Popular Post psczelaszkov Posted August 6, 2022 Popular Post Share Posted August 6, 2022 (edited) Nadszedł ten wiekopomny dzień kiedy to człowiek kończy używać 30+ letnie Ople jako daily, chociażby to z powodu braku drzwi na aukcjach Wybór był ciężki, bo wypadało by wziąć coś nowszego, a tu same 2.0. Zależało mi na 4bucie, aby nie tańcował przy przyspieszaniu jak fwd, i nie kusił mnie jak rwd, bo nawet caravanem jakieś głupie akcje mi do głowy przychodziły. Wahałem się między s80 4.4 V8 i S60 T6 w R-designie. Wygrywało S80, ale było na granicy jeśli chodzi o roczniki i oprócz silnika czegoś mu brakowało. S60 fajne lekkie wizualnie, ale nie chciałem turbo benzyny na daily. Nawet jak już znalazłem genialny egzemplarz to nie zdążyłem :(. W między czasie pojawił się wymóg firmowego samochodu. Przypomniały mi się Lexusy IS, kiedyś mi się podobały. Ale znowu mi zwineli fajny egzemplarz. Wtedy stwierdziłem że czas pokierować się sercem nie rozumem jak w tej głupiej reklamie. Tak jak się pojawił tak zdecydowałem o kupnie. Lexus RC 300 AWD F-SPORT Przebieg 36k. 06/2018. Gruz z Toronto bo w europie same 2.0. Ta linia, ten silnik, to wnętrze, ta inflacja i te długi. Mózg już nie miał nic do gadania Nagle mi się V6 spodobały, gdzie normalnie uważałem że to za mało cylindrów aby mnożyć problemy 2iema głowicami Pod maską dopracowany chyba z każdej strony 2GR-FSE chociaż wg VINu wychodzi 2GR-FKS. Fabrycznie zestrojony na 260HP, powinien mieć zapas na 300 samym programem. Stały rozkład napędu 30/70 na tył i spięcie 50/50 w uślizgu. W tej cenie były może szybsze i "lepsze" niemieckie wynalazki, ale co z tego jak w bezawaryjności ufam tylko Japończykom Po częściach to nadal Toyota, nie jest to dzikus pokroju 370z, z prowadzenia to bardzo przyjemne GT z dobrym wyciszeniem i audio. Już wystarczy że sedesem bałem się jeździć. Liczę na to że jako daily mnie nie zawiedzie. Mimo że ma zaledwie 4 lata i pochodzi z ery suvów to nie zabrali przyjemności z prowadzenia, w trybie manualnym na łopatkach jest wystarczająco "surowy". Akio Toyoda musiał chyba nad nimi czuwać Niema samochodu który nie jest studnią bez dna, tutaj trzeba wymienić jeszcze plastiki przy poduszce kolanowej. Po stłuczce trochę go pościeliło. Rolki osprzętu wypadało by wymienić w przeciągu 10kkm. Tarcze się zastały i zaczną bić pewnie za pół roku. Bonus foto z dzwonu i zdekodowane wyposażenie Engine: 3.5L V6 DOHC 24-Valve -inc: VVT-iW (intake) and VVT-I (exhaust) Full-Time All-Wheel 3.77 Axle Ratio 65-Amp/Hr Maintenance-Free Battery 100 Amp Alternator Gas-Pressurized Shock Absorbers Front And Rear Anti-Roll Bars Electric Power-Assist Speed-Sensing Steering 17.4 Gal. Fuel Tank Quasi-Dual Stainless Steel Exhaust w/Polished Tailpipe Finisher Double Wishbone Front Suspension w/Coil Springs Multi-Link Rear Suspension w/Coil Springs 4-Wheel Disc Brakes w/4-Wheel ABS, Front And Rear Vented Discs, Brake Assist and Hill Hold Control Safety Side Impact Beams Lexus Safety System+ Collision Mitigation-Front Driver Monitoring-Alert Tire Specific Low Tire Pressure Warning Dual Stage Driver And Passenger Front Airbags Curtain 1st And 2nd Row Airbags Airbag Occupancy Sensor First Aid Kit Interior 8-Way Passenger Seat -inc: Power Rear Seat Easy Entry 60-40 Folding Bench Front Facing Fold Forward Seatback Rear Seat Fixed Rear Windows Front Cupholder Rear Cupholder Compass Valet Function Remote Releases -Inc: Power Fuel HomeLink Garage Door Transmitter Cruise Control w/Steering Wheel Controls Distance Pacing w/Traffic Stop-Go Dual Zone Front Automatic Air Conditioning HVAC -inc: Underseat Ducts and Console Ducts Driver Foot Rest Leatherette Door Trim Insert Day-Night Auto-Dimming Rearview Mirror Driver And Passenger Visor Vanity Mirrors w/Driver And Passenger Illumination Full Floor Console w/Covered Storage, Mini Overhead Console, Rear Console w/Storage and 2 12V DC Power Outlets Front And Rear Map Lights Fade-To-Off Interior Lighting Carpet Floor Trim and Carpet Trunk Lid/Rear Cargo Door Trim Cargo Space Lights Enform Safety Connect Tracker System Back-Up Monitor w/Dynamic Grid Lines Driver And Passenger Door Bins Power 1st Row Windows w/Driver And Passenger 1-Touch Up/Down Delayed Accessory Power Systems Monitor Outside Temp Gauge Manual Adjustable Front Head Restraints and Manual Adjustable Rear Head Restraints Front Center Armrest Perimeter Alarm Immobilizer 2 12V DC Power Outlets Air Filtration Exterior Wheels w/Machined Accents Steel Spare Wheel Compact Spare Tire Mounted Inside Under Cargo Clearcoat Paint Body-Colored Front Bumper Body-Colored Rear Bumper w/Black Bumper Insert Stainless Steel Side Windows Trim and Black Front Windshield Trim Body-Colored Door Handles Fixed Rear Window w/Defroster Light Tinted Glass Fully Galvanized Steel Panels Black Grille w/Chrome Surround Trunk Rear Cargo Access Perimeter/Approach Lights LED Brakelights Headlights-Automatic Highbeams Edited August 6, 2022 by psczelaszkov 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted August 7, 2022 Share Posted August 7, 2022 Ładne 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolot Posted August 7, 2022 Share Posted August 7, 2022 No powiem Ci, że zaszalałeś widziałem już nie raz to auto na drodze i jak nowe mi się nie podobają tak ten skurwisin bardzo mnie się podobuje Miej świadomość, że grzebanie przy mocy w tym silniku może być bardziej problematyczne i droższe 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted August 7, 2022 Share Posted August 7, 2022 4 godziny temu, Dolot napisał: Miej świadomość, że grzebanie przy mocy w tym silniku może być bardziej problematyczne i droższe Ale to nie oznacza że jest niewykonalne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psczelaszkov Posted August 7, 2022 Author Share Posted August 7, 2022 @Dolot No wielkie brawa dla Lexusa za prawdziwe bezsensowne coupe, a nie jakieś wymyślne sportbacki . Nawet wydech jest prawdziwy, a nie "atrapovic". Bo przyznam że miałem obawy. V-Tech ma jakiś gotowiec na 300km. https://vtech.pl/katalog/chip-tuning-Lexus-RC-300-3.5-188kW-256KM Ale to i tak wymaga rozbierania ECU, w miarę możliwości wolałbym mieć zrobione na miarę jeśli znajdę kogoś. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMEGATOR Posted August 8, 2022 Share Posted August 8, 2022 Panie piękna maszyna. Ładna stylistyka nadwozia. I do tego te czerwone skóry. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolot Posted August 8, 2022 Share Posted August 8, 2022 Wszystko da się zrobić i w tych nowszych to wystarczy dobry program i już jest ładny przyrost, a nie tak jak u nas w starych trzeba się napocić żeby coś się zmieniło... Czyli to prawdziwy nie udawany wóz jeszcze potrafią coś w tych czasach dobrego zrobić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psczelaszkov Posted August 8, 2022 Author Share Posted August 8, 2022 9 godzin temu, Dolot napisał: Wszystko da się zrobić i w tych nowszych to wystarczy dobry program i już jest ładny przyrost, a nie tak jak u nas w starych trzeba się napocić żeby coś się zmieniło... Czyli to prawdziwy nie udawany wóz jeszcze potrafią coś w tych czasach dobrego zrobić Teraz jak robią dławione wersje to skręcają na wariatorach Nie trzeba żonglować wałkami Nie wiem tylko po co ktoś brał te 260km jak to jako nowe tylko 2k$ tańsze od 310km. Może spalanie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolot Posted August 9, 2022 Share Posted August 9, 2022 Obstawiam, że myślał o mniejszym spalaniu jak jest mniejsza moc... Ludzie co się nie znają tak do tego podchodzą. Tak samo jak myślą, że mniejsza pojemność to od razu mniejsze spalanie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orkan Posted August 10, 2022 Share Posted August 10, 2022 A dlaczego ten samochód jest na bytomskich tablicach? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orkan Posted August 10, 2022 Share Posted August 10, 2022 Pewnie dlatego, że ściągnął go ktoś inny Jakoś mi się ubzdurało, że sam go sprowadzałeś. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psczelaszkov Posted August 10, 2022 Author Share Posted August 10, 2022 (edited) 13 godzin temu, Orkan napisał: Pewnie dlatego, że ściągnął go ktoś inny Jakoś mi się ubzdurało, że sam go sprowadzałeś. Mi się nie chciało bawić już w klepanie i czekanie Ten był sprowadzony rok temu i zrobił w kraju 6kkm zanim został wystawiony. A stał nie daleko Ciebie, bo w Tychach na wałowej. Edited August 10, 2022 by psczelaszkov Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orkan Posted August 11, 2022 Share Posted August 11, 2022 No to faktycznie kamieniem rzucić. Zacna fura . A tak z ciekawości, ile zostawia śladów? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psczelaszkov Posted August 11, 2022 Author Share Posted August 11, 2022 1 godzinę temu, Orkan napisał: No to faktycznie kamieniem rzucić. Zacna fura . A tak z ciekawości, ile zostawia śladów? Trzeba by policzyć Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojtas Posted August 11, 2022 Share Posted August 11, 2022 (edited) To kiedy kute korby, wały, tłoki i zwiększenie pojemności do 2.4, może jakiś sofcik? Edited August 11, 2022 by Wojtas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psczelaszkov Posted August 16, 2022 Author Share Posted August 16, 2022 W dniu 11.08.2022 o 23:00, Wojtas napisał: To kiedy kute korby, wały, tłoki i zwiększenie pojemności do 2.4, może jakiś sofcik? Tu nam zostaje tylko 4.0 http://www.turbofast.com.au/4L_2GR-FSE_Engine.html 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojtas Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 W dniu 16.08.2022 o 11:44, psczelaszkov napisał: Tu nam zostaje tylko 4.0 http://www.turbofast.com.au/4L_2GR-FSE_Engine.html No raczej nie zostaniesz przy serii ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psczelaszkov Posted August 18, 2022 Author Share Posted August 18, 2022 3 godziny temu, Wojtas napisał: No raczej nie zostaniesz przy serii ? Na razie tylko soft planuje, fajnie mieć chociaż jeden samochód który jeździ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psczelaszkov Posted November 24, 2022 Author Share Posted November 24, 2022 (edited) W przebiegu mały kamień milowy. Więc czas na update. Dopiąłem sprawy organizacyjno-wizualne. -Dorobienie grotu i przy okazji wygłuszenie matą drzwi kierowcy. Już nie brzmią metalową puszką. Przy okazji trzeba będzie zrobić to samo u pasażera. -Naprawa odprysku na szybie. -Wymiana wyżartej folii na czarny PPF. -Nałożenie ceramiki i ponoć konserwacja skór. -Przerejestrowanie. Do końca roku więcej napraw nie planuje. Hamulce tył na wykończeniu mam nadzieje że do wiosny starczą, tak więc na tor żaden nie jade. Ale i tak czasów się nie spodziewam wielkich, czuć te 1750kg na zakręcie i ma tendencje podsterowne. Myślałem o Sakura Kazoku bo tam bardziej chill niż race. No i mapa na 320hp by się przydała. Reszta całkiem spoko, ledy świecą, sztywna karoseria, audio gra, kierownica grzeje, radar pipczy tylko cykam się go sprawdzać czy sam zahamuje. Nawet kierownicą się lekko kręci, tylko nie wiem czy tak samo lekko jak w polonezie. Do daily polecam, dobry następca sedesa. Szkoda że haka nie da się podpiąć cywilizowanie (niema podłużnic z tyłu), to bym jeszcze potargał przyczepki. Napęd daje rade, chociaż czuć otwarte dyfry i potrafi pociągnać w bok na śniegu. Nie da się wyłączyć trakcji na 0, jak się robi przypał to i tak odpali. Edited November 24, 2022 by psczelaszkov 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolot Posted November 25, 2022 Share Posted November 25, 2022 Wygląda jak dla mnie obłędnie Co do trakcji popatrz, który bezpiecznik trzeba wypiąć 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psczelaszkov Posted January 21 Author Share Posted January 21 Rolka wymieniona, przy okazji widać było luzy na kółku kompresora, ale to może poczekać. Zdecydowałem się zrobić już teraz tył bo strasznie zaczynały bić te tarcze, mimo że miały jeszcze grubości to korozja zaszła za głęboko. Przy okazji zerknąłem na front, i tam nie lepiej. Tarcza jeszcze się nadaje, dlatego została. Planuje i tak przeskoczyć z 335mm na 356mm jak na f-sporta przystało. A te zaciski może podaruje sedesowi. Dlatego wymieniłem tylko płyn i klocki. W sumie wszystko było jeszcze fabryczne łącznie z płynem. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMEGATOR Posted January 22 Share Posted January 22 Troszkę zardzewiały te tarcze. Ty w ogóle jeździsz coś tym samochodem ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psczelaszkov Posted January 22 Author Share Posted January 22 3 godziny temu, OMEGATOR napisał(a): Troszkę zardzewiały te tarcze. Ty w ogóle jeździsz coś tym samochodem ? Dobrze że nie widziałeś jakie były jak go kupiłem . U mnie to się jeszcze trochę dotarły. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMEGATOR Posted January 22 Share Posted January 22 Czyli zardzewiały po drodze na statku . Sprawdź dobrze progi podłoge i podłużnice co by nie było jak w omedze 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psczelaszkov Posted January 30 Author Share Posted January 30 Tak na prawdę to te hamulce przygotowałem pod tor Nawet jestem zadowolony. Jeden sporadyczny problem z przepięciem z 2 na 3 jak skrzynia dostaje temp. No i lekki brak mocy w stosunku do masy i 4 opon 255. Hamulce się dotarły i wszystkie pająki z wydechu wydmuchane. Mam jakąś referencje co bym musiał stworzyć z sedesa. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.