Jump to content
Omega Elite Klub

Różnice w nadkolach przód Omega B vs Omega B FL


Wonski

Recommended Posts

 

 

Witam wszystkich forumowiczów. Jest to mój pierwszy post na forum i już od początku mam problem.

 

 

 

 

Potrzebuję jak to zwykle w omedze nieco ją połatać. Tym razem nadkola z przodu przy podłużnicach. Z racji tego, że poprzedni właściciel już coś tam robił, a "majster" zamiast się przyłożyć zrobił sobie poligon z górkami i dołkami postanowiłem wywalić wszystko to co było robione wcześniej i wstawić właściwe nowe (zdrowe) nadkole wraz z wszystkimi otworami technicznymi.

 

 

 

 

Znalazłem nawet potencjalnego dawce ale elementy pochodzą z omegi B po lifcie i tutaj pojawia się moje pytanie.

 

 

 

 

Czy elementy blacharskie będą pasowały do omegi B przed liftem? Tak samo wszelkiego rodzaju otwory i mocowania?

 

 

 

 

Załączam zdjęcia ale niestety przed myciem

 

 

 

57974b3b2bf14_2016-06-1814.20.10.thumb.jpg.33111840910488e5c56301be95f77599.jpg

 

57974b3c33215_2016-06-1814.01.42.thumb.jpg.bed9190ba5a47c5f1529ef82a2929562.jpg

 

57974b3ca8791_2016-06-1814.14.39.thumb.jpg.499583538168a35ec66e5753ad8ae6e2.jpg

 

57974b3e21a5b_2016-06-1814.15.10.thumb.jpg.db332c25ce7b77def8cb4a551ed9a80b.jpg

 

57974b3f76879_2016-06-1814.20.04.thumb.jpg.d81e1d373fcb489b6677db978cd8df73.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Że tak powiem.....ale zdajesz sobie sprawę że to podłużnica?

 

 

 

 

Generalnie B jest to samo co FL

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

Ja już bym tego nie naprawiał...ale kto bogatemu zabroni :P/emoticons/tongue@2x.png 2x" title=":P" width="20" />

 

Zajrzyj do podłogi, progów i zobacz czy tam czasem wszystko jest w porządku. Będziesz miał większą wiedzę nt stanu blach co ułatwi podjęcie decyzji.

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Już spieszę z odpowiedziami.

 

 

 

 

Razem z kolegą, który również jest klubowiczem wyczyściliśmy wszystko i podłużnice z lewej wyglądają na nie skorodowane. Gorzej jest z prawej strony... 

 

 

 

 

Jedyne dziury na podwozu to właśnie wnęki kół, mała dziura pod tylna kanapą oraz pod kołem. Progi był wymieniane w ASO przez poprzedniego właściciela (nawet mam gdzieś kwit za to) więc tutaj nie ma obawy.

 

 

 

 

Dręczą mnie te nadkola i myślałem że jak kupię cały przód to później ktoś to wstawi tak że będzie dobrze, ale widzę że chyba jestem w błędzie...

 

 

 

 

To co w takim razie doradzacie? Tylko takie sensowne wypowiedzi bym prosił kawa.gif

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

Nie takie rzeczy ludzie wstawiają :)/emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20"> więc bez obaw:) Rozumiem że podłużnice wyczyscisz i zosttawisz,a  wspawasz tylko to co nad podłużnicami? Jest sens się w to bawić, nie lepiej po prostu pozaspawywać tam gdzie rdza? Tak naprawdę to lakiernik ci powinien to obejrzeć i powiedzieć co lepiej :)/emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20"> 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pojadę do kilku blacharzy i zobaczymy co poradzą. Nie będę oszczędzał na tej robocie - chcę żeby było zrobione porządnie. Miałem takiego jednego blacharza ale wynalazca chciał spawać na rdze O.o/emoticons/blink@2x.png 2x" title="O.o" width="20" /> i robić nakładki... więc go pognałem. To musi być wycięte i wspawane na nowo. Nawet jak nie wykorzystam tego co kupiłem to i tak straty nie będzie.

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.