Arklin Posted October 14, 2020 Share Posted October 14, 2020 Wymieniałem UPG, poskładałem wszystko do kupy i teraz mam problem z odpaleniem i praca silnika. Odpala ciężko, pokazują się błędy: uszkodzenie przepustnicy, przepływomierza itp. Po założeniu innych, na pewno sprawnych elementów z innej omegi, cały czas to samo. Po odpaleniu pracuje nierówno, nie reaguje w ogóle na gaz. Jakieś pomysły gdzie szukać? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted October 14, 2020 Share Posted October 14, 2020 instalacja do sprawdzenia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted October 15, 2020 Share Posted October 15, 2020 2.2? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arklin Posted October 17, 2020 Author Share Posted October 17, 2020 2,2 oczywiście Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted October 17, 2020 Share Posted October 17, 2020 Nie pomylone czasem kostki? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arklin Posted October 18, 2020 Author Share Posted October 18, 2020 o jakich kostkach prawisz, co tam można by pomylić??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arklin Posted October 18, 2020 Author Share Posted October 18, 2020 Czasem pokazuje się błąd 1606 czyli ECU. Przed wyminą UPG wszystko elektrycznie było ok. poza ubytkiem płynu chłodzącego, parą w wydechu i sporadycznym wypadaniu zapłonu na 2 cylindrze ( z powodu nieszczelności uszczelki w tym miejscu) auto jeździło w miarę normalnie. Elektrycznie było ok, zdołałem dojechać z urlopu do domu ponad 900 km, bez większych problemów, dolewając wody co parę setek kilometrów. Po założeniu nowej czapki taki zonk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted October 19, 2020 Share Posted October 19, 2020 (edited) Nie pamiętam już kostek od tych rzeczy co wywala Ci błędy. A jak masa na silniku? Jakieś nieszczelnosci? Edited October 19, 2020 by Ricardo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arklin Posted October 20, 2020 Author Share Posted October 20, 2020 Kostki są raczej nie do pomylenia, każda inna. Cały dolot z przepustnicą przełożony do innej omegi działa bez zarzutów, więc to na pewno nie przepustnica ani przeplywka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted October 20, 2020 Share Posted October 20, 2020 a złącza za akumulatorem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WOY Posted October 20, 2020 Share Posted October 20, 2020 Ja bym sprawdził czy rozrząd na pewno jest dobrze ustawiony. Dwa, może kable WN pomieszane? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted October 21, 2020 Share Posted October 21, 2020 8 godzin temu, WOY napisał: Ja bym sprawdził czy rozrząd na pewno jest dobrze ustawiony. Dwa, może kable WN pomieszane? Tam jest jedna cewka na świecach. Jak masa na silniku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psczelaszkov Posted October 21, 2020 Share Posted October 21, 2020 Gdyby to był odcinek sąsiadów z Patem i Matem to bym pomyślał że ktoś założył wałek wydechowy w miejsce ssącego i odwrotnie. Bo te błędy poniekąd by pasowały Tak z innej beczki to nie kicha czasami na suwach pracy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WOY Posted October 21, 2020 Share Posted October 21, 2020 35 minut temu, psczelaszkov napisał: Gdyby to był odcinek sąsiadów z Patem i Matem to bym pomyślał że ktoś założył wałek wydechowy w miejsce ssącego i odwrotnie. Bo te błędy poniekąd by pasowały Ja tak miałem jak kupiłem swoją obecną omegę Ale dowiedziałem się dopiero podczas innych prac, bo jakoś chodziło na jednej głowicy dobrze na drugiej odwrotnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psczelaszkov Posted October 21, 2020 Share Posted October 21, 2020 Mokry sen ekologów, jedna głowica oddychała spalinami drugiej EGR przy tym wysiada. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WOY Posted October 21, 2020 Share Posted October 21, 2020 Nie ma EGR Jakoś to jednak jeździło Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arklin Posted October 21, 2020 Author Share Posted October 21, 2020 Rozrząd na bank ok. Wałki też na swoich miejscach. Raczej problem z elektroniką. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arklin Posted October 22, 2020 Author Share Posted October 22, 2020 (edited) Bledem, który ciągle się powtarza jest 1526 czyli przepustnica. Nie ma to chyba wiele wspólnego z rozrządem i wałkami? Może faktycznie coś z masą, albo jakaś cholerna kostka nie łączy w najmniej spodziewanym miejscu. Zastanawiam się jeszcze czy to nie komp może powodować takie cyrki. Edited October 22, 2020 by Arklin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arklin Posted October 22, 2020 Author Share Posted October 22, 2020 Jeszcze jest taki objaw, że każdorazowa próba skasowania błędów powoduje gaśnięcie silnika. Nigdy czegoś takiego nie miałem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arklin Posted November 18, 2020 Author Share Posted November 18, 2020 Okazało się, że uszkodzony był sterownik. Kupiłem drugi, sprawdzony, sprawny. Po założeniu okazało się że jest ten sam zonk. Błędy 1526 i 1550, po czasie dochodzi 0170 i brak reakcji na pedał gazu. Obawiam się najgorszej opcji, że walnęło coś, co powoduje uszkodzenie sterownika i może być tak z każdym sterownikiem, który włożę. Czy to możliwe, i co by mogło być tego przyczyną? Macie jakieś pomysły? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted November 18, 2020 Share Posted November 18, 2020 51 minut temu, Arklin napisał: Okazało się, że uszkodzony był sterownik. Kupiłem drugi, sprawdzony, sprawny. Po założeniu okazało się że jest ten sam zonk. Błędy 1526 i 1550, po czasie dochodzi 0170 i brak reakcji na pedał gazu. Obawiam się najgorszej opcji, że walnęło coś, co powoduje uszkodzenie sterownika i może być tak z każdym sterownikiem, który włożę. Czy to możliwe, i co by mogło być tego przyczyną? Macie jakieś pomysły? Mój pomysł jest taki że to naprawdę blachostka która wysyła błędy takie jakie są. Nieważne na który sterownik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arklin Posted November 18, 2020 Author Share Posted November 18, 2020 (edited) Nie do końca, sterownik wyjęty z mojego auta, założony do innego pokazywał to samo i brak było reakcji na gaz. Kupiona używka, sprawdzona w innym aucie działała poprawnie, po założeniu do mojego auta znów zonk. Oczywiście przepustnica też w innym aucie działała normalnie. Edited November 18, 2020 by Arklin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psczelaszkov Posted November 18, 2020 Share Posted November 18, 2020 Ciekawe jakie napięcie idzie na ECU. I czy referencja dla czujników ma 5v. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arklin Posted November 19, 2020 Author Share Posted November 19, 2020 Dostaje już pierdolca, sterownik przełożony do innej omegi działa normalnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniack Posted November 19, 2020 Share Posted November 19, 2020 a sprawdz czy przewody we wtyczce co przychodzi na sterowniksa cale,mialem tak w calibrze ,podmieniony sterownik i dupa,a okazalo sie ,ze wtyczka ma uwalone piny i to bylo winne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.