Jump to content

Marseille Red 3.0 Arosa


Aros

Recommended Posts

Siemka, tak z grubsza:) Przygodę z omegą zacząłem w 2010 i tak już zostało... Moja pierwsza 2.0 totalny golas 

 

 

cf122e9338b3.jpg

 

 

 

A w 2012 zakupiłem moją obecną wtedy 2.5 V6 96r. Foto po zakupie i założeniu moich felg 

 

 

a9257b5254e0.jpg

 

 

 

 

W między czasie wpadło baaaardzo dużo gratów.... Zawiecha, bixenon, audio, 3.0V6 po tym jak stary wypluł panewkę, Irmschera gril i lotka, skóry, szpera fela dystans i nie wiem co jeszcze....

 

 

 

 

 

 

 

 

Tak prezentowała się na sezon 2k13 już z sercem 3.0

 

 

 

 

83882d29398c.jpg

 

 

 

 

5bccf0b71ad5.jpg

 

 

 

 

Byliśmy i na GMagazyn Summer day 

 

 

 

052faf4c0df7.jpg

 

 

 

 

I w 2013 wpadł mi na podwórko jeszcze taki kompocik w Mpakiecje

 

 

 

6587f4ea215b.jpg

 

 

 

 

Sezon 2k14 można powiedzieć że przespałem bo nic ciekawego się nie działo prócz nabijania kilometrów:) wpadła szpera i bixenon z Q7

 

 

 

a517b329d60c.jpg

 

 

 

 

263abfbe02bf.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Za to w 2k15 się ruszyłem  poszła felga w malunek + dystans P 20mm T 30mm, wydech STZ + pełny przelot, praktycznie wymiana całego CA, wpadła rozpórka No i efekt końcowy na sezon

 

 

 

918830723d63.jpg

 

 

 

 

c2b65d165c4c.jpg

 

 

 

 

94c59174eb1c.jpg

 

 

 

 

a7e49a98e1bf.jpg

 

 

 

 

Na obecną chwilę siedzą:

 

 

 

 

Alpine CDE9880r

 

 

 

 

Przód Hertz DSK zasilane Magnatem tribal Xfour

 

 

 

 

Tył na razie seria

 

 

 

 

Sub Rockford Punch HX2 pod Carpowerem 2/400

 

 

 

 

Kondensator Dietz 1F i kable 25mm

 

 

 

 

Efekt Finalny na sezon

 

 

 

6fbba05a9db6.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sezon 2k16 ruszyłem dzięki temu forum  a zaczęło się od wylicytowania takiego fajnego gadżetu 

 

 

f998409e8931.jpg

 

 

 

Następnie znalazłem drzwi oraz zderzak w kolorze i BDB stanie od BFL

 

 

 

Na pierwszy montaż poszedł zderzak a że nie miał dziury pod LPG postanowiłem przerobić i to:) więc wlew pod klapkę

 

 

 

33644ff0db36.jpg

 

 

 

 

118be8fc3ae6.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Następnie poszły dorabiane dystanse na tył 40mm i przód 30mm 

 

 

7d187f758fa3.jpg

 

 

 

 

f3e3ceea650b.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3be06a319e93.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Po weekendzie majowym ruszyłem ostro z przekładką i wygłuszeniem drzwi no i na szybę dołączyła nowa lepa

 

 

 

54e98f219dfa.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

706d76b22bb2.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

05c08a1dc54c.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

fc93c293e52c.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16f7b72c3da0.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

effba51ddd6b.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W między czasie takie foto z pleneru

 

 

 

 

 

 

 

 

9a1ece2510e7.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No i wreszcie wiadomość z ostatniej chwili założony jednomas P&P bez żadnych tulejek i tu jeszcze raz podziękowania dla kolegi @Cichy86 za pomoc przy robocie

 

 

koło GM 90 446 475 (Vectra 2.6 V6) nie mylić z płaskim

 

 

 

 

tarcza 240mm SACHS 1878 600 626 ( Vecta 2.2 diesel)

 

 

 

 

docisk omega 3.0 oryginalny

 

 

 

 

 

 

 

 

 

50b61356744c.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9844cc518aab.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

102305e935fb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Zebrałem się w końcu żeby napisać

Link to comment
Share on other sites

 

dawaj progres z tego roku:) bo projekt jest ciekawy:)

 

 

Link to comment
Share on other sites

W wolnej chwili opiszę resztę

Link to comment
Share on other sites

Na dobranoc

 

 

 

[video=youtube]

 

 

 

 

 

 

 

Może na jakiegoś spota się wybiorę do Łódzkiego

Link to comment
Share on other sites

 

5 godzin temu, Alley napisał:

 

Nie zajed szpery bo nastepnej nie mam

 

Muszę ją rozebrać i przełożyć wkład do starego mostu bo zaczęła się pocić od przodu i jednak 3.9 jest dla mnie za krótka i włożę w 3.7

Link to comment
Share on other sites

3.7 jest git  W manualu i 3.0 do 100km na dwójce:) Niestety w 3.2 juz sie tak nie da

Link to comment
Share on other sites

kreci aż miło :!!! heeh bravo. jedna z ładniejszych B !!!

 

p.s 

 

 

co Cie tam na okapie tak molestują żebyś sie wypisywał ?

Link to comment
Share on other sites

 

5 godzin temu, Alley napisał:

 

3.7 to nuda emoji14.png laduj 4.22

 

 

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

 

 

polecam

Link to comment
Share on other sites

 

7 godzin temu, Alley napisał:

 

laduj 4.22

 

 

I na 190 mnie się licznik skończy... 

 

 

6 godzin temu, rafke napisał:

 

co Cie tam na okapie tak molestują żebyś sie wypisywał ?

 

 

 

Molestować nie molestują... zszedłem z funkcji wg. decyzji "większości" i spokój  ale teraz nie mają chętnego na regionalnego

Link to comment
Share on other sites

 

6 godzin temu, Aros napisał:

 

I na 190 mnie się licznik skończy...

 

Alley u mnie leciał 250 więc nie wiem o co Ci chodzi

Link to comment
Share on other sites

 

12 godzin temu, patryk2828 napisał:

 

Alley u mnie leciał 250 więc nie wiem o co Ci chodzi

 

Na 4.22 to chyba z mostu do rzeki

Link to comment
Share on other sites

A ja sie zastanawiałem jak jechałem na Zaborów kto tam tak kręcił obery 

 jest i winowajca :D

Link to comment
Share on other sites

Prędkość maksymalna katalogowa 3.2 w automacie na standardowym moscie 3.7 to ok 240+pare km/h. To nie jest możliwe na moście 4.22. Albo masz inne przełożenie mostu i nie wiesz, albo masz mniejszą średnice kół i ci licznik przekłamuje:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.