lebron233 Posted November 15, 2016 Share Posted November 15, 2016 "Nadejszła" wiekopomna chwila, aby przedstawić swoje 3175 cm^3 wyprodukowane w październiku 2002 roku. Omega została zakupiona od handlarza ze Złotoryi. Na szczęście nie miała ona za sobą historii wypadkowej, więc pod dokładnych oględzinach zapadła decyzja o zakupie. W chwili zakupu (czyli listopadzie 2013 miała na liczniku 189.000 km, a aktualnie ponad 274 tyś. czort wie ile ma naprawdę, ale wszystko wskazuje na to, że na pewno nie 2 razy tyle). Jako, iż sam nie lubię za bardzo zanudzać nikogo długimi wywodami o aucie to przechodzę do konkretów, a mianowicie w co została wyposażona (tylko te ważniejsze funkcje): - wszystkie szyby w prądzie, - elektryka foteli (bez pamięci) - lusterko fotochromatyczne - szyberdach - xenon - Nivo - czujnik deszczu - radio NCDC 2015 - grzane fotele z przodu - kremowa skóra - tempomat - ESP - sprężyny Eibach przód i tył -30mm Przechodzę do zdjęć, gdyż to zawsze one przykuwają w temacie największą uwagę (dopiero niedawno udało mi się nabyć odpowiedni aparat do zdjęć, więc zdjęcia z początku posiadania czarnego potwora nie zawsze będą w rewelacyjnej jakości (za co z góry przepraszam miłośników fotografii). 1. Niedługo po zakupie Omega odbyła swoją pierwszą podróż z wykorzystaniem oryginalnego odpinanego haka. 2. Wnętrze jeszcze przed całym mnóstwem zabiegów detailerskich (słabe foto, ale akutalnie mam tylko jedno) 3. Pod maską prezentował się tak (było to zdjęcie chwilę po wymianie żarników stąd nie ma tych dwóch osłon z boku) 4. Zakup i montaż rozpórki ( w międzyczasie doszła jeszcze instalacja LPG Stag) 5. Po roku użytkowania podjąłem decyzję o upgradzie hamulców z przodu, gdyż wielkim nieporozumieniem jest montowanie hebla w takim rozmiarze do auta ważącego z pasażerami i bagażem ponad 2 tony. Wybór padł na zaciski z E38 i tarcze 323mm z Phaetona 6. Po sezonie zimowym udało nabyć się felgi z Opla Vectry OPC Line w rozmiarze 17 cali, na to przyszły opony Uniroyal Rainsport 3, a potem małym kosztem udało zmienić się je na nówki Pirelli P7 Cinturato Blue, które nawiasem mówiąc są rewelacyjne. Tak prezentują się na aucie: 7. W trakcie użytkowania Opla, postanowiłem zamontować dokładkę Irmscher z laminatu (w żaden sposób nie uważam tego za profanację, gdyż dobrze wykonany laminat w 100% spełnia swoje zadanie) Foto z przymiarki I zdjęcie po zakończeniu prac (taki smaczek, gdyż zdjęcie dość świeże bo sprzed tygodnia i wykonane już odpowiednim sprzętem) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted November 15, 2016 Share Posted November 15, 2016 szacuneczek za tak zacną sztuke powodzenia w modach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lebron233 Posted November 15, 2016 Author Share Posted November 15, 2016 Dzięki (to motywujące do działania), pojawi się ich sporo w nadchodzącym czasie, także jak to się mówi "stay tuned" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
omega2001 Posted November 15, 2016 Share Posted November 15, 2016 piękny czarnuch, a po korekcie na pewno na żywo robi mega robotę noi buda słuszna te felgi mnie się bardzo na tym kombiaku widzą Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patryk2828 Posted November 15, 2016 Share Posted November 15, 2016 ładna ładna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted November 15, 2016 Share Posted November 15, 2016 Kolejny pozytywny maniak:) Czekam na wiecej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba07124 Posted November 16, 2016 Share Posted November 16, 2016 Fajne omega w fajnej budzie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted November 16, 2016 Share Posted November 16, 2016 Adaptery pod brembo gdzie dorabiałeś? To są 4- tłoczkowe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lebron233 Posted November 16, 2016 Author Share Posted November 16, 2016 Odnośnie adapterów to kupiłem je już gotowe wraz z całym zestawem, ale bez większego problemu mogę się dowiedzieć od kogo one pochodzą. Tak, 4 tłoki z E38 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted November 16, 2016 Share Posted November 16, 2016 Lewarek to masz w lux stanie...jak by w ASO kupiony przed chwilą Co do nivo to przerabiane masz cięgno od czujnika ? Bo na foto z parkingu odnoszę wrażenie, że tył wyżej stoi nieco. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lebron233 Posted November 16, 2016 Author Share Posted November 16, 2016 2 godziny temu, Gregorz napisał: Lewarek to masz w lux stanie...jak by w ASO kupiony przed chwilą Co do nivo to przerabiane masz cięgno od czujnika ? Bo na foto z parkingu odnoszę wrażenie, że tył wyżej stoi nieco. No lewarek lux, ale po 2 sezonach odmówił współpracy ? Co do tego zdjecia to po prostu nie było zrobione w poziomie i potem je obracałem w programie i wyszło jak wyszło niestety. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lebron233 Posted November 16, 2016 Author Share Posted November 16, 2016 Omega ukryta w cieniu przed gorącym chorwackim słońcem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedLine Posted November 16, 2016 Share Posted November 16, 2016 Widać Fajne wyposarzenie w dobrych rekach czekam na wiecej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukaszxx1990 Posted November 16, 2016 Share Posted November 16, 2016 Moja też z zakątka zwanego Złotoryja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawelino87 Posted November 16, 2016 Share Posted November 16, 2016 Ładna sztuka w kombi . Nie wiem czy to zasługa aparatu, czy powłok kwarcowych lub jednego i drugiego ale wygląda świetnie na foto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lebron233 Posted November 16, 2016 Author Share Posted November 16, 2016 3 godziny temu, lukaszxx1990 napisał: Moja też z zakątka zwanego Złotoryja Nie zawsze są tam dobre auta, ale mi udało się trafić idealnie. Na starcie trzeba było kupić komplet opon, ale można to przeboleć 3 godziny temu, RedLine napisał: Widać Fajne wyposarzenie w dobrych rekach czekam na wiecej Postaram się w miarę często coś dodawać, czy to z czyszczenia i pracy przy lakierze i wnętrzu, czy też z jakiś modów 1 godzinę temu, pawelino87 napisał: Ładna sztuka w kombi . Nie wiem czy to zasługa aparatu, czy powłok kwarcowych lub jednego i drugiego ale wygląda świetnie na foto Na żywo też robi robotę powiem nieskromnie, ale jeszcze wiele pracy przede mną (jest już parę ognisk rdzy) i maska jest już oklepana przez autostradowe kamienie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danio Posted November 16, 2016 Share Posted November 16, 2016 Powitac kolejnego chorego swira Pierwsze zdjecie to jak moja po zakupie tylko nie czy dwa, a klekot dti @Gregorz pytal i nie odpowiedziales. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lebron233 Posted November 16, 2016 Author Share Posted November 16, 2016 18 minut temu, danio napisał: Powitac kolejnego chorego swira Pierwsze zdjecie to jak moja po zakupie tylko nie czy dwa, a klekot dti springi nowki kupowales? Jakie amory dales pod te sprezyny? Co z nivo zrobiles? @Gregorz pytal i nie odpowiedziales. Nie, springi założył Niemiec w Reichu. Z przodu mam Bilstein B4 (też zakładane za mojej kadencji), a z tyłu dokupiłem nówki GM Nivo i z tego co mi wiadomo nic nie było z nimi kombinowane. Wszystko sprawnie działa, było to testowane przy pomocy 2 rosłych chłopów w moim bagażniku (nie mówię tu o trupach jak z amerykanskych fylmów) Zdjęcie może być mylące, bo troche było prostowane i nie do końca zmieniła się perspektywa, więc proszę się tym nie sugerować Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojtas Posted November 16, 2016 Share Posted November 16, 2016 Za na sztuka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danio Posted November 16, 2016 Share Posted November 16, 2016 1 godzinę temu, lebron233 napisał: Nie, springi założył Niemiec w Reichu. Z przodu mam Bilstein B4 (też zakładane za mojej kadencji), a z tyłu dokupiłem nówki GM Nivo i z tego co mi wiadomo nic nie było z nimi kombinowane. Wszystko sprawnie działa, było to testowane przy pomocy 2 rosłych chłopów w moim bagażniku (nie mówię tu o trupach jak z amerykanskych fylmów) Zdjęcie może być mylące, bo troche było prostowane i nie do końca zmieniła się perspektywa, więc proszę się tym nie sugerować No tak, ale czy bylo cos robione przy czujniku poziomowania nivo, a dokladnie przy ciegle laczacym czujnik z wachaczem. We no zerknij i powiedz. Zrob jakie swieze foto jak wyglada, na rownym Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawelino87 Posted November 17, 2016 Share Posted November 17, 2016 Faktycznie na foto jakby tyl jest wyżej, ale w przypadku chyba nivo to standard. W mym tez nivo w pelni dziala I tyl też minimalnie wyżej jest niż przód. Mi się wydaję, że tak powinno być czy jestem w błędzie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lebron233 Posted November 17, 2016 Author Share Posted November 17, 2016 8 godzin temu, danio napisał: No tak, ale czy bylo cos robione przy czujniku poziomowania nivo, a dokladnie przy ciegle laczacym czujnik z wachaczem. We no zerknij i powiedz. Zrob jakie swieze foto jak wyglada, na rownym No jak bede miał chwilę to nie omieszkam luknąć tak wygląda na równym, aczkolwiek bez statywu to są to tylko moje przypuszczenia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danio Posted November 17, 2016 Share Posted November 17, 2016 Wedlug mnie szwab przy montazu sprezyn eibach nie skrocil ciegla, przez to ten tyl tak stoi wyzej. A czemu zmieniales amory od nivo? Czyzby za duzy byl nacisk na nie i szybciej sie zuzyly? Ile kilo musi siasc w bagazniku aby cos podnioslo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lebron233 Posted November 17, 2016 Author Share Posted November 17, 2016 Może tak być, auto wybiera się do WarsSztatu więc będzie okazja się temu przyjrzeć w następnym tygodniu. Ciężko powiedzieć od jakiej masy się zaczyna uginać. Wymieniłem je ze względu na to że siedziały tam już od 13 lat i postanowiłem kupić nowe, które posłużą drugie tyle ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danio Posted November 17, 2016 Share Posted November 17, 2016 Oblukaj sytuacje i daj znac, bo tez mam takie nowki sprezyny i nie moga sie doczekac montazu Tak z ciekawosci kiedy kupiles, gdzie i za ile? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.