Trawal Posted July 3, 2016 Share Posted July 3, 2016 Siemka! Mam taki problem, z tego co słyszałem to nie tylko ja, ale też gdzieś mi się obiło o uszy że ktoś sobie z tym poradził ale nie wiem jak. Mianowicie mam Op-Coma chyba v1.59, z Astrą 99' mojej dziewczyny łączy się bez problemu, wszystkie bloki, parametry, błędy itp itd da się odczytać, da się robić testy elementów wykonawczych itp itd. W Vectrze C 05' u kolegi też wszystko bez problemu działa. Ale niestety, w mojej Omedze 2.5 DTI połączyć się mogę z radiem, wczoraj udało mi się ze skrzynią biegów ale tez nie pokazywało wszystkiego. Z silnikiem niby też się łączy, ale żadnych bloków pomiarowych nie mogę odczytać, błędów chyba też nie. Jest jakiś sposób na obejście tego, tzn żeby zrobić tak żeby ten Op-Com działał mi z silnikiem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted July 3, 2016 Share Posted July 3, 2016 mialem ten sam probelm, 3 komputery zaden nie dal rady kombinacje na wsyzswtkie sposoby, potrzebowalem pomiar wtrysku na jalowym na zimnym silniku i nie udalo sie zczytac temat odpuscilem bo juz mi nerwow brakowalo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trawal Posted July 3, 2016 Author Share Posted July 3, 2016 No jest to trochę wkurzające, specjalnie z Chin ściągnąłem sobie OP-COM'a i w zasadzie dla mnie jest bezużyteczny, mogę świadczyć tylko usługi kolegom, bo swojego auta nie przebadam /emoticons/sad@2x.png 2x" title=":(" width="20" /> Ale podobno komuś działał op-com w DTI'ku - może nam się ten ktoś pochwali? /emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20" /> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek WRO Posted July 3, 2016 Share Posted July 3, 2016 Mi po kilku miesiącach przestał sam z siebie działać. Myślałem, że to kwestia kompa i softu. Przetestowałem na 4 różnych i bez zmian. Te chińskie klony tak mają. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrashBandicot Posted July 4, 2016 Share Posted July 4, 2016 Sam mam opcoma i powiem wam, że z każdym oplem z którym próbowałem daje rade. Tech się przy I500 potrafił złożyć a ten klon dawał radę. Z tą różnicą, iż najwięcej problemów jest właśnie przy omegach. Moja się nie łączy i już. Znajomego łączy się prawidłowo. Drugiego kumpla łączy się jedynie po starszym roczniku niż ma. Tak więc ja w końcu nie wiem jak to jest. Jeszcze zobacze na spokojnie elmem co się dzieje z podłączaniem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vision95 Posted October 16, 2017 Share Posted October 16, 2017 odświeżam. Idzie to jakoś ogarnąć. Musze pilnie sprawdzić parametry swojego silnika na zimnym silniku itd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vision95 Posted October 16, 2017 Share Posted October 16, 2017 A tak nie dawno mi posali ze chinskie kable op com robia to samo co to ori hahahaaha !!! Apropo tez tak miałem ze Vectre B łaczyło a Omege za chiny nie chciało ,woogóle!! Made in czajna njet konekting pipol !! Heh no czajna jednak sie nie łączy. 31 podjade sobie na serwisik ale 220 za diagnoze pójdzie :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mich1312 Posted October 6, 2020 Share Posted October 6, 2020 Odświeżam wie ktoś jak rozwiązać bloki pomiarowe OP COM z 2.5 DTI? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danio Posted October 7, 2020 Share Posted October 7, 2020 Tzn? U siebie z tego co pamiętam wchodziłem w bloki i były pomiary ciśnienia, temperatury itp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mich1312 Posted October 7, 2020 Share Posted October 7, 2020 No u mnie w 2.5 DTi nie działaja wgl a 2.0 DTI wszystko działa jak powinno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hubi Posted October 8, 2020 Share Posted October 8, 2020 (edited) Masz polska wersje czy angielska ?? U mnie z polska czasem jest problem a z angielska wszystko smiga. Edited October 8, 2020 by Hubi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mich1312 Posted October 8, 2020 Share Posted October 8, 2020 Polską, może oprogramowanie trzeba inne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hubi Posted October 8, 2020 Share Posted October 8, 2020 Ja mam kilka wersji i sie lacze ze wszytkim ta angielska polska ma czasem jakies bugi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted October 8, 2020 Share Posted October 8, 2020 Zainstaluj może vauxcoma- angielska wersję opcoma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_konto_usuniete Posted October 9, 2020 Share Posted October 9, 2020 W przypadku 2.5 DTI aby działało to poprawnie trzeba zrobić downgrade z wersji wyższej niż 1.59 do wersji właśnie 1.59, bądź 1.34. Obecnie interfejsy od skośnych są z fw 1.9x i obsługują nowsze auta. Mija się to z celem gdyż najnowszy software OP-COM jest w wersji 08/2010 China Clone. Podsumowując: downgrade na niższą wersję firmware robimy tylko w przypadku posiadania płyty głównej w wersji V5 lub NEW_OPCOM. W przypadku płyty V6 interfejs po takim zabiegu pójdzie się yebać i można go w ramce na ścianie powiesić. Z kolei update firmware można we wszystkich płytach robić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mich1312 Posted October 9, 2020 Share Posted October 9, 2020 Mam 1.45, zrobiłem jak tutaj -> w ustawieniach i nagle zaczęły bloki działać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.