwie Cie z butów o ile jest dostepny.

Co do uszczelniaczy w tym temacie wszystko jest jak na tacy, numer oraz co należy wymienić

https://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=164078

Według mnie jak chcesz mieć zrobione dobrze to należy dyfer odremontować, bo kupowanie zajechanych używek mija się z celem, takie moje zdanie.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, B0Cygano napisał:

Nowy dyferencjał to cenowo wyrwie Cie z butów o ile jest dostepny.

Co do uszczelniaczy w tym temacie wszystko jest jak na tacy, numer oraz co należy wymienić

https://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=164078

Według mnie jak chcesz mieć zrobione dobrze to należy dyfer odremontować, bo kupowanie zajechanych używek mija się z celem, takie moje zdanie.

No dokładnie, a nie zdziwił bym się jak bym znalazł używkę i może w gorszym stanie od tego moejgo ... Dzięki za link z tymi numerami znacznie łatwiej będzie 

Link to comment
Share on other sites

6 godzin temu, Ricardo napisał:

Co do uszczelniaczy to @skit :)

Jest szansa że ucichnie ale bardziej bym stawiał na kasowanie luzów chyba że już za bardzo dostał po d... to wymiana :)

Jak wezmę się za robotę to na pewno zwrócę uwagę na te luzy, dzięki za podpowiedź 

Link to comment
Share on other sites

Simeringi to była bolączka w omegach, dlatego praktycznie każdy po tylu latach cieknie mocniej lub słabiej. Może też być flansza wyorana pod simeringiem.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

W dniu 6.06.2020 o 14:32, Ricardo napisał:

Co do uszczelniaczy to @skit :)

Jest szansa że ucichnie ale bardziej bym stawiał na kasowanie luzów chyba że już za bardzo dostał po d... to wymiana :)

Zakładałem kiedyś corteco na półosie w dyfrze i trzymało. Ale za diabła nie znajde numeru :/

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, skit napisał:

Zakładałem kiedyś corteco na półosie w dyfrze i trzymało. Ale za diabła nie znajde numeru :/

Również zakładałem Corteco przy okazji zmiany na szperę i ostatnio zauważyłem, że już puszczają,  przebieg  ~64 tyś.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, Boscorelli napisał:

Również zakładałem Corteco przy okazji zmiany na szperę i ostatnio zauważyłem, że już puszczają,  przebieg  ~64 tyś.

Ło jezusicku. Tyle kilosów to ja przez 15 lat:hehe5:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.