Jump to content
Omega Elite Klub

Tuleje PU


Uszaty

Recommended Posts

 

 

A więc widziałem że pod prezentacją Omy kolegi @Famul zaczęła się mała dyskusja na temat tulei wahacza....sam jako tako stoję przed wymianą i zastanawiam się bo różne opinie słyszałem na temat PU z Olkusza. Teraz nie wiem czy własnie w nie zainwestować czy pomyśleć nad również polecanym  lemforder-em. Z góry dzięki za odpowiedź :D/emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20"> 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 

 

Ja u siebie wrzuciłem Olkusza i jest supe. Podobno w początkach produkcji był problem z pekającymi wahaczami, ale to podobno przeszłość. Wiele osób jeżdzi na PU i nie słyszałem żeby ktoś był niezadowolony. Kolega motyl kupił 2-3 lata temu omege z PU( nie wiem jak długo juz tam siedziały) i nic się z nimi  nie dzieje. Ja bym się nie zastanawiał.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

No właśnie jako tako te pękające wahacze mnie przerażają.... Zdań tyle co użytkowników jednego czy drugiego typu :)/emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20"> Zobaczymy trzeba będzie coś niedługo założyć i obserwować co się dzieje. W teorii niby nie jest najgorzej ale też nie chce czekać do ostatniej chwili. 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

8 godzin temu, skit napisał:

 

 

 

 

 Kolega motyl kupił 2-3 lata temu omege z PU( nie wiem jak długo juz tam siedziały) i nic się z nimi  nie dzieje. Ja bym się nie zastanawiał.

 

 

 

 

 

Poprawka. 1,5 roku temu. W czerwcu 2014. Niecałe 2 miesiące po mnie. Z tego co oglądałem auto przy zakupie to po stanie śrub i samych tulei już od jakiegoś czasu tam siedziały. Motyla szwagier kupił Nubirę która kiedyś jeździła w klubie Daewoo też z tulejami PU. Tam widać że już długo auto na nich jeździ i zero luzów i problemów.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Latam na poliuretanach z olkusza już prawie rok i polecam z czystym sumieniem. Nastąpiła diametralna zmiana prowadzenia auta na plus. wręcz czuć kamyczki na podłożu. Moim zdaniem nie ma minusów takiego zabiegu.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Myślę, że warto, też dałem się przekonać do zakupu i dzisiaj zamawiam.

 

 

 

 

Trwałość to przede wszystki , no i cena też jest atrakcyjna, bo za 200zł z wysyłką masz komplet 4 gum. a jeśli o landfordera chodzi to po zniżkach zaśpiewali w Inter Cars 92zł za sztukę (tuleja duża) i 54zł sztuka (tuleja mała). Koszt roboty ten sam, więc po co przepłacać:)

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

14 minut temu, Szary napisał:

 

 

 

 

Nastąpiła diametralna zmiana prowadzenia auta na plus. wręcz czuć kamyczki na podłożu.

 

 

 

 

 

No to za ze swoim zawiasem chyba się nie zdecyduję na PU. I bez tego na letnich kapciach czuję kamyczki :-/

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Dokładnie ja również mam cały przód na PU z olkusza dodatkowo nowe amory "bilsztajna", sprężyny -40 + rozpórka i samochód jedzie jak po torach przy całkiem sporym komforcie :)/emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20"> polecam !

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

U mnie są springi FK z amorami KONI. Całe szczęście, że przód ma regulowaną twardość bo te springi są pioruńsko twarde. Po rozkręceniu na 25% mniej więcej jako tako da się przód przycisnąć. Za to po skręceniu amorów na 100 % można po masce skakać i nawet milimetra się nie ugną. Na autostrady bajka. Idzie jak po szynach.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Zdecydowanie Olkusz, latam już 2 lata na PU od nich i już nigdy nie założę nic innego, chodź zawias mam twardy bo spring HR + amory technixa.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Śmigam 2.5roku na PU i nadal 0 luzu. U mnie siedzą 90sha starego typu i musiałem zmodyfikować trochę wahacz bo już 2 wahacze się połamały. Na wiosnę planuję na tył dać PU i przy okazji założę na przód założyć małą tulejke nowego typu dla bezpieczeństwa.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

2omy na olkuszu i jest git nie zastanawiaj się :)/emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20">

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

 

 

co do olkusza dokładnie co raz wiecej pozytywnych opini , ja obecnie latam jeszcze na lemforder- ach , była wadliwa seria poli co do omeg przód .

 

 

 

 

Kolega Piotr przerabiał nie dawno ten temat z olkuszem  ale po zareklamowaniu produktu wycofali serie a Piotrowi wysłali nóweczki.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

O ‎2016‎-‎05‎-‎19 at 09:27, Łukasz napisał:

 

 

 

 

co do olkusza dokładnie co raz wiecej pozytywnych opini , ja obecnie latam jeszcze na lemforder- ach , była wadliwa seria poli co do omeg przód .

 

 

 

 

Kolega Piotr przerabiał nie dawno ten temat z olkuszem  ale po zareklamowaniu produktu wycofali serie a Piotrowi wysłali nóweczki.

 

 

 

 

 

dawno je poprawili pękały wachacze ale juz od dobrego roku sa git :)/emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20">

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

 

Ostatnio napisałem do Olkusza że przez tuleje starego typu pękł mi wachacz w odpowiedzi dostałem żebym odesłał tuleje i wyślą nowe tuleje na których już niema tego problemu. I tak się stało ja odesłałem stare oni przysłali nowe wiec polecam tą firmę... :-)

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

3 godziny temu, lukaszxx1990 napisał:

 

 

 

 

Mam poliuretany u siebie w wachaczach, polecam.

 

 

 

 

 

ja rowniez polecam

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

No to i ja polecam co by było wiecej tongue.gif

 

 

 

poprzednia OMA też miała PU a teraz choc tuleje i wahacze miałem nowe to montowałem PU żeby mieć spokój. Najlepiej wciskać tuleje w oryginalne wahacze a nie w byle co za 5 dych...

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

 

Panowie mam pytanie.

 

 

 

 

Czytając Wasze posty natknąłem się na różne firmy sprężyn. Jest mi to bliski temat ponieważ tył mocno mi przysiadł i chcę zakupić nowe.

 

 

 

 

Jakiej firmy sprężyny polecacie? Mowa o fabrycznej wysokości nadwozia.

 

 

 

 

Nie do końca czuję temat tulei. Czy przy okazji wymiany spręży dokupić poliuretanowe do tylnego wahacza?

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.