Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Prowadnice zacisku


 Share


Recommended Posts

Czy ktoś może sprawdzić jaki model prowadnic występował w zacisku lucas/trw kupiłem z aukcji i nie pasują są po prostu za małe,  nie wiem o co chodzi...

Link do allegro

 Co ciekawe  w interCars wychodzi ten sam model

Nr katalogowy: D7007C

 

thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites


Pamiętaj, że omega ma dwa typy zacisków. Jeden do tarcz wentylowanych, drugi do zwykłych. Po profilu widzę, ze 2.0 czyli najzwyklejszy zacisk.

tylko w v6 był wentyle

Link to comment
Share on other sites


Z przodu wszystkie tarcze są wentylowane i z tego co pamiętam były dwa rodzaje  ATE 286, i LUCAS 296 i o ten ostatni mi właśnie chodzi.

Link to comment
Share on other sites


Pierwsze modele chyba do 1997 i tylko w silnikach 2.0 miały właśnie 286 później było tylko już 296, wiem bo robiłem właśnie taką przekładkę na większe tarcze. Teraz chciałem te prowadniki wymienić bo jeden ma luz i po kupnie okazuje się że są za małe,  być może ktoś regenerował jarzma i rozwiercał i wstawił większe nie wiem o co chodzi że nowe są mniejsze.

Link to comment
Share on other sites


wymiana tego prowadnika nic ci nie da

te jarzma tak mają jeden prowadnik niby ok 

a drugi masakra , taki luz,

Mam cztery jarzma i w kazdym jest tak samo,

a prowadniki są ok.

Z tego co pamiętam średnica prowadnika to około 9,5mm

a samego dlugość trzpienia który pracuje w jarzmie to 6 cm .

Dlaczego chcesz to zmieniać? jakie objawy?

 

 

Link to comment
Share on other sites


10 godzin temu, adam7213 napisał:

wymiana tego prowadnika nic ci nie da

te jarzma tak mają jeden prowadnik niby ok 

No właśnie dlatego chciałem to wymienić, bo jest tak jak piszesz jeden ma znaczny luz drugi nie ale chyba nie ma sensu... Tylko ciekawe czemu nowe są inne.

 

20200723_153705.jpg

Link to comment
Share on other sites


i zwróć uwage że stary prowadnik nie jest wyrobiony ,zmierz suwmiarką 

trzyma wymiar na całej długości, przynajmniej u mnie tak jest.

Ten luz jest w jarzmie

nowe oczywiście nie dostępne

 

Link to comment
Share on other sites


Wszystko się zgadza z tym co piszesz dlatego to zostawiam jak było, zabrałem się za to bo  czasami mam małego kangura przy hamowaniu jak dojeżdżam do skrzyżowania.

Link to comment
Share on other sites


mam identyczny problem,kagur, jajowate koła.

Chyba założe na forum nowy wątek dotyczący tego problemu.

Link to comment
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.