Malutki Posted August 20, 2021 Share Posted August 20, 2021 Hej wszystkim. 4 miechy temu wymieniłem świece i cewke zapłonową bo strasznie kulał i nie miał mocy. Po 4 miechach moc raz była, raz nie i tak jakby był pęknięty kolektor. Wykręcając świece wszystkue są zużyte bardziej niż w innych autach co jeżdziłem po 50000 km ( tu zrobiłem tylko około 6000). Do tego jedna świeca jest pęknięta. Wymieniłem świece i odpala ale falują obroty i strzela. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Pomóżcie i powiedzcie czemu ta świeca pękła? ( nigdy w żadnym aucie tak nie miałem) pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vekstra Posted August 21, 2021 Share Posted August 21, 2021 Obstawiam że świece miały niską wartość cieplną (ciepłe świece) a mieszanka była uboga i gorąco je nadmiernie zjadło. Jaki kolor miały świece po demontażu? Jeżeli białe to głównie była uboga mieszanka. Polecam to zweryfikować bo można tak wypalić zawory albo i tłok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.