Catalytic Posted April 1, 2022 Share Posted April 1, 2022 (edited) W moim 2.5 DTI ciągle mi coś kapie koło turbo. Auto jedzie normalnie i nie puści dymka nieważne ile bym jej dawał miodu, no ale jednak ciągle mi coś szcza na kostkę, jest to możliwe, że nie dmucha oleju w silnik, jak czyściłem intercooler to było w nim trochę oleju więc coś jest nie tak. Poduszka to na pewno nie jest, bo jest świeży oryginał. ps. Pytam się, bo to w sumie moje pierwsze auto z turbo i do tego diesel i za bardzo nie ogarniam, bo tak to już miałem ze 10 benzynek n/a xd Edited April 1, 2022 by Catalytic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mich1312 Posted April 1, 2022 Share Posted April 1, 2022 Sprawdź uszczelke na rurze głownej przy turbo. Być może już swoje przeżyła i puszcza, u mnie puszcza właśnie z tego grubego węża ale dużo mniej . W intercoolerze zawsze będzie troche oleju Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catalytic Posted April 1, 2022 Author Share Posted April 1, 2022 Dobrze wiedzieć, że jest tam jakaś uszczelka, chodzi ci dokładnie o rurę od strony zimnej co idzie to intercoolera. Wiesz może, jaki jest rozmiar uszczelki, i od razu jakiegoś małego azjate, żeby tam łapy wcisnąć haha. Na weekend tam zajrzę i zobaczę co z tą uszczelką dzięki za poradę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pejdzel Posted April 4, 2022 Share Posted April 4, 2022 Turbo raczej nie HRA- rdzeń musiał byś mieć pęknięty albo puszczą na zasilaniu lub powrocie. Dozo ci powie luz wirnika i jego stan wizualny. Jak ma minimalny luz to git. Jak jest osiowy to łożyska ślizgowe mogą się kończyć. Jak wzdłużny to możliwe że była źle wyważona. Jak by świstała,chrobotala i brak mocy to objawy jakie Cię powinny niepokoić Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catalytic Posted April 5, 2022 Author Share Posted April 5, 2022 Ogólnie słychać gwizd turbo od 1000 do 1800 rpm co mi się podoba, ale czy tak powinno być ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mich1312 Posted April 6, 2022 Share Posted April 6, 2022 Troszkę może gwizdać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pejdzel Posted April 8, 2022 Share Posted April 8, 2022 Ogólnie słychać gwizd turbo od 1000 do 1800 rpm co mi się podoba, ale czy tak powinno być ? Zależy jak bardzo i czy dolot szczelny. Ale może to świadczyć o rozważeniu wirnika Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Czeladnik Posted April 11, 2022 Share Posted April 11, 2022 Wymiana fartucha/uszczelki (jeśli dostaniesz gdziekolwiek) pomoże tylko na chwilę. Najlepszym rozwiązaniem jest przeróbka końcówki na sylikonową, mocowaną opaską na króciec turbiny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danio Posted April 13, 2022 Share Posted April 13, 2022 W dniu 11.04.2022 o 17:13, Czeladnik napisał: Wymiana fartucha/uszczelki (jeśli dostaniesz gdziekolwiek) pomoże tylko na chwilę. Najlepszym rozwiązaniem jest przeróbka końcówki na sylikonową, mocowaną opaską na króciec turbiny. Na okp była fajna porada DamianSz, dokładnie jak czeladnik pisze. Tak samo u siebie mam zrobione i spokój 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catalytic Posted April 20, 2022 Author Share Posted April 20, 2022 na razie turbo oddałem do regeneracji wszystko jest ok już sie nic nie poci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vision95 Posted April 21, 2022 Share Posted April 21, 2022 z turbiny się zawsze leje na poduszkę silnika. Ja u siebie ściągnąłem ori wąż, wyczyściłem, odtłuściłem. Posmarowałem szlaufa od środka Victor Reinz masa uszczelniająca i tak skręciłem i też było suchutko, tyle, że wszystko szło dalej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.