Jump to content
Omega Elite Klub

Zwariowane zegary


 Share

Recommended Posts

Zwariowane zegary. Na wolnych obrotach zegary działają. ale przy jakimkolwiek dodaniu gazu od razu pikują w dół a w ich miejsce pojawia nie kontrolka abs i czasem airbagów. nie wiem jak to ugryźć. bezpieczniki sprawdzone wszystkie kable pod maską wyglądają na ok. myślałem ze słaba masa ale nie mam jak tego zweryfikować na aku wszystko sztywno. ratujcie

Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, Pejdzel napisał:

Zwariowane zegary. Na wolnych obrotach zegary działają. ale przy jakimkolwiek dodaniu gazu od razu pikują w dół a w ich miejsce pojawia nie kontrolka abs i czasem airbagów. nie wiem jak to ugryźć. bezpieczniki sprawdzone wszystkie kable pod maską wyglądają na ok. myślałem ze słaba masa ale nie mam jak tego zweryfikować na aku wszystko sztywno. ratujcie

sprawdź prąd ładowania

Link to comment
Share on other sites

jutro podepnę sie multimetrem po pierwszej Panice wydedukowałem regulator napięcia na alternatorze a forumowicze pisali o pasku. w zależności od napięcia będzie mam potencjalnego winowajce.odpowiedz jutro. dzięki za podpowiedz

Link to comment
Share on other sites

teoria regulatora się potwierdza, ale pociągnę temat dalej czy jestem w stanie bez sciągania alternatora zmienić regulator? 

Link to comment
Share on other sites

28 minut temu, Pejdzel napisał:

teoria regulatora się potwierdza, ale pociągnę temat dalej czy jestem w stanie bez sciągania alternatora zmienić regulator? 

zależy czy masz bosch czy delko

136443.png239495.png

Edited by robert514
Link to comment
Share on other sites

jeszcze nie miałem okazji pod niego zajrzeć, czy są jakieś znaki szczególne? albo rocznikowo da się do tego dojsc?

Link to comment
Share on other sites

tego nie bede wiedział dopóki nie bedo go miał w rękach, zaryzykuje stwierdzenie ze jest oryginalny z racji historii samochodu i dokumentacji jaką posiadam

Link to comment
Share on other sites

15 godzin temu, Pejdzel napisał:

licznikowe 300k. od remontu 40k właścicieli w pl 2 poza mną

 

Teoretycznie to i tak nic nie zmienia . Jesli altek padł to najlepiej go wyciągnąc i przejrzec . Żeby potem nie było podwójnej roboty .

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za pomoc alternator zmieniony miałem na półce w robocie wiec poszedł zregenerowany i wszystko działa jak należy

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.