Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Problem po wymianie UPG


Recommended Posts

Wymieniałem UPG, poskładałem wszystko do kupy i teraz mam problem z odpaleniem i praca silnika. Odpala ciężko, pokazują się błędy: uszkodzenie przepustnicy, przepływomierza itp. Po założeniu innych, na pewno sprawnych elementów z innej omegi, cały czas to samo. Po odpaleniu pracuje nierówno, nie reaguje w ogóle na gaz. Jakieś pomysły gdzie szukać?

Link to post
Share on other sites

2,2 oczywiście

Link to post
Share on other sites

o jakich kostkach prawisz, co tam można by pomylić???

Link to post
Share on other sites

Czasem pokazuje się błąd 1606 czyli ECU. Przed wyminą UPG wszystko elektrycznie było ok. poza ubytkiem płynu chłodzącego, parą w wydechu i sporadycznym wypadaniu zapłonu na 2 cylindrze ( z powodu nieszczelności uszczelki w tym miejscu) auto jeździło w miarę normalnie. Elektrycznie było ok, zdołałem dojechać z urlopu do domu ponad 900 km,  bez większych problemów, dolewając wody co parę setek kilometrów. Po założeniu nowej czapki taki zonk.

Link to post
Share on other sites

Nie pamiętam już kostek od tych rzeczy co wywala Ci błędy. 

A jak masa na silniku?

Jakieś nieszczelnosci? 

Edited by Ricardo
Link to post
Share on other sites

Kostki są raczej nie do pomylenia, każda inna. Cały dolot z przepustnicą przełożony do innej omegi działa bez zarzutów, więc to na pewno nie przepustnica ani przeplywka.

Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, WOY napisał:

Ja bym sprawdził czy rozrząd na pewno jest dobrze ustawiony.
Dwa, może kable WN pomieszane? 

Tam jest jedna cewka na świecach. 

Jak masa na silniku? 

Link to post
Share on other sites

Gdyby to był odcinek sąsiadów z Patem i Matem to bym pomyślał że ktoś założył wałek wydechowy w miejsce ssącego i odwrotnie. Bo te błędy poniekąd by pasowały :P  Tak z innej beczki to nie kicha czasami na suwach pracy?

Link to post
Share on other sites
35 minut temu, psczelaszkov napisał:

Gdyby to był odcinek sąsiadów z Patem i Matem to bym pomyślał że ktoś założył wałek wydechowy w miejsce ssącego i odwrotnie. Bo te błędy poniekąd by pasowały

Ja tak miałem jak kupiłem swoją obecną omegę :D
Ale dowiedziałem się dopiero podczas innych prac, bo jakoś chodziło na jednej głowicy dobrze na drugiej odwrotnie :D 

Link to post
Share on other sites

Rozrząd na bank ok. Wałki też na swoich miejscach. Raczej problem z elektroniką.

Link to post
Share on other sites

Bledem, który ciągle się powtarza jest 1526 czyli przepustnica. Nie ma to chyba wiele wspólnego z rozrządem i wałkami? Może faktycznie coś z masą, albo jakaś cholerna kostka nie łączy w najmniej spodziewanym miejscu. Zastanawiam się jeszcze czy to nie komp może powodować takie cyrki.

Edited by Arklin
Link to post
Share on other sites

Jeszcze jest taki objaw, że każdorazowa próba skasowania błędów powoduje gaśnięcie silnika. Nigdy czegoś takiego nie miałem.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.