Jump to content
Omega Elite Klub

Czujnik położenia wału, przekażnik pompy paliwa ?


adam7213

Recommended Posts

Witam

Łamaga rano nie odpaliła, nie wyświetla błędów na desce, opel scaner też nic nie widzi.

immo odpada, nie odpala na dwóch kluczykach

podejżewam czujnik wału ewentualnie przekażnik pompy paliwa

Pytanie , czy LPG jest podpięte pod przekaznik pompy?

Auto w awaryjnym trybie odpalania na LPG też nie odpala.

Dzien wcześniej rano  auto odpaliło normalnie ,ciepły zaskoczył po drugim , dłuższym kręceniem rozrusznikiem,

na drugin dzień zgon totalny,

 

Link to comment
Share on other sites

CPW powinien być widziany przez opel scaner, czy pompa paliwa działa? Ew. jak pompa działa, to może być np. pęknięty wężyk od pompy paliwa jak u mnie kilka razy się zdarzyło.

Link to comment
Share on other sites

U mnie kiedyś Op-com nie pokazywał błędów, za to po wciśnięciu pedału gazu i hamulca wymrugało błąd czujnika położenia wału... I faktycznie to było to. Po wymianie problemy z odpalaniem na rozgrzanym silniku ustały. 

Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, adam7213 napisał:

Witam

Łamaga rano nie odpaliła, nie wyświetla błędów na desce, opel scaner też nic nie widzi.

immo odpada, nie odpala na dwóch kluczykach

podejżewam czujnik wału ewentualnie przekażnik pompy paliwa

Pytanie , czy LPG jest podpięte pod przekaznik pompy?

Auto w awaryjnym trybie odpalania na LPG też nie odpala.

Dzien wcześniej rano  auto odpaliło normalnie ,ciepły zaskoczył po drugim , dłuższym kręceniem rozrusznikiem,

na drugin dzień zgon totalny,

 

 

Link to comment
Share on other sites

Dobra inaczej zapytam,

czy jezeli jest to wina układu paliwowego,

 to czy powinna odpalić awaryjnie na LPG?

Link to comment
Share on other sites

Z awaryjnym odpalaniem na LPG to zależy czy w centralce LPG jest na to zezwolenie - może być zablokowane lub ograniczenie ilości odpalań na dany serwis(gdzie Ci wyczyszczą licznik odpaleń na gazie).

Ogólnie 3,2 powinna odpalić z czujnika wałka po długim kręceniu, ale silnik będzie strasznie "kuleć".

Edited by Wacek
Link to comment
Share on other sites

Pomimo możliwości odpalenia w sterowniku czasem może być ciężko odpalić na LPG. Ja mam tak, że zimny silnik nie bardzo chce palić, ale jak pochodzi 10 sek na benzynie to potem już bez problemu odpala na LPG.

Edited by Arklin
Link to comment
Share on other sites

Rozmawiałem dzisiaj z gościem u którego zakładałem LPG i mówi to samo 

że może ale nie musi odpalić awaryjnie, tym bardziej że było to po dwóch dniach postoju,

rano silnik zimny.

Ogarne to za kilka dni, teraz jestem w pracy w terenie.

Link to comment
Share on other sites

Więc tak, pompa paliwa ok, auto na podnośnik żeby najpierw zmierzyć czujnik i ewentualnie wymienić,

ale wcześniej poprostu pukąłem w niego delikatnie pare razy i łamaga zapaliła,

nagrzałem silnik na maxa zagasiłem i odpala normalnie , o co tu chodzi?

Wymieniać czy zostawić , ciekawe jak jutro rano.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.