Catalytic Posted December 7, 2022 Share Posted December 7, 2022 Mam taki problem ze wycieka mi płyn chłodniczy jak przejadę jakieś +-10km. Bardziej to chyba zależy od ciśnienia lub temperatury. Płyn wycieka TYLKO po zgaszeniu auta. Podczas jazdy czy postoju nic nie wycieka. A jak zgasze to normalnie wręcz ciurkiem leci i skapuje po dzwonid skrzyni biegów.(automat).prawa strona silnika jest mokra pod kolektorem dolotowym gdzieś tam to cięknie, ale nie ma jak zobaczyć Auto dopiero w weekend będę mógł podnieść i spróbować zobaczyć.Pytanie co tam może ciec? Wygląda mi trochę to jakby leciało z UPG czego się obawiam. Pod korkiem było mikro masełko i smakowało płynem chłodniczym. Ale to może być dlatego że omega ostatnio robi trasy po niecałe 3km dziennie.. co tam może cieknąć? Auto nie kopci nie dymi. Rano jak odpalę to po przejechaniu 1km to już dynka nie puści z rury. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hubi Posted December 7, 2022 Share Posted December 7, 2022 Sprawdź węże do nagrzewnicy tam jest taki zawor i z niego może ciec 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabryl Posted December 7, 2022 Share Posted December 7, 2022 Zobacz, czy cieknie gdy weźmiesz nawiew na zimne powietrze. Przyjżyj się zaworkowi trójdrożnemu(?) Od nagrzewnicy. On jest właśnie gdzieś przy ścianie grodziowej (przynajmniej w V-kach. W dyszlu nie wiem jak to wygląda dokładnie). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catalytic Posted December 7, 2022 Author Share Posted December 7, 2022 dobra mam już jakiś trop sprawdze ten zawór od nagrzewnicy. Ogólnie grzeje dosyć szybko i dobrze, ustwawie na low i zobacze czy będzie ciec. auto podniose dopiero w weekend bo nie mam czasu a jak już mam to jest ciemno jak nie powiem gdzie. Kurde ciary mam na myśl o UPG (ale żeby wyciekało na zewnątrz silnika?!) blok jest mokry w okolicy 3-4 cylindra. pęknięce bloku raczej nie mozliwe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catalytic Posted December 21, 2022 Author Share Posted December 21, 2022 Dla potomnych to był króciec wodny który idzie do głowicy nr części 1112-2247744 sama uszczelka była wyrąbana ale sam króciec wręcz rozpadał się w rękach a woda przeciekała nie przez pęknięcie ale centralnie przez plastikowe ścianki. Warto do tego wymienić oring w tym dużym wężu od chłodnicy jest tam oring 46x4 o taki pasuje idealnie 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.