Wonski Posted July 26, 2016 Share Posted July 26, 2016 Witam wszystkich forumowiczów. Jest to mój pierwszy post na forum i już od początku mam problem. Potrzebuję jak to zwykle w omedze nieco ją połatać. Tym razem nadkola z przodu przy podłużnicach. Z racji tego, że poprzedni właściciel już coś tam robił, a "majster" zamiast się przyłożyć zrobił sobie poligon z górkami i dołkami postanowiłem wywalić wszystko to co było robione wcześniej i wstawić właściwe nowe (zdrowe) nadkole wraz z wszystkimi otworami technicznymi. Znalazłem nawet potencjalnego dawce ale elementy pochodzą z omegi B po lifcie i tutaj pojawia się moje pytanie. Czy elementy blacharskie będą pasowały do omegi B przed liftem? Tak samo wszelkiego rodzaju otwory i mocowania? Załączam zdjęcia ale niestety przed myciem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted July 26, 2016 Share Posted July 26, 2016 Że tak powiem.....ale zdajesz sobie sprawę że to podłużnica? Generalnie B jest to samo co FL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cichy86 Posted July 26, 2016 Share Posted July 26, 2016 No właśnie też nie kumam /emoticons/mellow@2x.png 2x" title=":|" width="20" /> chcesz wspawać nowe elementy podłużnic? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted July 27, 2016 Share Posted July 27, 2016 Ja już bym tego nie naprawiał...ale kto bogatemu zabroni /emoticons/tongue@2x.png 2x" title=":P" width="20" /> Zajrzyj do podłogi, progów i zobacz czy tam czasem wszystko jest w porządku. Będziesz miał większą wiedzę nt stanu blach co ułatwi podjęcie decyzji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wonski Posted July 29, 2016 Author Share Posted July 29, 2016 Już spieszę z odpowiedziami. Razem z kolegą, który również jest klubowiczem wyczyściliśmy wszystko i podłużnice z lewej wyglądają na nie skorodowane. Gorzej jest z prawej strony... Jedyne dziury na podwozu to właśnie wnęki kół, mała dziura pod tylna kanapą oraz pod kołem. Progi był wymieniane w ASO przez poprzedniego właściciela (nawet mam gdzieś kwit za to) więc tutaj nie ma obawy. Dręczą mnie te nadkola i myślałem że jak kupię cały przód to później ktoś to wstawi tak że będzie dobrze, ale widzę że chyba jestem w błędzie... To co w takim razie doradzacie? Tylko takie sensowne wypowiedzi bym prosił Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted July 29, 2016 Share Posted July 29, 2016 Nie takie rzeczy ludzie wstawiają /emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20"> więc bez obaw:) Rozumiem że podłużnice wyczyscisz i zosttawisz,a wspawasz tylko to co nad podłużnicami? Jest sens się w to bawić, nie lepiej po prostu pozaspawywać tam gdzie rdza? Tak naprawdę to lakiernik ci powinien to obejrzeć i powiedzieć co lepiej /emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20"> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wonski Posted July 30, 2016 Author Share Posted July 30, 2016 Pojadę do kilku blacharzy i zobaczymy co poradzą. Nie będę oszczędzał na tej robocie - chcę żeby było zrobione porządnie. Miałem takiego jednego blacharza ale wynalazca chciał spawać na rdze /emoticons/blink@2x.png 2x" title="O.o" width="20" /> i robić nakładki... więc go pognałem. To musi być wycięte i wspawane na nowo. Nawet jak nie wykorzystam tego co kupiłem to i tak straty nie będzie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.