mejtun Posted February 27 Share Posted February 27 Panowie może ktoś nakieruje co się odjaniepawla z tymi zaciskami? Tłoczki działają a z lewej jak i z prawej strony równo zdziera tylko wewnątrzny klocek, zewnętrzy praktycznie nie ruszony... Jest może jakiś sposób odpowietrzania tych zacisków o którym nie wiem... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CzasiU Posted February 27 Share Posted February 27 Jest tylko jedno odpowietrzenie. Nie ubywa ci płynu, nie jest zalane koło tłoczka? Odkręć koło, niech jedną osobą odpali i pompuje a ty sprawdź co się dzieje. Na moje oko zapieczony albo skorodowany tłoczek, jak nie będzie wycieku. Do rozebrania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted February 27 Share Posted February 27 A nie ma czasem dwóch odpowietrzników? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mejtun Posted February 28 Author Share Posted February 28 8 godzin temu, Ricardo napisał(a): A nie ma czasem dwóch odpowietrzników? Ten zacisk jest łączony w środku nie przewodem na zewnątrz 14 godzin temu, CzasiU napisał(a): Jest tylko jedno odpowietrzenie. Nie ubywa ci płynu, nie jest zalane koło tłoczka? Odkręć koło, niech jedną osobą odpali i pompuje a ty sprawdź co się dzieje. Na moje oko zapieczony albo skorodowany tłoczek, jak nie będzie wycieku. Do rozebrania. Tłoczki ładnie się wciskają wypcham je mocniej i zobaczę, ale z obu stron taki sam przypadek? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted February 28 Share Posted February 28 Klocki na prowadnicach chodza luźno? Kiedyś były roskladane zaciski? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CzasiU Posted March 1 Share Posted March 1 W dniu 28.02.2023 o 09:12, mejtun napisał(a): Tłoczki ładnie się wciskają wypcham je mocniej i zobaczę, ale z obu stron taki sam przypadek? Jak chodzą oba normalnie i to z obu stron to raczej nie ich wina. Chcesz czy nie chcesz musisz rozebrać i zobaczyć co jest grane, bo tak to możemy wróżyć z fusów Może prowadnice Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mejtun Posted March 9 Author Share Posted March 9 Dobra wziąłem się za te hamulce, odkręciłem odpowietrznik wciskałem wszystkie tłoczki płyn leciał za każdym wciśniętym tłoczkiem Wyczyściłem wszystko prowadnice działały ok Zrobiłem jeszcze jedna rzecz a mianowicie wycentrowałem zacisk względem tarczy hamulcowej a mianowicie od jednej strony tarczy do brzegu było 21mm a z drugiej gdzie tłoczek kończył się szybciej 19mm myślę że to mogło być powodem bo tłoczki gdzie było bliżej do tarczy szybciej atakowały niż te drugie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted March 9 Share Posted March 9 Nie koniecznie. Siła hamowania z obu stron jest taka sama więc różnica 2mm między stronami powinna się zniwelować na grubości klocka. Reasumując to tam gdzie 2mm bliżej to 2mm mniej klocka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.