Gregorz Posted June 13, 2016 Share Posted June 13, 2016 Siema. Może ktoś powie coś mądrego. Taki objaw był od początku łożyska wymieniłem i po 3 tys km usłyszałem znowu ten dźwięk...wygląda na to że łożyska dostają luzu jakiegoś na bieżni i przeskakują. Szpera jest i to ona może byc winowajcą...ale przecież nie tylko ja mam LSD. Na śniegu pamiętam przy skręcie i delikatnym ruszaniu że koło wewnętrzne przeskakiwało spina jakoś ta szpera bardzo mocno...praktycznie ciągle. O co może chodzić? Nic się nie dzieje jadąc na wprost i luzów brak...tylko przy ruszaniu do przodu lub tyłu raz coś strzeli - raz z jednej, raz z drugiej strony...narazie nie tak mocno jak na filmie ale to kwestia czasu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted June 13, 2016 Author Share Posted June 13, 2016 Dodam, że ktoś już wymieniał łożyska w DE pewnie z tego powodu.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted June 13, 2016 Share Posted June 13, 2016 o ile dobrze kojarzę @Ricardo mówił kiedyś ze wymianę łożysk z tyłu w omie łatwo spartolić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted June 13, 2016 Share Posted June 13, 2016 Tak dokładnie. Łatwo popsuć łożysko jak będzie źle nabite a o to nie problem na aucie, bo powinno być wprasowywane jednocześnie piasta ze zwrotnicą. To jest kombi że inaczej jest przykręcony amortyzator?? Jak dla mnie to nie łożyska ale mogę się mylic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted June 14, 2016 Author Share Posted June 14, 2016 Kolego mam kombi. Po wymianie łożysk nastała cisza...ale problem znowu powraca. Ja jak wymieniałem łożysko z jednej strony to wszystko było zamrażane...gołymi rękami wkładałem łożysko a potem piastę w ten sposób nie da się nic zepsuć...zaś druga stronę robił warsztat. W poprzedniej omie też wymieniałem sam i nie było żadnych problemów. 10 godzin temu, Ricardo napisał: bo powinno być wprasowywane jednocześnie piasta ze zwrotnicą. Można jaśniej ? /emoticons/wink@2x.png 2x" title=";)" width="20" /> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 Piasta ze zwrotnicą wprasowywane jednocześnie, pomiędzy tym oczywiście łożysko. Czyli wprasowywana piasta przez łożysko w zwrotnice. No jak dla mnie to nie jest proste bo łożysko bardzo ciężko wchodziło a już nie wspominam o piaście. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted June 15, 2016 Author Share Posted June 15, 2016 No to ja robiłem tak, że najpierw łożysko umieściłem w gnieździe w wahaczu a potem wpadła piasta i wszystko zamrażane więc żadnych naprężeń nie było wszystko gładko pyk i jest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Tak z ciekawości w jaki sposób to zamrażałeś? jest jakiś specjalny sprzęt do tego? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Koniecznie Ariston /emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20"> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 I może właśnie takim sposobem coś się stało z łożyskiem?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted June 16, 2016 Author Share Posted June 16, 2016 No bez przesady...kulki poszły na spacer ? Prędzej przez prasowanie się rozje...niż -30*C. Poprzednie łożyska przecież pisałem, że to samo było więc nie w nich jest problem...łożyska FAG. Po za tym to sprawdzony sposób z OKP. Skit - mam kilka zamrażarek w domu więc spr która najlepiej mrozi /emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20" /> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
omega18 Posted June 16, 2016 Share Posted June 16, 2016 Można kupić zamrazacz w sprayu za jakieś 18 PLN. Ja kupowałem PSB Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted June 17, 2016 Author Share Posted June 17, 2016 można i owszem...dają nawet do -70*C Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olgierdo Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 2 opcje - nie skrecona piasta do konca albo drazki kierownicze tak pukaja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cichy86 Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 Drążki kierownicze z tyłu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 Drążki reakcyjne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cichy86 Posted June 28, 2016 Share Posted June 28, 2016 No szybciej /emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20" /> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted June 29, 2016 Author Share Posted June 29, 2016 piasty skręcone na maxa a drążki luzów nie mają a chyba inaczej by miały...poza tym nie możliwe, że samo się naprawiło a potem znowu zepsuło. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.