Catalytic Posted December 21, 2021 Share Posted December 21, 2021 Wczoraj zmieniałem klocki w swojej złomedze b fl 2.5 dti. i znalazłem urwany kabelek zawinięty w izolacje. Żadnych błędów na kompie nie mam wszystko działa od czego to może być. kabelek idzie do kostki, a z kostki idą 2 kabelki razem z czujnikiem od ksenonów na wachaczu i abs. Dodatkowe pytanie. Czy CID w omedze daje ostrzeżenie o niskim poziomie oleju w automatycznej skrzyni biegów. od 2 tygodniu mi wyskakuje komunikat po odpaleniu auta (uwaga sprawdź stan oleju) oleju dolałem jest ponad stan a dalej komunikat wyskakuje., mam podejrzenie że w skrzyni może brakować oleju bo po prozie kiedy ruszam wydaje mi się że się lekko ślizga skrzynia ale jak przejade 500m to jest już git. to mój pierwszy automat więc nie bardzo wiem czy to norma. Pytanie nr 3. Czy 2.5 dti miało wentylator na intercoolerze. bo mam na nim wentylator ale kable są zrobione po druciarsku przez jakiś pordzewiały przekażnik i prąd bierze prosto z klem akumulator. ktoś to dołożył? Dziękuje z góry za wszelkie odpowiedzi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted December 21, 2021 Share Posted December 21, 2021 Fabrycznie byl wentylator na intercoolerze i osloniety byl gumą zeby nie zbieral syfu spod zderzaka, niestety wentylatory szybko siadaly a zeby dostac sprawny graniczy z cudem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobek Posted December 22, 2021 Share Posted December 22, 2021 Wygląda to na czujnik zużycia klocków hamulcowych. Błędu brak bo kable są zmostkowane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Czeladnik Posted December 22, 2021 Share Posted December 22, 2021 Przewód, to czujnik klocków. Olej w skrzyni sprawdzisz "organoleptycznie" przez korek wlewu, tuż nad miską (czujnika stanu brak). Wymiana oleju i filtra pewnie by się przydała. Sprawdź konektor czujnika poziomu oleju, może nie styka, albo trąciłeś miską o glebę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catalytic Posted December 22, 2021 Author Share Posted December 22, 2021 (edited) także ten czujnik prawdopodobnie jest uszkodzony, jest on metalowy i widać na nim wgniotkę i małe pęknięcie nic się nie pociło, ale pewnie nie działa. Co do wentylatora to nigdy nie słyszałem żeby on chodził więc pewnie nie działa, chociaż łopatki kręcą się ładnie bez oporu, stawiałbym na ten przekaźnik jest przezroczysty i widać dużo rdzy w nim. Co do tego kabelka to może się za to wezmę i spróbuję to jakoś zdrutować. tylko że używam zestawu mikody sport a ten czujnik powinien być chyba w klocku czy jakoś tak. A co do oleju w skrzyni to spróbuję pojechać na kanał i zobaczyć co da się zrobić filtr i olej był wymieniany około 23k km temu. a według historii serwisowej zmieniany był co około 35k km. skrzynia jest idealnie sucha wiec nie wiem gdzie mógłby wyciekać olej ze skrzyni. Edited December 22, 2021 by Catalytic 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mich1312 Posted December 30, 2021 Share Posted December 30, 2021 Kable do czujników klocków. U mnie przy automacie przy 2.5 DTI gdy straciłem olej nie wywalało żadnego błędu na cid a auto nie jechało . Sprawdź olej samodzielnie dla świętego spokoju. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.