Omega 98 Posted February 23, 2022 Share Posted February 23, 2022 Witam, posiadam omegę B z 1998roku z silnikiem 2.5v6 i automatyczną skrzynią biegów. Mój problem polega tym że jakiś czas temu podczas jazdy pękł mi wąż gumowy chłodzenia oleju skrzyni który idzie do chłodnicy i wyleciało mnóstwo oleju. Oczywiście laweta i na warsztat. Naprawiłem uszkodzony przewód i wymieniłem filtr i nalałem świeży olej ale już po pierwszym odpaleniu zauważyłem że nie świeci się pozycja drążka (te kontroli obok dźwigni) oraz nie można włączyć "gwiazdki" do tyłu jedzie i rwie asfalt a do przodu zamula i nie przeżuca biegów (jakby tryb awaryjny) czy mógłby mi ktoś doradzić gdzie zajrzeć żeby to naprawić ? Czy jest możliwe żebym ruszył jakaś kostką i ona nie łączy tak jak powinna ? Nie posiadam komputera Niestety aby to zdiagnozowac . Proszę o pomoc i z góry dziękuję Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted February 23, 2022 Share Posted February 23, 2022 Sam wszystko robiłeś czy mechanik? Pytanie czy zdejmowany był jakimś cudem selekcjoner? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Omega 98 Posted February 24, 2022 Author Share Posted February 24, 2022 Tak wszystko sam robiłem i tak zdejmowałem selekcjoner żeby go wyczyścić bo wokół niego było pełno brudu i chciałem to wyczyścić .. wydaje mi że że nie mogłem tam nic źle złożyć bo to prosta konstrukcja. Chyba że jakaś elektronika wsrodku się uszkodziła ale już sam nie wiem jest to możliwe ? Dodam jeszcze że gdy odpalę i szybko wrzucę D to jedzie normalnie ale nie wrzucić kolejnego biegu i wchodzi w tryb awaryjny. Uzyskałem dostęp do kompa i mam trzy błędy P1844 (dwa razy ten sam tylko inny opis) i P0705. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.