Jump to content
Omega Elite Klub

Błąd P1560


Syberius
 Share


Recommended Posts

Siemano , mianowicie po dłuższym postoju mojego rydwanu  kto wie ten wie co się z nim działo :D dzieje się magia. Mianowicie losowo świeci się kontrolka od abs i trakcji  , dodatkowo  pod op comem  podczas sprawdzania skrzyni pojawia się błąd P1560 -  Nieprawidłowy sygnał napięcia systemu ( on też losowo się pojawia) ,nadmienię iż wcześniej pokazywało  dodatkowo jak mnie pamięć nie myli ,że napięcie systemu za wysokie. 

Czy ktoś miał podobnie ,lub zna przyczynę tego ? Z góry dzięki ! 

Link to comment
Share on other sites


Sprawdź napięcie ładowania, może za wysokie

Link to comment
Share on other sites


Dzisiaj sprawdzę , i dam znać .Choć zastanawia mnie fakt ,że to samo napięcie idzie na ecu silnika i nie zgłasza ono problemów.

Link to comment
Share on other sites


W dniu 24.10.2022 o 00:22, Gabryl napisał:

Sprawdź napięcie ładowania, może za wysokie

Napięcie ładowania w maksymalnym piku 14,7 V . Napięcie przez opcoma akumulatora 12,3 . Napięcie systemu (chyba skrzyni ) wgopcoma to 14,2-14,5. Mógłbyś podpiąć się pod swoją omegę i sprawdzić napięcie systemu skrzyni ?  Dzisiaj tak z wejścia zapaliła się żarówka od skrzyni i zgasłą . Dodatkowo jak zapala się abs i trakcja lub gaśnie  to czasem słychać jakieś plumknięcie , puknięcie jakby jakoś zawór tylko ciężko zlokalizować czy skrzynia czy może pompa  to bo jest losowe . W sumie nie wiem czy jest to ważne ale jakoś op com nie dostaje informacji jak wchodzę w bloki pomiarowe abs i trakcji. Także ktoś coś jakiś pomysł ?

Link to comment
Share on other sites


Może sprawdź, czy jest dobra masa w ważnych miejscach, i główny +. Samochód stał w garażu, czy pod chmurką?

Link to comment
Share on other sites


3 godziny temu, Orkan napisał:

Może sprawdź, czy jest dobra masa w ważnych miejscach, i główny +. Samochód stał w garażu, czy pod chmurką?

Po dzwonie stał pod chmurą nakryty po zrobieniu całe lato jeździł praktycznie do momentu  kiedy przewody od klimy się popaliły  po tym stał w garażu .  Sprawdzałem masę miernikiem to zero oporów ( silnik-klema) Pod akumulatorem odkręciłem punkt masowy wszystko git, na silniku (tam niżej obok kompresora klimy ) próbowałem odkręcić ale tak jest dojebana ,że nie szło ruszyć kluczem więc zakładam ,że jest ok ,dodatkowo sprawdziłem miernikiem i nie pokazał jakich kolwiek problemów w sensie 0 oporności. Kiedyś  w lecie coś czujnik (ciśnienia chyba ) zamontowany na pompie od strony kierowcy,ściany grodziowej świrował ale się uspokoił.

Link to comment
Share on other sites


3 godziny temu, Orkan napisał:

Gniazdo-wtyczka ECU?

Tego nie sprawdzałem ,sterownik skrzyni jest w skrzynce pod maską czy gdzie go szukać ?

 

Link to comment
Share on other sites


Z tym gdzie szukać, to już nie pomogę, bo od dawna nie mam Omegi.

Sprawdziłbym styki wszystkich sterowników. Samochód stał trochę czasu, więc mogły skorodować, i wtedy mogą się dziać cuda. Myślałem też o samych zegarach, ale jeżeli OP-COM pokazuje jakieś błędy, to raczej nie to.

Link to comment
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.