Kaspero Posted July 11, 2016 Share Posted July 11, 2016 Dobry. Od czasu do czasu zapala mi sie kontrolka silnika, po podpieciu pod kompa wyszła walnięta sonda. Pytanie jaką kupić. Uniwersalna odpada(jak coś do wszystkiego to do niczego) a w internetach co temat to doradzają inne. Za 200 zeta na aledrogo znalazłem taką http://allegro.pl/sonda-lambda-opel-vectra-astra-omega-ecotec-5v-i5019018682.html?reco_id=d7cc40e8-4797-11e6-9af5-56847afe9799&ars_rule_id=201 niby NTK i wiekszość poleca.Co radzicie? /emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20" /> Przy okazji podrzuce inne pytanie.Czy sonda może być winna temu że np przy hamowaniu silnikiem(aftomat) obroty na gazie mocno spadają do 500 i czasami klucha gaśnie? Na P/N obroty trzyma idealnie. Na benie wsio ok, podjechałem dzisiaj do gazownika i jak zobaczył moją instalacje to sie przeżegnał Padła propozycja zmiana całego przodu na sekwencje za 1200zł. Co sądzicie? /emoticons/wink@2x.png 2x" title=";)" width="20" /> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest asqard Posted September 10, 2016 Share Posted September 10, 2016 a masz szczelny układ wydechowy? bo sonda może wariować z powodu tego że spaliny gdzieś przed nią uciekają i łapie błędy tak było u mnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaspero Posted September 11, 2016 Author Share Posted September 11, 2016 Kolektor cały, portki też. Nowa plecionka. Problemy dalej są te same. Niedługo będe kładł tą sekwencje i zobaczymy co to będzie.Błędów sondy na kompie teraz nie ma,ale czasami przy odpalaniu zapali sie kontrolka silnika i tak jakby chodziła na 3 gary i bardzo cięzko odpala /emoticons/unsure@2x.png 2x" title=":/" width="20" /> Po kilku odpaleniach kontrolka gaśnie i wszystko wraca do normy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.