Pejdzel Posted January 14, 2021 Share Posted January 14, 2021 Zwariowane zegary. Na wolnych obrotach zegary działają. ale przy jakimkolwiek dodaniu gazu od razu pikują w dół a w ich miejsce pojawia nie kontrolka abs i czasem airbagów. nie wiem jak to ugryźć. bezpieczniki sprawdzone wszystkie kable pod maską wyglądają na ok. myślałem ze słaba masa ale nie mam jak tego zweryfikować na aku wszystko sztywno. ratujcie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted January 14, 2021 Share Posted January 14, 2021 4 minuty temu, Pejdzel napisał: Zwariowane zegary. Na wolnych obrotach zegary działają. ale przy jakimkolwiek dodaniu gazu od razu pikują w dół a w ich miejsce pojawia nie kontrolka abs i czasem airbagów. nie wiem jak to ugryźć. bezpieczniki sprawdzone wszystkie kable pod maską wyglądają na ok. myślałem ze słaba masa ale nie mam jak tego zweryfikować na aku wszystko sztywno. ratujcie sprawdź prąd ładowania Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pejdzel Posted January 14, 2021 Author Share Posted January 14, 2021 jutro podepnę sie multimetrem po pierwszej Panice wydedukowałem regulator napięcia na alternatorze a forumowicze pisali o pasku. w zależności od napięcia będzie mam potencjalnego winowajce.odpowiedz jutro. dzięki za podpowiedz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pejdzel Posted January 15, 2021 Author Share Posted January 15, 2021 teoria regulatora się potwierdza, ale pociągnę temat dalej czy jestem w stanie bez sciągania alternatora zmienić regulator? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted January 15, 2021 Share Posted January 15, 2021 (edited) 28 minut temu, Pejdzel napisał: teoria regulatora się potwierdza, ale pociągnę temat dalej czy jestem w stanie bez sciągania alternatora zmienić regulator? zależy czy masz bosch czy delko Edited January 15, 2021 by robert514 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pejdzel Posted January 15, 2021 Author Share Posted January 15, 2021 jeszcze nie miałem okazji pod niego zajrzeć, czy są jakieś znaki szczególne? albo rocznikowo da się do tego dojsc? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted January 15, 2021 Share Posted January 15, 2021 a skąd wiesz czy masz oryginalny? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pejdzel Posted January 15, 2021 Author Share Posted January 15, 2021 tego nie bede wiedział dopóki nie bedo go miał w rękach, zaryzykuje stwierdzenie ze jest oryginalny z racji historii samochodu i dokumentacji jaką posiadam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted January 15, 2021 Share Posted January 15, 2021 gdzieś są oznaczenia, szukaj, ale lepiej dać do kompleksowej regeneracji niż go wyjmować kilka razy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted January 15, 2021 Share Posted January 15, 2021 że tak zapytam jaki masz przebieg i którym jesteś właścicielem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pejdzel Posted January 15, 2021 Author Share Posted January 15, 2021 licznikowe 300k. od remontu 40k właścicieli w pl 2 poza mną Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMEGATOR Posted January 16, 2021 Share Posted January 16, 2021 15 godzin temu, Pejdzel napisał: licznikowe 300k. od remontu 40k właścicieli w pl 2 poza mną Teoretycznie to i tak nic nie zmienia . Jesli altek padł to najlepiej go wyciągnąc i przejrzec . Żeby potem nie było podwójnej roboty . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pejdzel Posted January 24, 2021 Author Share Posted January 24, 2021 Dzięki za pomoc alternator zmieniony miałem na półce w robocie wiec poszedł zregenerowany i wszystko działa jak należy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.