Pejdzel Posted July 11, 2021 Share Posted July 11, 2021 jakoś tak się stało ze 2 lata temu zostałem posiadaczem omegi. zaczęło się od pełnej serii. prace rozpocząłem od polerki lamp, dokładki irmiego z laminatu i powrotu na felgi o jakimkolwiek wyglądzie . zakupiłem niestety na 15kach. czystym przypadkiem trafiłem na lekko uszkodzony grill Irka. oma dalej nie doczekała się założenia całego nieuszkodzonego z braku czasu. Na dzień dzisiejszy sporo rzeczy czeka na swój czas. IMG_4531.HEIC IMG_6229.HEIC IMG_5703.HEIC IMG_4790.HEIC IMG_7726 2.HEIC IMG_8060.HEIC IMG_9849.HEIC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Pejdzel Posted July 11, 2021 Author Popular Post Share Posted July 11, 2021 na chwile obecną wygląda to tak. 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted July 11, 2021 Share Posted July 11, 2021 Jest bandzior 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sdandi Posted July 12, 2021 Share Posted July 12, 2021 W końcu pojawiłeś się Krzysiek super pozdro,?? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SZAJBUS_SzeF Posted July 12, 2021 Share Posted July 12, 2021 Ładne wozidło, szkoda że nie w podkładzie Masz odwagę chłopie. Ja to bym omegi nie kupił Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pejdzel Posted July 12, 2021 Author Share Posted July 12, 2021 znalazłem zdjęcie jeszcze przed puszką na pająki 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mejtun Posted July 28, 2021 Share Posted July 28, 2021 W dniu 12.07.2021 o 18:05, Pejdzel napisał: znalazłem zdjęcie jeszcze przed puszką na pająki Na listwie podciśnień masz emblemat cadilaca naklejony czy ori? ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pejdzel Posted August 21, 2021 Author Share Posted August 21, 2021 W dniu 28.07.2021 o 07:23, mejtun napisał: Na listwie podciśnień masz emblemat cadilaca naklejony czy ori? ? emblemat, ori był sitodruk taki jak znaczka opla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mejtun Posted August 21, 2021 Share Posted August 21, 2021 5 godzin temu, Pejdzel napisał: emblemat, ori był sitodruk taki jak znaczka opla Podrzucisz źródło gdzie go kupiłeś? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pejdzel Posted September 19, 2021 Author Share Posted September 19, 2021 Inspirując nie grabarzem wleciały trójkąty z b 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pejdzel Posted September 19, 2021 Author Share Posted September 19, 2021 (edited) niestety wykładzina nie nadawała nie nawet po kilkukrotnym praniu wiec jest kolejna mała zmiana Edited September 19, 2021 by Pejdzel 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pejdzel Posted September 19, 2021 Author Share Posted September 19, 2021 (edited) napotkałem problem z którym nie mogę sobie poradzić. check i odcinanie mocy. Jak podbiałem się zapożyczonym op domem były 2 błędy. wypadanie zapłonu i niskie ciśnienie zaworu egr. na dzień dzisiejszy. cewka, przewody,swiece nowe, cały dolot doszczelniony, podciśnienia raczej ok. egr zaślepiony ale wiem ze za cienka blacha bo od temperatury była już wygięta. Nie jestem w stanie ustalić powód odcięcia mocy. spekuluje ze jest to kwestia przepalenia blaszki albo dalej coś z zaplotem. dodam ze kontrolka mruga razem z obrotami. czujnik położenia wału nowy ale juz mi nie pomysły kończą. wtryski tez juz czyściłem. ktoś ma jakieś pomysły co się może dziać? nie kompresji nie sprawdzałem ale Licze nie z tym ze może być konieczny swap słupka Edited September 19, 2021 by Pejdzel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted September 19, 2021 Share Posted September 19, 2021 (edited) jaka kontrolka mruga? jak silniczek to popatrz na czujnik temperatury powietrz wlotowego, ten przy filtrze powietrza, oblukaj przewód od czujnika wału czy nie za blisko cewki leży, generalnie przegląd wtyczek przy silniku i za akumulatorem Edited September 19, 2021 by robert514 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pejdzel Posted September 19, 2021 Author Share Posted September 19, 2021 (edited) Godzinę temu, robert514 napisał: jaka kontrolka mruga? jak silniczek to popatrz na czujnik temperatury powietrz wlotowego, ten przy filtrze powietrza, oblukaj przewód od czujnika wału czy nie za blisko cewki leży, generalnie przegląd wtyczek przy silniku i za akumulatorem tak engine check. czujnik temp i przewód wygląda ok już sprawdzałem, ale przewody zmieniałem ostatnio na macanego możliwe ze puściłem albo przesunąłem przewód od położenia wału bliżej cewki lub samego przewodu. może to powodować takie zachowanie? Edited September 19, 2021 by Pejdzel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted September 19, 2021 Share Posted September 19, 2021 trzeba sprawdzać krok po kroku, systematycznie, na szklaną kulę ciężko dać gwarancję Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pejdzel Posted September 19, 2021 Author Share Posted September 19, 2021 Godzinę temu, robert514 napisał: trzeba sprawdzać krok po kroku, systematycznie, na szklaną kulę ciężko dać gwarancję Broń boże nie oczekuje, z racji ograniczonego dostępu do komputera diagnostycznego. wszystko co wydawało się logiczne już sprawdziłem. nie wpadłem na interferencje cewki czy przewodów na odczyt czujnika położenia wału. zweryfikuje i dam znać, jak by nie było dzięki za podpowiedz i jestem oczywiście otwarty na kolejne podpowiedzi jeżeli to nie przyniosło by skutu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vekstra Posted September 19, 2021 Share Posted September 19, 2021 Ja bym sprawdził jak tam wygląda czujniczek położenia wału, czy nie ma na nim wiórków z metalu i czy na pewno jest na płasko z blokiem silnika skręcony bo jest możliwość że jest podparty o coś i sterownik odczyta za słaby sygnał przez co odcina powyżej ileś tam tys obrotów (chociaż powinien być od tego błąd) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pejdzel Posted September 22, 2021 Author Share Posted September 22, 2021 W dniu 19.09.2021 o 23:59, Vekstra napisał: Ja bym sprawdził jak tam wygląda czujniczek położenia wału, czy nie ma na nim wiórków z metalu i czy na pewno jest na płasko z blokiem silnika skręcony bo jest możliwość że jest podparty o coś i sterownik odczyta za słaby sygnał przez co odcina powyżej ileś tam tys obrotów (chociaż powinien być od tego błąd) czujnik zmieniałem na oryginał bosh rok temu o nic nie był podparty wióry to tylko od rozrusznika mogły by się przyczepić, poza tym odcina moc od dołu jak chce jej depnąc jak umiejętnie wejdziesz na obroty to idzie do odcięcia. i raczej przy czujniku wały był by problem z jałowymi albo było by to zależne od temperatury Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pejdzel Posted September 22, 2021 Author Share Posted September 22, 2021 W dniu 19.09.2021 o 19:27, robert514 napisał: jaka kontrolka mruga? jak silniczek to popatrz na czujnik temperatury powietrz wlotowego, ten przy filtrze powietrza, oblukaj przewód od czujnika wału czy nie za blisko cewki leży, generalnie przegląd wtyczek przy silniku i za akumulatorem niestety czujnik temperatury wydaje się działać prawidłowo, przewód owszem był gość blisko cewki ale relokacja nie przyniosła rezultatu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted September 22, 2021 Share Posted September 22, 2021 Podmieniałeś cewkę na inną? Przebicia nie ma? Mi to wygląda na problem z układem zapłonowym Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pejdzel Posted September 26, 2021 Author Share Posted September 26, 2021 W dniu 22.09.2021 o 22:21, Aros napisał: Podmieniałeś cewkę na inną? Przebicia nie ma? Mi to wygląda na problem z układem zapłonowym cewka ma 8 mies, dziś byłem się przeturlać i na ciepłym silniku straciłem wolne obroty. czujnik położenia się kończy? jakieś pomysły? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sdandi Posted September 26, 2021 Share Posted September 26, 2021 Może być czujnik położenia wału może też przepływomierz ja miał tak u siebie i się skończyły obie rzeczy na raz a co do cewki nie znaczy że jak nowy to moze być ok ja bym podmienił i sprawdził na innej Wysłane z mojego Mi 9 Lite przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pejdzel Posted September 26, 2021 Author Share Posted September 26, 2021 (edited) 4 godziny temu, Sdandi napisał: Może być czujnik położenia wału może też przepływomierz ja miał tak u siebie i się skończyły obie rzeczy na raz a co do cewki nie znaczy że jak nowy to moze być ok ja bym podmienił i sprawdził na innej Wysłane z mojego Mi 9 Lite przy użyciu Tapatalka cewki na podmiance niestety nie mam a wawie mało kto ma ome albo się nie chwali, łudzę się ze jak by cewka się sypała to było by więcej problemów albo przy deptaniu albo podczas jazdy, na chwile obecną 1 do 1 to co miałem z starym czujnikiem jak ją kupiłem. powyżej 800 obrotów jest git ale wolne obroty nie istnieją albo są na 5 s. po czym jak by nie dostał informacji co ma robić i gaśnie. co więcej na wolnych coś tam łapie jak jest zimna wiec stawiam na walnięty czujnik właśnie nie zbieram żeby zamówić, dam znać co i jak. PS. z kim się widziałem to wie ze niestety nieudolne próby łatania wydechu przez poprzedniego właściciela spowodowały ze wspawane przez niego elementy elektrodą. korodowały szybciej niż nadkola i podszybie. Na chwile obecną kryzys zażegnany. od kolektorów do końca wszystko ulepione na nową co prawda z lewarka ale jest i jest szczelne. Edited September 26, 2021 by Pejdzel 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sdandi Posted September 26, 2021 Share Posted September 26, 2021 cewki na podmiance niestety nie mam a wawie mało kto ma ome albo się nie chwali, łudzę się ze jak by cewka się sypała to było by więcej problemów albo przy deptaniu albo podczas jazdy, na chwile obecną 1 do 1 to co miałem z starym czujnikiem jak ją kupiłem. powyżej 800 obrotów jest git ale wolne obroty nie istnieją albo są na 5 s. po czym jak by nie dostał informacji co ma robić i gaśnie. co więcej na wolnych coś tam łapie jak jest zimna wiec stawiam na walnięty czujnik właśnie nie zbieram żeby zamówić, dam znać co i jak. PS. z kim się widziałem to wie ze niestety nieudolne próby łatania wydechu przez poprzedniego właściciela spowodowały ze wspawane przez niego elementy elektrodą. korodowały szybciej niż nadkola i podszybie. Na chwile obecną kryzys zażegnany. od kolektorów do końca wszystko ulepione na nową co prawda z lewarka ale jest i jest szczelne.Jak coś ma 2 szt cewek sprawnych do 3.0Wysłane z mojego Mi 9 Lite przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pejdzel Posted September 29, 2021 Author Share Posted September 29, 2021 przepływa zmieniona i bez zmian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.