Jump to content
Omega Elite Klub

Black Betty 3.0v6 by PEJDZEL


Pejdzel
 Share

Recommended Posts

jakoś tak się stało ze 2 lata temu zostałem posiadaczem omegi. zaczęło się od pełnej serii. prace rozpocząłem od polerki lamp, dokładki irmiego z laminatu i powrotu na felgi o jakimkolwiek wyglądzie . zakupiłem niestety na 15kach. czystym przypadkiem trafiłem na lekko uszkodzony grill Irka. oma dalej nie doczekała się założenia całego nieuszkodzonego z braku czasu. 

Na dzień dzisiejszy sporo rzeczy czeka na swój czas. 

 

IMG_4531.HEIC IMG_6229.HEIC IMG_5703.HEIC IMG_4790.HEIC IMG_7726 2.HEIC IMG_8060.HEIC IMG_9849.HEIC

Link to comment
Share on other sites

IMG_3112.thumb.JPG.0fb0825560e7baccae38a88f658c997c.JPG znalazłem zdjęcie jeszcze przed puszką na pająki

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
W dniu 12.07.2021 o 18:05, Pejdzel napisał:

IMG_3112.thumb.JPG.0fb0825560e7baccae38a88f658c997c.JPG znalazłem zdjęcie jeszcze przed puszką na pająki

Na listwie podciśnień masz emblemat cadilaca naklejony czy ori? ?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
W dniu 28.07.2021 o 07:23, mejtun napisał:

Na listwie podciśnień masz emblemat cadilaca naklejony czy ori? ?

emblemat, ori był sitodruk taki jak znaczka opla

Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, Pejdzel napisał:

emblemat, ori był sitodruk taki jak znaczka opla

Podrzucisz źródło gdzie go kupiłeś? :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

niestety wykładzina nie nadawała nie nawet po kilkukrotnym praniu wiec jest kolejna mała zmiana

241226192_387307522801490_8628704150549411871_n.jpg

242173460_302100115055089_8806599039281436287_n.jpg

Edited by Pejdzel
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

napotkałem problem z którym nie mogę sobie poradzić. check i odcinanie mocy. Jak podbiałem się zapożyczonym op domem były 2 błędy. wypadanie zapłonu i niskie ciśnienie zaworu egr. na dzień dzisiejszy. cewka, przewody,swiece nowe, cały dolot doszczelniony, podciśnienia raczej ok. egr zaślepiony ale wiem ze za cienka blacha bo od temperatury była już wygięta. Nie jestem w stanie ustalić powód odcięcia mocy. spekuluje ze jest to kwestia przepalenia blaszki albo dalej coś z zaplotem. dodam ze kontrolka mruga razem z obrotami. czujnik położenia wału nowy ale juz mi nie pomysły kończą. wtryski tez juz czyściłem. ktoś ma jakieś pomysły co się może dziać? nie kompresji nie sprawdzałem ale Licze nie z tym ze może być konieczny swap słupka 

Edited by Pejdzel
Link to comment
Share on other sites

jaka kontrolka mruga? jak silniczek to popatrz na czujnik temperatury powietrz wlotowego, ten przy filtrze powietrza, oblukaj przewód od czujnika wału czy nie za blisko cewki leży, generalnie przegląd wtyczek przy silniku i za akumulatorem

Edited by robert514
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, robert514 napisał:

jaka kontrolka mruga? jak silniczek to popatrz na czujnik temperatury powietrz wlotowego, ten przy filtrze powietrza, oblukaj przewód od czujnika wału czy nie za blisko cewki leży, generalnie przegląd wtyczek przy silniku i za akumulatorem

tak engine check. 

czujnik temp i przewód wygląda ok już sprawdzałem, ale przewody zmieniałem ostatnio na macanego możliwe ze puściłem albo przesunąłem przewód od położenia wału bliżej cewki lub samego przewodu. może to powodować takie zachowanie?

Edited by Pejdzel
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, robert514 napisał:

trzeba sprawdzać krok po kroku, systematycznie, na szklaną kulę ciężko dać gwarancję :P

Broń boże nie oczekuje, z racji ograniczonego dostępu do komputera diagnostycznego. wszystko co wydawało się logiczne już sprawdziłem. nie wpadłem na interferencje cewki czy przewodów na odczyt czujnika położenia wału. zweryfikuje i dam znać, jak by nie było dzięki za podpowiedz i jestem oczywiście otwarty na kolejne podpowiedzi jeżeli to nie przyniosło by skutu

Link to comment
Share on other sites

Ja bym sprawdził jak tam wygląda czujniczek położenia wału, czy nie ma na nim wiórków z metalu i czy na pewno jest na płasko z blokiem silnika skręcony bo jest możliwość że jest podparty o coś i sterownik odczyta za słaby sygnał przez co odcina powyżej ileś tam tys obrotów (chociaż powinien być od tego błąd) 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 19.09.2021 o 23:59, Vekstra napisał:

Ja bym sprawdził jak tam wygląda czujniczek położenia wału, czy nie ma na nim wiórków z metalu i czy na pewno jest na płasko z blokiem silnika skręcony bo jest możliwość że jest podparty o coś i sterownik odczyta za słaby sygnał przez co odcina powyżej ileś tam tys obrotów (chociaż powinien być od tego błąd) 

czujnik zmieniałem na oryginał bosh rok temu o nic nie był podparty wióry to tylko od rozrusznika mogły by się przyczepić, poza tym odcina moc od dołu  jak chce jej depnąc jak umiejętnie wejdziesz na obroty to idzie do odcięcia. i raczej przy czujniku wały był by problem z jałowymi albo było by to zależne od temperatury

Link to comment
Share on other sites

W dniu 19.09.2021 o 19:27, robert514 napisał:

jaka kontrolka mruga? jak silniczek to popatrz na czujnik temperatury powietrz wlotowego, ten przy filtrze powietrza, oblukaj przewód od czujnika wału czy nie za blisko cewki leży, generalnie przegląd wtyczek przy silniku i za akumulatorem

niestety czujnik temperatury wydaje się działać prawidłowo, przewód owszem był gość blisko cewki ale relokacja nie przyniosła rezultatu

Link to comment
Share on other sites

Podmieniałeś cewkę na inną? Przebicia nie ma? Mi to wygląda na problem z układem zapłonowym

Link to comment
Share on other sites

W dniu 22.09.2021 o 22:21, Aros napisał:

Podmieniałeś cewkę na inną? Przebicia nie ma? Mi to wygląda na problem z układem zapłonowym

cewka ma 8 mies, dziś byłem się przeturlać i na ciepłym silniku straciłem wolne obroty. czujnik położenia się kończy? jakieś pomysły?

 

Link to comment
Share on other sites

Może być czujnik położenia wału może też przepływomierz ja miał tak u siebie i się skończyły obie rzeczy na raz a co do cewki nie znaczy że jak nowy to moze być ok ja bym podmienił i sprawdził na innej

Wysłane z mojego Mi 9 Lite przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, Sdandi napisał:

Może być czujnik położenia wału może też przepływomierz ja miał tak u siebie i się skończyły obie rzeczy na raz a co do cewki nie znaczy że jak nowy to moze być ok ja bym podmienił i sprawdził na innej

Wysłane z mojego Mi 9 Lite przy użyciu Tapatalka
 

cewki na podmiance niestety nie mam a wawie mało kto ma ome albo się nie chwali, łudzę się ze jak by cewka się sypała to było by więcej problemów albo przy deptaniu albo podczas jazdy, na chwile obecną 1 do 1 to co miałem z starym czujnikiem jak ją kupiłem. powyżej 800 obrotów jest git ale wolne obroty nie istnieją albo są na 5 s. po czym jak by nie dostał informacji co ma robić i gaśnie. co więcej na wolnych coś tam łapie jak jest zimna wiec stawiam na walnięty czujnik właśnie nie zbieram żeby zamówić, dam znać co i jak. 

PS. z kim się widziałem to wie ze niestety nieudolne próby łatania wydechu przez poprzedniego właściciela spowodowały ze wspawane przez niego elementy elektrodą. korodowały szybciej niż nadkola i podszybie. Na chwile obecną kryzys zażegnany. od kolektorów do końca wszystko ulepione na nową co prawda z lewarka ale jest i jest szczelne.

Edited by Pejdzel
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

cewki na podmiance niestety nie mam a wawie mało kto ma ome albo się nie chwali, łudzę się ze jak by cewka się sypała to było by więcej problemów albo przy deptaniu albo podczas jazdy, na chwile obecną 1 do 1 to co miałem z starym czujnikiem jak ją kupiłem. powyżej 800 obrotów jest git ale wolne obroty nie istnieją albo są na 5 s. po czym jak by nie dostał informacji co ma robić i gaśnie. co więcej na wolnych coś tam łapie jak jest zimna wiec stawiam na walnięty czujnik właśnie nie zbieram żeby zamówić, dam znać co i jak. 
PS. z kim się widziałem to wie ze niestety nieudolne próby łatania wydechu przez poprzedniego właściciela spowodowały ze wspawane przez niego elementy elektrodą. korodowały szybciej niż nadkola i podszybie. Na chwile obecną kryzys zażegnany. od kolektorów do końca wszystko ulepione na nową co prawda z lewarka ale jest i jest szczelne.
Jak coś ma 2 szt cewek sprawnych do 3.0

Wysłane z mojego Mi 9 Lite przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.