Jump to content

Srebrna Omega B 3.2


patryk2828

Recommended Posts

Witam.

 

 

 

Jest to mój trzeci opel w życiu (poprzednie 2x VA), i to jest moja pierwsza w życiu Omega, która nie raz robiła problemy. 

 

 

A więc po kolei. 

 

 

 

 

Zakup (czerwiec 2013) Omegi z 96r., 3.0, full opcja tylko bez skór i bez grzanych dup z tyłu. Była już przerobiona na wygląd BFL i miała aluminiowe pokrywy.

 

 

 

 

24064243811_c164d1a6d5_c.jpg

 

 

 

Latałem przez 6 miesiący, do póki nie padła uszczelka pod głowicą oraz nie wyskoczyła mi sarna przed maskę. Auto oddałem do mechanika, zakupiłem maskę oraz nowy grill bez znaczka, bo stary połamany. Oryginalny tłumik też zaczął coś pierdzieć, na olx znalazłem tłumik STZ to oczywiście go zakupiłem. Po 1.5 miesiąca odebrałem Omegę od mechanika i porobiłem fotki. Aha i zapomniałem, że malowany był tył Omegi.

 

 

 

 

14900181505_9365ab1ba9_c.jpg

 

 

 

14713598048_d365dd514f_c.jpg

 

 

 

14874287836_20539ea0ab_c.jpg

 

 

 

17825953145_eb740e25bd_c.jpg

 

 

 

Wszystko ładnie, pięknie podglądam pod maskę a tam uciekający płyn chłodniczy i cieknący olej z pokryw. Poczytałem na forum, że to może być od korka. Wymieniłem korek i problem z płynem chłodniczym znikł. Napisałem na forum kto się zna dobrze na omegach i by mi ją zrobił. Zgłosił się Alley .Pogadaliśmy przez telefon, ustaliliśmy termin kiedy mam przyprowadzić Ome. Moja ledwo wtedy żywa Omega dojechała te 120km. Wieczorem tego samego dnia co mu przyprowadziłem auto, dzwoni do mnie Łukasz, że Rozrząd był przestawiony o 2 ząbki. No okey, nie zdenerwowałem się jeszcze na mojego poprzedniego mechanika, ale później jak Alley zdjął wszystko to powiem tylko tak: SILIKON x3, nie wiem czy tamten mechanik był jakimś fanem silikonu czy coś, silnik prawie nadawał się na złom.

 

 

 

 

23779779529_f43e37304f_c.jpg

 

 

 

24039499522_a331492663_c.jpg

 

 

 

24064965571_1c56f0ef65_z.jpg

 

 

 

24064982441_b85a23fa7b_z.jpg

 

 

 

Wszystko w silikonie.

 

 

 

 

24064994331_cce1b91fb1_c.jpg

 

 

 

23520816753_c48a243fc4_c.jpg

 

 

 

Tutaj już poprawki Łukasza

 

 

 

24147601115_3448e7bcb0_z.jpg

 

 

 

Zmienił jeszcze wtedy sprzęgło razem z dwumasą, bo już praktycznie nie było. Łukasz mówił coś też o stukającym moście, powiedziałem mu, żeby jakiegoś szukał, znalazł 3.9, ale jak się później okazało był to 4.22.  Alley sprawdził też, że ECU było od 2.5, więc napisałem do Karetki, żeby podesłał ECU od 3.0.

 

 

 

 

Kupiłem jeszcze jednego kata, 2x przelot, filtr stożkowy K&N, bo był metaliczny dźwięk.

 

 

 

 

24065355651_e2d6ddc927_c.jpg

 

 

 

Przy okazji, dałem Łukaszowi jeszcze jedno zadanie.  Mianowicie zrobienie całych czarnych lamp i bixenon od Q7.

 

 

23780156679_25aca36df7_c.jpg

 

 

 

23519757424_16a25ab367_c.jpg

 

 

 

23852325120_00e9380244_c.jpg

 

 

 

Po 2 miesiącach mogłem odebrać auto. Nareszcie mogłem poczuć prawdziwą moc Omegi, wreszcie odżyła wtedy to był jakiś grat, wszystko ładnie porobione, wolałem słuchać dźwięku niż radia. Tutaj fotka przed moim przyjazdem do Alleya.

 

 

 

15430823278_28a9500ba6_c.jpg

 

 

 

Niestety, długo autkiem się nie pocieszyłem, bo tylko tydzień. Patrze pod maskę, a tam olej w zbiorniczku... szybki telefon do Alleya, ustaliliśmy termin. Pierwsza diagnoza, miała być chłodniczka oleju, ale jednak okazała się uszczelka pod głowicą. Nastąpiła decyzja o swapie na 3.2. Szukałem dobrego 3.2 w dobrej cenie i znalazłem na olxie za okazyjną cenę 3.2.

 

 

 

 

15418697143_9f1cbb226e_c.jpg

 

 

 

15852297479_8d4d74438a_c.jpg

 

 

 

Odebrałem auto, jeszcze lepiej jeździło niz 3.0 i brzmiało też. 

 

 

 

15932001984_866b53c885_o.jpg

 

 

 

Gdy już wszystko ładnie chodziło rozglądałem się za felgami. Padło na 18 ASA AR1 8' i tył chyba 9'' (zapomniałem już :D), świeżo malowane i piaskowane.

 

 

 

17099300996_5b45abb18a_c.jpg

 

 

 

No ale... po 2 miesiącach przez własną głupotę znów wycieki oleju. Wiadomo do kogo zaprowadziłem autko, walnięte były uszczelniacze przez dawanie w p* na zimnym. Gdy auto jest u niego nie skończyło by się bez żadnych modów.Zrobiona została polerka całego auta.

 

 

 

 

19049523513_6b92939aba_c.jpg

 

 

 

19644203146_a1600e65eb_c.jpg

 

 

 

19482373468_b712c382a8_c.jpg

 

 

 

Tutaj fotka z powrotu od Alleya. :)/emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20">

 

 

 

20027070512_e517b9d9df_c.jpg

 

 

 

Po 2 dniach założyłem felgi.

 

 

 

 

20390467029_da3d7f2b37_c.jpg

 

 

 

20389125068_7e979a5972_c.jpg

 

 

 

20389116320_c5b0314d07_c.jpg

 

 

 

I tutaj fotka z zakończenia sezonu.

 

 

 

21765339444_62fceac36a_c.jpg

 

 

 

I teraz nie dawno pod choinkę dostałem radio Alpine CDE-170RR, więc zaczęły się mody audio czyli kupione głośniki Helixa B62C na przód i tył jakieś takie zwykłe żeby tylko grały, a w drodze wzmacniacz Audio System F4 F400 oraz PowerBass S-124X.

 

 

 

 

Pozdrawiam.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

3 godziny temu, pawelino87 napisał:

 

 

 

 

Przynajmniej praktyczny ten podkład :D/emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20">. Nie trzeba tak często myć jak np. czarnej :D/emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20">

 

 

 

 

nie przesadzaj

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.