Tomek trike Posted January 16, 2021 Share Posted January 16, 2021 Cześć. Mam nadzieje że wybrałem właściwe miejsce. Buduje trike z silnikiem y26se. Na obecnym etapie pasuje już uruchomić silnik i rozplanowac połozenie wiązki. W podobnych projektach silniki 2,6 i 3,2 pracują na sterowaniu z 3,0 ja chciałbym pozostać przy orginalnej wiązce. Mam nadzieje, że znajdę tutaj, lub przekierujecie mnie do kogoś kto będzie potrafił mi pomóc. Do dyspozycji mam omege z silnikiem y26se z roku modelowego 2003 (narazie całość w karoserii) i taki sam silnik z 2001 roku razem z większością wiązki. Plan minimum to uruchomienie tego silnika łącznie z automatyczną skrzynią biegów (AR 25) tak, żeby nic nie wchodziło w tryb awaryjny. Wszelkie dodatki typu wkaźniki temperatury, paliwa, prędkości czy obrotów są nieistotne ( obsługuje je oddzielny licznik ze swoją wiązką). Pomożecie? Tomek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted January 16, 2021 Share Posted January 16, 2021 No to nic prostszego. Zostawiasz przy silniku całą wiązkę wraz z kompem i imo. Powinno wszystko banglać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek trike Posted January 16, 2021 Author Share Posted January 16, 2021 11 minut temu, Ricardo napisał: No to nic prostszego. Zostawiasz przy silniku całą wiązkę wraz z kompem i imo. Powinno wszystko banglać. I to jest tak proste? Spodziewałem sie większych komplikacji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted January 16, 2021 Share Posted January 16, 2021 Dlaczego?? Najprościej od kompa dwoma wiązkami iść na sam koniec i sprawdzać co jest potrzebne a co nie. Myślę że największym problemem będzie zostawienie kompa od skrzni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek trike Posted January 16, 2021 Author Share Posted January 16, 2021 narazie jedna omega stoi kompletna. Z drugiej mam wymontowany zespół napędowy i calusieńką elektryke. Z wiązek wycinałem idąc od tyłu całe nagłosnienie, wiązke oświetlenia tyłu, wiązki idące do drzwi i częśc wiązek z deski rozdzielczej ( wiązka oświetlenia kabiny, szyberdachu, klimatyzacji i pewni ejeszcze jakieś drobne rzeczy)Zostawiłem wszystko co szło z wybieraka skrzyni, pedałów, stacyjki i wszystko co przez ściane grodziową szło do silnika. Ale to jest wycinanie po omacku. Jeden kabelek za dużo i dodam sobie mase roboty. W poprzedniej w ten sposób robiłem ale elektryka byłą prostsza i nie szło tam nic po can. Tutaj jest troche inaczej. Skrzynia biegów nie ma wspólnego sterownika z silnikiem?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted January 17, 2021 Share Posted January 17, 2021 12 godzin temu, Tomek trike napisał: Skrzynia biegów nie ma wspólnego sterownika z silnikiem?? nie, ale ma jeszcze dane z ABS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek trike Posted January 17, 2021 Author Share Posted January 17, 2021 16 minut temu, robert514 napisał: nie, ale ma jeszcze dane z ABS Tak, o ABS wiedzialem. Zostaje cale tylne zawieszenie. Wiazka od tylnych czujnikow tez została. Brak przednich bedzie problemem? Jesli tak, to zamontuje je tez do tyłu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted January 17, 2021 Share Posted January 17, 2021 mało jest materiałów na temat elektroniki w 3,2, ale może się przyda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek trike Posted January 17, 2021 Author Share Posted January 17, 2021 Dzięki. Znalezienie czegokolwiek o elektryce tych silników nie jest łatwe. Do tego przez lata mialem citroeny wiec dodatkowo musze sie doszkolic z innej myśli technicznej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.