Złomek Posted June 6, 2020 Share Posted June 6, 2020 Witam od jakiegoś czasu zaczął mi się pocić dyfer (zdj poniżej jak to wygląda) na łączeniu prawej półosi i przy samym wale napędowym, rozglądałem się za uszczelniaczami to znalazłem same zamienniki po 15-30 zł i nie spodziewam się cudów po nich że zatrzymają ten wyciek na dłuższą metę. Może ktoś ostatnio wymieniał i ma do polecenia jakieś firmy ? Dodam, że przy 110km/h zaczyna mi wyć domyślam się że to z braku oleju, poniżej 110 jest cisza, czy po dolewce to wycie ustąpi czy rozglądać się już za nowym dyfrem ? Z góry dzięki za pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted June 6, 2020 Share Posted June 6, 2020 Co do uszczelniaczy to @skit Jest szansa że ucichnie ale bardziej bym stawiał na kasowanie luzów chyba że już za bardzo dostał po d... to wymiana 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B0Cygano Posted June 6, 2020 Share Posted June 6, 2020 Nowy dyferencjał to cenowo wyrwie Cie z butów o ile jest dostepny. Co do uszczelniaczy w tym temacie wszystko jest jak na tacy, numer oraz co należy wymienić https://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=164078 Według mnie jak chcesz mieć zrobione dobrze to należy dyfer odremontować, bo kupowanie zajechanych używek mija się z celem, takie moje zdanie. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Złomek Posted June 6, 2020 Author Share Posted June 6, 2020 3 godziny temu, B0Cygano napisał: Nowy dyferencjał to cenowo wyrwie Cie z butów o ile jest dostepny. Co do uszczelniaczy w tym temacie wszystko jest jak na tacy, numer oraz co należy wymienić https://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=164078 Według mnie jak chcesz mieć zrobione dobrze to należy dyfer odremontować, bo kupowanie zajechanych używek mija się z celem, takie moje zdanie. No dokładnie, a nie zdziwił bym się jak bym znalazł używkę i może w gorszym stanie od tego moejgo ... Dzięki za link z tymi numerami znacznie łatwiej będzie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Złomek Posted June 6, 2020 Author Share Posted June 6, 2020 6 godzin temu, Ricardo napisał: Co do uszczelniaczy to @skit Jest szansa że ucichnie ale bardziej bym stawiał na kasowanie luzów chyba że już za bardzo dostał po d... to wymiana Jak wezmę się za robotę to na pewno zwrócę uwagę na te luzy, dzięki za podpowiedź Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psczelaszkov Posted June 6, 2020 Share Posted June 6, 2020 Simeringi to była bolączka w omegach, dlatego praktycznie każdy po tylu latach cieknie mocniej lub słabiej. Może też być flansza wyorana pod simeringiem. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted June 8, 2020 Share Posted June 8, 2020 W dniu 6.06.2020 o 14:32, Ricardo napisał: Co do uszczelniaczy to @skit Jest szansa że ucichnie ale bardziej bym stawiał na kasowanie luzów chyba że już za bardzo dostał po d... to wymiana Zakładałem kiedyś corteco na półosie w dyfrze i trzymało. Ale za diabła nie znajde numeru 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boscorelli Posted June 8, 2020 Share Posted June 8, 2020 9 godzin temu, skit napisał: Zakładałem kiedyś corteco na półosie w dyfrze i trzymało. Ale za diabła nie znajde numeru Również zakładałem Corteco przy okazji zmiany na szperę i ostatnio zauważyłem, że już puszczają, przebieg ~64 tyś. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted June 9, 2020 Share Posted June 9, 2020 11 godzin temu, Boscorelli napisał: Również zakładałem Corteco przy okazji zmiany na szperę i ostatnio zauważyłem, że już puszczają, przebieg ~64 tyś. Ło jezusicku. Tyle kilosów to ja przez 15 lat 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.