mejtun Posted May 3, 2021 Share Posted May 3, 2021 Szukam takowych sprężyn do 2.5v6 max 20mm w dół z przodu idzie z czegoś dopasować bo nie widzę nowych? 40mm nie wchodzi w grę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted May 3, 2021 Share Posted May 3, 2021 Jezeli chodzi o dedykowane do omegi to - 1,5 a pozniej juz - 30 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mejtun Posted May 3, 2021 Author Share Posted May 3, 2021 Znalazłem jeszcze to Są wg Sachsa 3 wysokości sprężyn i teraz pytanie które są od czego? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted May 3, 2021 Share Posted May 3, 2021 To jest seria, tylko pewnie pod r4 benzynę, r4 diesla i v6/r6 diesel benzyna stas trzy rodzaje 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mejtun Posted May 3, 2021 Author Share Posted May 3, 2021 Więc teoretycznie powinno mi opuścić o te 20mm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted May 3, 2021 Share Posted May 3, 2021 Wedlug mnie jesli producent przewidzial sprezyny pod kazdy rodzaj silnika i sie roznia to nie bardzo, jesli wsadzisz te niby nizsze od r4 do r6/v6 to fakt moze siasc nizej ale bedzie to albo ponton albo szybciej sie wygniota. Moim zdaniem to nie ma sensu juz lepiej kupic - 30 albo przynajmniej te sporty - 15 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted May 3, 2021 Share Posted May 3, 2021 To już mniejszym złem jest kupić -30mm i podłożyć pod nie gumę +10mm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Falen Posted May 4, 2021 Share Posted May 4, 2021 17 godzin temu, Grabarz napisał: Wedlug mnie jesli producent przewidzial sprezyny pod kazdy rodzaj silnika i sie roznia to nie bardzo, jesli wsadzisz te niby nizsze od r4 do r6/v6 to fakt moze siasc nizej ale bedzie to albo ponton albo szybciej sie wygniota. Moim zdaniem to nie ma sensu juz lepiej kupic - 30 albo przynajmniej te sporty - 15 Są dwa rodzaje standardowych sprężyn + te opcjonalne z pakietu Sport.Ten pierwszy rodzaj idzie do benzyny 2.0 oraz 2.2 a ten drugi do całej reszty silników.Informacja jest pewna,bo sam się tym ostatnio interesowałem i jeden gość dał mnie info z katalogu jakie i gdzie były sprężyny montowane. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted May 4, 2021 Share Posted May 4, 2021 No czyli tak jak pisalem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Falen Posted May 4, 2021 Share Posted May 4, 2021 (edited) 15 minut temu, Grabarz napisał: No czyli tak jak pisalem Owszem napisałeś,że trzy rodzaje,ale w innym sensie.Nie ma podziału na R4 benzyna,R4 diesel oraz R6/V6. Zarówno 2.0 DTI jak i 3.2 V6 ma na przodzie w serii te same sprężyny o tym samym numerze katalogowym,ale benzyna 2.2 ma już inne. Edited May 4, 2021 by Falen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted May 4, 2021 Share Posted May 4, 2021 Az tak w serie sie nie zaglebialem bo kto kupuje nowe seryjne springi w dzisiejszych czasach jesli chodzi o te wszystkie sporty irmszery itd to moge sie wypowiedziec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Falen Posted May 4, 2021 Share Posted May 4, 2021 6 minut temu, Grabarz napisał: Az tak w serie sie nie zaglebialem bo kto kupuje nowe seryjne springi w dzisiejszych czasach jesli chodzi o te wszystkie sporty irmszery itd to moge sie wypowiedziec Racja.Nikt nie kupuje dziś oryginalnych sprężyn do Omegi w ASO, ale warto wiedzieć co i gdzie podchodzi,bo nie mając takiej wiedzy zepsujesz charakterystykę zawieszenia.No,a na rynku wtórnym kompletne McPhersony mają wzięcie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted May 4, 2021 Share Posted May 4, 2021 Z tym psuciem charakterystyki zawieszenia to bym to traktowal tak z pzymruzeniem oka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Falen Posted May 4, 2021 Share Posted May 4, 2021 8 minut temu, Grabarz napisał: Z tym psuciem charakterystyki zawieszenia to bym to traktowal tak z pzymruzeniem oka Pozornie sprężyna to nic szczególnego,ale jednak jej konstrukcja ma istotne działanie na pracę zawieszenia.Jej sztywność,długość oraz średnica drutu to wszystko ma wpływ na jej ściskanie oraz odbicie więc bierze znaczny udział w pracy zawieszenia. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted May 4, 2021 Share Posted May 4, 2021 Tak samo jak amortyzator tuleje poliretany itd omega jest bardzo wymagajaca pod tym wzgledem (i nie tylko) i utrzymac cale zawieszenie w dobrym staniem graniczy z cudem, jak nie felga to amortyzator to wyzabkowane opony to tuleje itd, niestety to tylko omega Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.