Jump to content
Omega Elite Klub

Legancki Samuraj


psczelaszkov

Recommended Posts

No powiem Ci, że zaszalałeś :brawo:widziałem już nie raz to auto na drodze i jak nowe mi się nie podobają tak ten skurwisin bardzo mnie się podobuje :f:

Miej świadomość, że grzebanie przy mocy w tym silniku może być bardziej problematyczne i droższe :lol:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, Dolot napisał:

Miej świadomość, że grzebanie przy mocy w tym silniku może być bardziej problematyczne i droższe :lol:

Ale to nie oznacza że jest niewykonalne :naughty:

Link to comment
Share on other sites

@Dolot No wielkie brawa dla Lexusa za prawdziwe bezsensowne coupe, a nie jakieś wymyślne sportbacki :f:.
Nawet wydech jest prawdziwy, a nie "atrapovic". Bo przyznam że miałem obawy.
V-Tech ma jakiś gotowiec na 300km.
https://vtech.pl/katalog/chip-tuning-Lexus-RC-300-3.5-188kW-256KM
Ale to i tak wymaga rozbierania ECU, w miarę możliwości wolałbym mieć zrobione na miarę jeśli znajdę kogoś. ^_^

Link to comment
Share on other sites

Wszystko da się zrobić i w tych nowszych to wystarczy dobry program i już jest ładny przyrost, a nie tak jak u nas w starych trzeba się napocić żeby coś się zmieniło... 

Czyli to prawdziwy nie udawany wóz :D jeszcze potrafią coś w tych czasach dobrego zrobić :lol:

Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, Dolot napisał:

Wszystko da się zrobić i w tych nowszych to wystarczy dobry program i już jest ładny przyrost, a nie tak jak u nas w starych trzeba się napocić żeby coś się zmieniło... 

Czyli to prawdziwy nie udawany wóz :D jeszcze potrafią coś w tych czasach dobrego zrobić :lol:

Teraz jak robią dławione wersje to skręcają na wariatorach :P Nie trzeba żonglować wałkami :f:
Nie wiem tylko po co ktoś brał te 260km jak to jako nowe tylko 2k$ tańsze od 310km.
Może spalanie? :janusz:

Link to comment
Share on other sites

Obstawiam, że myślał o mniejszym spalaniu jak jest mniejsza moc... Ludzie co się nie znają tak do tego podchodzą. Tak samo jak myślą, że mniejsza pojemność to od razu mniejsze spalanie :masakra:

Link to comment
Share on other sites

Pewnie dlatego, że ściągnął go ktoś inny :P Jakoś mi się ubzdurało, że sam go sprowadzałeś. :whistling:

Link to comment
Share on other sites

13 godzin temu, Orkan napisał:

Pewnie dlatego, że ściągnął go ktoś inny :P Jakoś mi się ubzdurało, że sam go sprowadzałeś. :whistling:

Mi się nie chciało bawić już w klepanie i czekanie :f:
Ten był sprowadzony rok temu i zrobił w kraju 6kkm zanim został wystawiony.
A stał nie daleko Ciebie, bo w Tychach na wałowej.:jezor:

 

Edited by psczelaszkov
Link to comment
Share on other sites

No to faktycznie kamieniem rzucić. Zacna fura :good5:. A tak z ciekawości, ile zostawia śladów? :f: 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Orkan napisał:

No to faktycznie kamieniem rzucić. Zacna fura :good5:. A tak z ciekawości, ile zostawia śladów? :f: 

Trzeba by policzyć :mysli:

Link to comment
Share on other sites

To kiedy kute korby, wały, tłoki i zwiększenie pojemności do 2.4, może jakiś sofcik?:f:

Edited by Wojtas
Link to comment
Share on other sites

W dniu 11.08.2022 o 23:00, Wojtas napisał:

To kiedy kute korby, wały, tłoki i zwiększenie pojemności do 2.4, może jakiś sofcik?:f:

Tu nam zostaje tylko 4.0 :f:
http://www.turbofast.com.au/4L_2GR-FSE_Engine.html

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, Wojtas napisał:

No raczej nie zostaniesz przy serii ?:dokuczacz:

Na razie tylko soft planuje, fajnie mieć chociaż jeden samochód który jeździ :f:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

W przebiegu mały kamień milowy.
Więc czas na update.
image.thumb.png.11848150ecafd16b6b522240250adf6d.png

 Dopiąłem sprawy organizacyjno-wizualne.
-Dorobienie grotu i przy okazji wygłuszenie matą drzwi kierowcy. Już nie brzmią metalową puszką. Przy okazji trzeba będzie zrobić to samo u pasażera. 
-Naprawa odprysku na szybie.
-Wymiana wyżartej folii na czarny PPF.
-Nałożenie ceramiki i ponoć konserwacja skór.
-Przerejestrowanie.

 

image.thumb.png.126cf06969c04af730326c01104bf43c.png

image.thumb.png.e70b8382334440333b7a8e9518547f3f.png

image.thumb.png.e809498d19148a5c5c1d127f8e6fda7f.png

image.thumb.png.453d588a30e20071366809fba2dc50e9.png

image.thumb.png.5fae820f4a8bfb7f63f9dfd9befe9187.png

 

image.thumb.png.3e4cd527bf2a7d4496c0b17bed560d51.png

Do końca roku więcej napraw nie planuje.

Hamulce tył na wykończeniu mam nadzieje że do wiosny starczą, tak więc na tor żaden nie jade.
Ale i tak czasów się nie spodziewam wielkich, czuć te 1750kg na zakręcie i ma tendencje podsterowne.
Myślałem o Sakura Kazoku bo tam bardziej chill niż race.
No i mapa na 320hp by się przydała.

Reszta całkiem spoko, ledy świecą, sztywna karoseria, audio gra, kierownica grzeje, radar pipczy tylko cykam się go sprawdzać czy sam zahamuje.:f:
Nawet kierownicą się lekko kręci, tylko nie wiem czy tak samo lekko jak w polonezie.
Do daily polecam, dobry następca sedesa.
Szkoda że haka nie da się podpiąć cywilizowanie (niema podłużnic z tyłu), to bym jeszcze potargał przyczepki:gupi:.
Napęd daje rade, chociaż czuć otwarte dyfry i potrafi pociągnać w bok na śniegu.
Nie da się wyłączyć trakcji na 0, jak się robi przypał to i tak odpali.

 

Edited by psczelaszkov
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Rolka wymieniona, przy okazji widać było luzy na kółku kompresora, ale to może poczekać.
Zdecydowałem się zrobić już teraz tył bo strasznie zaczynały bić te tarcze, mimo że miały jeszcze grubości to korozja zaszła za głęboko.
image.thumb.png.b8d4edde426d8e470c98ed095b850390.png

image.thumb.png.54e7438fcaa2c8222f3d2cd80f0df963.png
image.thumb.png.2e62d78fd0040ebfd25ab9af537a22d7.png

Przy okazji zerknąłem na front, i tam nie lepiej.
image.thumb.png.3a40edc03e392e5ffec083bd279d9f05.png

Tarcza jeszcze się nadaje, dlatego została. Planuje i tak przeskoczyć z 335mm na 356mm jak na f-sporta przystało.
A te zaciski może podaruje sedesowi.
Dlatego wymieniłem tylko płyn i klocki.
image.thumb.png.09230002b45c19e70a31417239e2a346.png

 

W sumie wszystko było jeszcze fabryczne łącznie z płynem.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, OMEGATOR napisał(a):

Troszkę zardzewiały te tarcze. Ty w ogóle jeździsz coś tym samochodem ?  :dokuczacz:

Dobrze że nie widziałeś jakie były jak go kupiłem :f:. U mnie to się jeszcze trochę dotarły.

Link to comment
Share on other sites

Czyli zardzewiały po drodze na statku . Sprawdź dobrze progi podłoge i podłużnice co by nie było jak w omedze :dokuczacz::rotfl:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tak na prawdę to te hamulce przygotowałem pod tor :f:
image.thumb.png.915eb7c9a858e9df7d8bfdd7451a0ce7.png
image.thumb.png.7489c1789e08395bb1ad9a05166db6f4.png
image.thumb.png.2217997592079133fc1a0a3b4a6c929f.png

Nawet jestem zadowolony.
Jeden sporadyczny problem z przepięciem z 2 na 3 jak skrzynia dostaje temp.
No i lekki brak mocy w stosunku do masy i 4 opon 255.
Hamulce się dotarły i wszystkie pająki z wydechu wydmuchane.

Mam jakąś referencje co bym musiał stworzyć z sedesa.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.