Jump to content
Omega Elite Klub

Demontaż klimatronika


 Share


Recommended Posts

Wykrecasz popielniczke trzyma sie na jednej srubie centralnie, a nastepnie musisz przyciski powyjmowac, radio masz fabryczne? Jak tak to trzeba je wyciagnac i na wysokosci radia tak po srodku masz dwie sruby ktore musisz odkrecic i caly panel Ci wyjdzie, klimatronic trzyma sie na dwoch zapinanych pinach musisz je odpiąć a pozniej blaszki z tylu odgiac i bedziesz mial go w rekach :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites


8 godzin temu, Grabarz napisał:

Wykrecasz popielniczke trzyma sie na jednej srubie centralnie, a nastepnie musisz przyciski powyjmowac, radio masz fabryczne? Jak tak to trzeba je wyciagnac i na wysokosci radia tak po srodku masz dwie sruby ktore musisz odkrecic i caly panel Ci wyjdzie, klimatronic trzyma sie na dwoch zapinanych pinach musisz je odpiąć a pozniej blaszki z tylu odgiac i bedziesz mial go w rekach :)

To w sumie radio będę miał podpięte kostakmi aby nie wypadło ani nie zablokowało się? A właśnie jakbym miał radio to bym zrobił eprom tylko coś kiedyś słyszałem że trzeba wylogować radio czy coś? (mam op coma) 

Link to comment
Share on other sites


Jak masz fabryczne to wyciagasz ttmi dwoma uchwytami do wyciagania radia i ono samo wychodzi nie masz zadnych kostek do odpiecia, tylko najpierw te male srubki musisz odkrecic z panela 4 szt

Link to comment
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.