Skiper Posted July 23, 2020 Share Posted July 23, 2020 Czy ktoś może sprawdzić jaki model prowadnic występował w zacisku lucas/trw kupiłem z aukcji i nie pasują są po prostu za małe, nie wiem o co chodzi... Link do allegro Co ciekawe w interCars wychodzi ten sam model Nr katalogowy: D7007C Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek_v6 Posted July 23, 2020 Share Posted July 23, 2020 Pamiętaj, że omega ma dwa typy zacisków. Jeden do tarcz wentylowanych, drugi do zwykłych. Po profilu widzę, ze 2.0 czyli najzwyklejszy zacisk. tylko w v6 był wentyle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiper Posted July 23, 2020 Author Share Posted July 23, 2020 Z przodu wszystkie tarcze są wentylowane i z tego co pamiętam były dwa rodzaje ATE 286, i LUCAS 296 i o ten ostatni mi właśnie chodzi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek_v6 Posted July 23, 2020 Share Posted July 23, 2020 296 w ob/bfl 286 był chyba tylko w A Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiper Posted July 23, 2020 Author Share Posted July 23, 2020 Pierwsze modele chyba do 1997 i tylko w silnikach 2.0 miały właśnie 286 później było tylko już 296, wiem bo robiłem właśnie taką przekładkę na większe tarcze. Teraz chciałem te prowadniki wymienić bo jeden ma luz i po kupnie okazuje się że są za małe, być może ktoś regenerował jarzma i rozwiercał i wstawił większe nie wiem o co chodzi że nowe są mniejsze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adam7213 Posted July 23, 2020 Share Posted July 23, 2020 wymiana tego prowadnika nic ci nie da te jarzma tak mają jeden prowadnik niby ok a drugi masakra , taki luz, Mam cztery jarzma i w kazdym jest tak samo, a prowadniki są ok. Z tego co pamiętam średnica prowadnika to około 9,5mm a samego dlugość trzpienia który pracuje w jarzmie to 6 cm . Dlaczego chcesz to zmieniać? jakie objawy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiper Posted July 24, 2020 Author Share Posted July 24, 2020 10 godzin temu, adam7213 napisał: wymiana tego prowadnika nic ci nie da te jarzma tak mają jeden prowadnik niby ok No właśnie dlatego chciałem to wymienić, bo jest tak jak piszesz jeden ma znaczny luz drugi nie ale chyba nie ma sensu... Tylko ciekawe czemu nowe są inne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adam7213 Posted July 24, 2020 Share Posted July 24, 2020 i zwróć uwage że stary prowadnik nie jest wyrobiony ,zmierz suwmiarką trzyma wymiar na całej długości, przynajmniej u mnie tak jest. Ten luz jest w jarzmie nowe oczywiście nie dostępne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiper Posted July 24, 2020 Author Share Posted July 24, 2020 Wszystko się zgadza z tym co piszesz dlatego to zostawiam jak było, zabrałem się za to bo czasami mam małego kangura przy hamowaniu jak dojeżdżam do skrzyżowania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adam7213 Posted July 25, 2020 Share Posted July 25, 2020 mam identyczny problem,kagur, jajowate koła. Chyba założe na forum nowy wątek dotyczący tego problemu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.