Trawal Posted July 25, 2016 Share Posted July 25, 2016 Mianowicie, auto mam po generalnym remoncie silnika, ostatnio padła mi turbina i oddałem do regeneracji. Po regeneracji wymieniłem dodatkowo wężyki podciśnienia które idą do/od trójnika pod plastikową pokrywą silnika. Auto do około 2000-2200 RPM ma muła, powyżej dobrze jedzie. Np jak jadę z prędkością obrotową ok. 1600-1700RPM i dodając trochę gazu to bardzo ospale dochodzi do tych obrotów, a jak trochę mocniej przycisnę to auto redukuje bieg (automat) i dopiero wtedy jedzie. Jak domowymi sposobami mam sprawdzić dolot? I czy za tego muła może odpowiadać tzw. grucha czy tam dźwigienka? Z tego co wiem tą dźwigienkę da się regulować, pamiętam jak kiedyś oddałem auto do mechanika i jak odebrałem to miało mega muła, podjechałem do niego znów i chwilę dosłownie coś pomajstrował od góry w okolicach turbiny i auto było nie do poznania - co mógł takiego tam podkręcić i jak to się robi bo podejrzewam że tutaj u mnie głównie tkwi ten problem. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted July 25, 2016 Share Posted July 25, 2016 mialem podobny objaw tylko u mnie ktos bawil sie turbina i raz szla a raz mul i tez w okolicach 2 tys obrotow. okazalo sie ze turbo bylo za bardzo podkrecone i komputer raz odcinal a raz nie aby co sie z nia nie stalo, pomogla regulacja turba za smieszne pieniadze ale nie powiem ci jak bo znajomy mi przy tym majstrowal,ja bym tutaj szukal problemu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cichy86 Posted July 25, 2016 Share Posted July 25, 2016 Ja bym sprawdził podłączenia podciśnień Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.