Jump to content
Omega Elite Klub

Recommended Posts

Cześć Wszystkim,

mam nadzieję, że znajdzie się na grupie ktoś kto miał podobny problem i udało się go rozwiązać :|. Jakiś miesiąc temu wymieniłem ASB, świeży olej, nowy filtr itp... Biegi zmienia pięknie, nie zacina się, "sport" też bez problemu, ogólnie jak na tak starą szkapę, jest naprawdę dobrze. Problem pojawia się, gdy auto naprawdę dobrze się rozgrzeje,  przy stałej prędkości (powiedzmy 70km/h) wywala auto z kluczykiem i fura wpada w tryb awaryjny. Po odczytaniu błędów za każdym razem pojawia się to samo... P1870. Podczas dojazdów do pracy -  8km w jedną stronę, nawet przy stałej prędkości, nigdy taka sytuacja nie miała miejsca, dopiero dłuższe trasy powodują problemy.

Czy jest możliwość, że skrzynię trzeba po prostu rozruszać, bo stała przynajmniej rok u mnie w piwnicy, a nie wiem ile czasu spędziła u poprzedniego właściciela w garażu, a ile u Niemca w aucie? :D - to byłoby zbyt piękne, to auto nauczyło mnie, że nie warto wierzyć w cuda, tylko wykładać kolejne $$$ 

 

Screenshot_20210530-162045.thumb.jpg.8a975d082f94c3172a185c3ffacc44a9.jpg

Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, DjBabushka napisał:

Z ECU, elm 327 + telefon. 

to zmień interfejs na OpelScaner lub Op-com, bo tu jakieś bzdury  pokazuje od 4x4 co raczej w omedze nie występuje, albo sprawdź metodą na spinacz lub hamulec, jest opis na forum

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dam znać jak znowu się obrazi. Aktualnie same 0000...

Przy okazji dzięki za podpowiedź, nawet o takim czymś nie słyszałem :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Wracam po dłuższej przerwie, udało się wyłapać błąd metodą gaz+hamulec. Wyszło P1700, błąd sterownika. Chciałbym się dowiedzieć jak można do tego podejść i czy da się coś zrobić żeby ten błąd nie wyskakiwał? ?

Link to comment
Share on other sites

15 minut temu, Tazz napisał:

Napewno P1700 czy może P0170? 

Tak, na początku jest 1 mrugnięcie, 7 i dwa razy po 10.

Link to comment
Share on other sites

Błąd ASB zakomunikowany przez ECU silnika. Teraz podłącz się ze sterownikiem skrzyni i tam odczytaj błędy

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Misiek napisał:

Błąd ASB zakomunikowany przez ECU silnika. Teraz podłącz się ze sterownikiem skrzyni i tam odczytaj błędy

Zapewne bez sprzętu się nie obejdzie? U nas majstry od ASB za samo podłączenie wołają 250 zł... 

Link to comment
Share on other sites

No niestety. Musi być program i interfejs. To już taniej skośnego opcoma kupisz. Jakieś 60-70 zł i masz go dla siebie.

Wysłane z mojego S10+ przy użyciu Tapatalka

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.