Jump to content

Sprężyny przód -20mm


Recommended Posts

Szukam takowych sprężyn do 2.5v6 max 20mm w dół z przodu idzie z czegoś dopasować bo nie widzę nowych? 40mm nie wchodzi w grę 

20210501_190614.jpg

Link to comment
Share on other sites


Znalazłem jeszcze to 

Są wg Sachsa 3 wysokości sprężyn i teraz pytanie które są od czego? 

Screenshot_20210503-141101.jpg

Link to comment
Share on other sites


To jest seria, tylko pewnie pod r4 benzynę, r4 diesla i v6/r6 diesel benzyna stas trzy rodzaje

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


Wedlug mnie jesli producent przewidzial sprezyny pod kazdy rodzaj silnika i sie roznia to nie bardzo, jesli wsadzisz te niby nizsze od r4 do r6/v6 to fakt moze siasc nizej ale bedzie to albo ponton albo szybciej sie wygniota. Moim zdaniem to nie ma sensu juz lepiej kupic - 30 albo przynajmniej te sporty - 15

Link to comment
Share on other sites


17 godzin temu, Grabarz napisał:

Wedlug mnie jesli producent przewidzial sprezyny pod kazdy rodzaj silnika i sie roznia to nie bardzo, jesli wsadzisz te niby nizsze od r4 do r6/v6 to fakt moze siasc nizej ale bedzie to albo ponton albo szybciej sie wygniota. Moim zdaniem to nie ma sensu juz lepiej kupic - 30 albo przynajmniej te sporty - 15

Są dwa rodzaje standardowych sprężyn + te opcjonalne z pakietu Sport.Ten pierwszy rodzaj idzie do benzyny 2.0 oraz 2.2 a ten drugi do całej reszty silników.Informacja jest pewna,bo sam się tym ostatnio interesowałem i jeden gość dał mnie info z katalogu jakie i gdzie były sprężyny montowane. 

Link to comment
Share on other sites


15 minut temu, Grabarz napisał:

No czyli tak jak pisalem

Owszem napisałeś,że trzy rodzaje,ale w innym sensie.Nie ma podziału na R4 benzyna,R4 diesel oraz R6/V6. Zarówno 2.0 DTI jak i 3.2 V6 ma na przodzie w serii te same sprężyny o tym samym numerze katalogowym,ale benzyna 2.2 ma już inne.

Edited by Falen
Link to comment
Share on other sites


Az tak w serie sie nie zaglebialem bo kto kupuje nowe seryjne springi w dzisiejszych czasach jesli chodzi o te wszystkie sporty irmszery itd to moge sie wypowiedziec

Link to comment
Share on other sites


6 minut temu, Grabarz napisał:

Az tak w serie sie nie zaglebialem bo kto kupuje nowe seryjne springi w dzisiejszych czasach emoji16.png jesli chodzi o te wszystkie sporty irmszery itd to moge sie wypowiedziec

Racja.Nikt nie kupuje dziś oryginalnych sprężyn do Omegi w ASO, ale warto wiedzieć co i gdzie podchodzi,bo nie mając takiej wiedzy zepsujesz charakterystykę zawieszenia.No,a na rynku wtórnym kompletne McPhersony mają wzięcie.

Link to comment
Share on other sites


Z tym psuciem charakterystyki zawieszenia to bym to traktowal tak z pzymruzeniem oka

Link to comment
Share on other sites


8 minut temu, Grabarz napisał:

Z tym psuciem charakterystyki zawieszenia to bym to traktowal tak z pzymruzeniem oka emoji16.png

Pozornie sprężyna to nic szczególnego,ale jednak jej konstrukcja ma istotne działanie na pracę zawieszenia.Jej sztywność,długość oraz średnica drutu to wszystko ma wpływ na jej ściskanie oraz odbicie więc bierze znaczny udział w pracy zawieszenia. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


Tak samo jak amortyzator tuleje poliretany itd omega jest bardzo wymagajaca pod tym wzgledem (i nie tylko) i utrzymac cale zawieszenie w dobrym staniem graniczy z cudem, jak nie felga to amortyzator to wyzabkowane opony to tuleje itd, niestety to tylko omega

Link to comment
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.