Jump to content

Ekologia w praktyce


Tom_Tasaky

Recommended Posts

Super pogoda, ostatnie górki przed Kudową Zdrój i nagle jeb, brak mocy totalny. Pierwsze skojarzenie, poszła turbina co miała już iść do regeneracji lub zsunął się / pękł jakiś wąż na dolocie po stronie z ciśnieniem, ewentualnie kolejny IC się rozsypał.

 

Postój obecnie na Szlaku Ginących Zawodów. Dzięki uprzejmości kowala mam zestaw kluczy i dzięki temu namierzyłem sabotażystę. Poszedł ten metalowy przewód od EGR. Czekam jak chłopak skończy pokaż na kuźni i bierzemy się do spawania tego dziadostwa.

 

Mam tylko nadzieję, że to tylko ten przewód a nie koniec turbo z przytupem.d669b35a6cdfe3bdf85e771d5df00da8.jpg0c5d3238377f21635430f6e64e14c5d8.jpg40a71399a974f490d018064459cf5b67.jpg

 

Wysłane z mojego COR-L29 przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to comment
Share on other sites

Zrobione, może się to komuś przyda.a97b98d8b08e15a5cb7b3c2d15f32803.jpgb7d510ab788214bc8ec696e714aaa603.jpg

Wysłane z mojego COR-L29 przy użyciu Tapatalka



Link to comment
Share on other sites

sprawdziłbym poduszki silnika, może wibracje idą i od tego pękło- miałem podobnie tylko z przewodem magistrali wodnej- ktoś nie dokręcił jednej śruby i wibracje swoje zrobiły.

Link to comment
Share on other sites

Mogły pomóc wcześniej hydropoduszki bo około rok temu musiałem obydwie wymienić. Teraz już działa, zastanawiam się nad zmianą na typowo elastyczne łącznik. Może coś poszperam w necie.

Wywalić EGR można ale ta ilość sadzy jaka idzie ponownie do dopalenia pujdzie w wydech, który będzie sądzą dawał jak krematorium. Mandat murowany + blokada dowodu rejestracyjnego w czasach teraz tego ekoświrowania.

Wysłane z mojego COR-L29 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Czy ja wiem. Jak miałem 2.5 DTI z wywalonymi klapkami oraz brakiem egr'u nie puszczała nawet dymka. Także przemyśl to, auto odżyje :) 

Link to comment
Share on other sites

Klapki to na samym początku już chyba Niemiec wywalił. Jeśli piszesz, że nie było problemu z zadymą przy Goodbye EGR to może warto spróbować?

Prawda jest taka, że jak ma dobrze spalac się paliwo jeśli powietrze jest zanieczyszczone. Czysto teoretycznie czyste, dobrze schłodzone powietrze o większej pojemności w cylindrze powinno dać lepszą mieszankę, może nawet jakieś oszczędności na paliwie, wyższą temperaturę spalania i mniej tym samym zanieczyszczeń jako efektów spalana.

Wysłane z mojego COR-L29 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Ten silnik się prosi o wywalenie egr. nawet bez wykodowania da się jeździć. Sciągnij sam wężyk od podcisnienia do egru zaslep i sie przejedź :) 

Link to comment
Share on other sites

Dzięki, sprawdzę.

Robiłeś sam czy może dorwałeś jakiś zestaw gotowy?

Wysłane z mojego COR-L29 przy użyciu Tapatalka





Link to comment
Share on other sites

Najpierw zaślepiałem samo podcisnienie i jeździłem tak rok czasu. Potem Zmiana silnika i  gotowa zaslepka egru wraz z wykodowaniem w ecu. 

Zamiennik-zaslepka-EGR-BMW-2-0-2-5-3-0-D-M47-M57.jpg

Link to comment
Share on other sites

OK dzięki. Znalazłem takie coś, chyba to samo?

https://allegro.pl/oferta/f93-zaslepka-zamiennik-flansza-egr-bmw-kpl-4845012094

Wysłane z mojego COR-L29 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.